بهترین نوارهای صوتی بلندگوهای با صدای تخت تلویزیون صفحه تخت شما را جبران می کند

نوارهای صوتی از Roku، Sonos، و ZVOX در پس‌زمینه چرخشی زرد-نارنجی

بهترین تلویزیون‌ها لایق بهترین نوارهای صوتی هستند، اما تلویزیون‌های مقرون به صرفه یا میان‌رده شما در واقع بیشترین بهره را از قدرت صوتی اضافی خواهند برد.

به همان اندازه که فناوری تلویزیون امروز، واقعی است خروجی صدا حتی تلویزیون های درجه یک نیز چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد. اکثر بلندگوها در پشت یا پایین صفحه تخت تعبیه شده اند که دقیقاً مکان های مناسبی برای کیفیت صدا نیستند. این بدان معنی است که شما در حال ایجاد یک معاوضه بین نصب یک تلویزیون نازک روی دیوار خود هستید (AF زیبایی شناختی) یا هنگام پخش برنامه های مورد علاقه خود، از صدای غنی و چند جهته استفاده کنید.

بهترین ساندبارهای تلویزیون، آخرین کارهایی هستند که اتاق نشیمن شما را به یک سینمای شخصی تبدیل می‌کنند – منهای تجهیزات، نصب و راه‌اندازی خسته‌کننده‌ای که برای ساخت یک سینمای خانگی انجام می‌شد. نوار صوتی جدید شما به راحتی زیر تلویزیون شما نصب می شود تا ظاهری تمیز و بدون سیم داشته باشید. همچنین اگر به دنبال راه حلی کمتر دائمی اما تمیز ظاهری هستید، باید آنقدر کوچک باشد که مستقیماً جلوی تلویزیون شما بنشیند.

برای کمک به خوانندگان Mashable در یافتن بهترین نوارهای صوتی برای تلویزیون‌ها، این وظیفه را بر عهده گرفتم که برخی از محبوب‌ترین نوارهای صوتی برندهایی مانند Sonos و Roku را آزمایش کنم.

تست نوار صوتی Sonos Beam (Gen 2) برای این راهنما.
اعتبار: Stacia Datskovska / Mashable

تست Roku Streambar برای این راهنما.
اعتبار: Stacia Datskovska / Mashable

نوار صوتی تلویزیون در واقع چه کاری انجام می دهد؟

نوار صوتی تلویزیون ساده ترین راه برای بهبود صدای تلویزیون شماست. آن را به عنوان یک افزونه بلندگو در نظر بگیرید که به ایجاد یک تجربه شنیداری سینمایی برای همه چیز از فیلم‌های پرفروش تا اجرای موسیقی زنده کمک می‌کند.

به نقل از نشریه خواهر مشابل PCMag (متعلق به همان ناشر Ziff Davis)، ساندبارها اساساً بلندگوهای بلند و تا حدودی نازک هستند که دارای استریو، چپ / مرکز / راست هستند. صدای فراگیرو حتی درایورهای صوتی فضایی در دستگاهی با قابلیت تنظیم آسان.” بهترین نوارهای صوتی “قدرت، برد و وضوح بسیار مورد نیاز را به تجربه صوتی شما اضافه می کنند.” چه چیزی را دوست ندارید؟

نوار صوتی معمولی تلویزیون فضای بسیار کمی را اشغال می کند، تنظیم آن بسیار آسان است (معمولاً از طریق درگاه HDMI تلویزیون شما)، و باس فرکانس بالا/عمیق را ارائه می دهد که قابلیت های صوتی تقریباً هر تلویزیون موجود در بازار را تحت الشعاع قرار می دهد. ساندبارهای گران‌تر نیز ممکن است با یک ساب ووفر اضافی برای صدای کاملتر و متعادل‌تر عرضه شوند.

در نهایت، برخی از ساندبارها (مانند نوارهای Roku در زیر) وظیفه مضاعف ارتقاء تلویزیون‌های قدیمی‌تر به تلویزیون‌های هوشمند سازگار با جریان را با ارائه دسترسی فوری به Netflix، HBO Max، Hulu و سایر برنامه‌های استریم انجام می‌دهند. نوارهای صوتی پیشرفته همچنین دارای مزیت کنترل صوتی هستند، به این معنی که می توانند راه دیگری برای هوشمندتر کردن فناوری خانه شما باشند.

آیا شما حتی؟ نیاز نوار صوتی؟

خوب، من هرگز به کسی نمی گویم که به طور مطلق، مثبت، بدون شک نیاز چیزی است، اما یک نوار صوتی جدید مطمئناً تجربه تماشای تلویزیون شما را بهینه خواهد کرد. تلویزیون‌های بسیار نازک فضای زیادی را برای بلندگوهای باکیفیت باقی نمی‌گذارند، بنابراین اگر می‌خواهید یک تجربه شنیداری واقعی به سبک صدای فراگیر داشته باشید (و چه کسی نمی‌خواهد؟)، باید روی نوار صوتی سرمایه‌گذاری کنید. همین امر در مورد هرکسی که متوجه شود صدای تلویزیون معمولی آنها بسیار کم صدا است نیز صدق می کند. در واقع، به عنوان بررسی من از اسپیکر تلویزیون ZVOX AV157 AccuVoice ثابت می‌کند، گاهی اوقات نوارهای صوتی برای کمک به افرادی که مشکلات شنوایی دارند، واقعاً در درک آنچه مردم در تلویزیون می‌گویند ضروری هستند.

بله، شما از نظر فنی قادر هستید یک اسپیکر بلوتوث را به تلویزیون خود وصل کنید یا آن را با یک جفت کنید اسپیکر سازگار با کامپیوتر بجای. اما هیچ یک از این روش‌ها احتمالاً به اندازه یک نوار صوتی قدرتمند نیستند و «میدان صوتی» را تولید می‌کنند.

اگر تصمیم دارید تلویزیون خود را به یک تغییر صدا تبدیل کنید، در اینجا بهترین پیشنهادات Mashable برای نوارهای صوتی است که ارزش وقت شما را در سال ۲۰۲۳ دارند:


منبع: https://mashable.com/roundup/best-tv-soundbars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *