بهترین های ویترین Triple-i

امشب اولین نمایشگاه Triple-i بود، یک رویداد دیجیتالی جدید که تعداد زیادی از پروژه‌های بازی مستقل در راه است.

ویترین “بدون مزخرف” در ابتدا توسط توسعه دهنده Dead Cells، Evil Empire ساخته شد، که گفت هدف این بود که یک “نمایش مستقیم به نقطه پر از اعلامیه ها به عنوان مجموعه ای از استودیوها ایجاد کند تا مستقیماً با بازیکنان صحبت کند. [with] بدون بخش میزبانی، بدون تبلیغات، بدون حمایت مالی، بدون کرک اضافی، فقط بازی».

ما مطمئناً این را با ۴۵ دقیقه تریلر، تیزر و آنونس دریافت کردیم. خود Evil Empire بازی آینده‌اش را با نام The Rogue Prince of Persia معرفی کرد، با اعلامیه‌های دیگر از جمله Slay the Spire 2، حالت جدید Kingdoms که به Darkest Dungeon 2 می‌آید و Vampire Survivors یک نسخه پلی‌استیشن و Contra DLC دریافت می‌کند.

اما چه چیز دیگری که نشان داده شده ارزش توجه شما را دارد؟ ما در زیر مجموعه ای از بهترین اعلان های بازی جدید را داریم.

Slay the Spire 2

سرکش ساخت عرشه با دنباله‌ای بازمی‌گردد که نمایش را افتتاح کرد. این فقط یک بازی متحرک بود، بنابراین معلوم نیست که چه نوع پیشرفت هایی را می توانیم انتظار داشته باشیم، اما تریلر سه شخصیت اصلی خود را نشان داد: بازگشت The Ironclad و The Silent، به علاوه یک نکرومانسر جدید به نام The Necrobinder. در سال ۲۰۲۵ در دسترس اولیه قرار خواهد گرفت.

تریلر رونمایی Slay the Spire 2در یوتیوب تماشا کنید

شاهزاده سرکش ایران

امپراتوری شیطان، تازه از آن جدا از Motion Twin و کار آن در Dead Cells، با یک بازی Prince of Persia با همکاری یوبی سافت بازگشته است. این یک سبک هنری کاملاً جدید و یک شاهزاده جدید را نشان می دهد که دیوار می دود و راه خود را از طریق سطوح ایجاد شده رویه ای در این پیچ و تاب سرکش در این مجموعه می گذراند. دونلان رفت با شاهزاده سرکش ایرانی هفته گذشته، برداشت های او را برای جزئیات بیشتر بررسی کنید.

تریلر رونمایی The Rogue Prince of Persiaدر یوتیوب تماشا کنید

بازی Vampire Survivors در پلی استیشن

نه تنها ضربه غافلگیر کننده پونکل بازی Vampire Survivors به ​​پلی استیشن راه پیدا می کند تابستان امسال، یک Contra DLC نیز در راه است. این اسلحه که Operation Guns نام دارد، در ۹ مه به همراه سرباز فوق‌العاده Contra Hard Corps، براد فانگ، سلاح و تجهیزات زیادی به آن اضافه خواهد کرد.

تریلر Vampire Survivors Contra DLCدر یوتیوب تماشا کنید

حالت جدید Kingdoms Darkest Dungeon 2

استودیو رد هوک Darkest Dungeon 2 حالت جدید Kingdoms را دریافت خواهد کرد اواخر امسال به عنوان یک به روز رسانی رایگان. جدا از حالت فعلی Confessions، Kingdoms شاهد رقابت بازیکنان برای شکست دادن یک تهدید هیولا و محافظت از پادشاهی، متشکل از شبکه‌ای از مسافرخانه‌های امن قابل ارتقا است. همچنین شامل سه گروه هیولاهای جدید است: The Coven، Beastmen و Crimson Courtiers.

تریلر حالت Darkest Dungeon 2 Kingdomsدر یوتیوب تماشا کنید

۳۳ جاودانه

این بازی بعدی توسعه دهنده Spiritfarer Thunder Lotus است، اگرچه شباهت بیشتری به بازی قبلی خود Sundered دارد. بله، این یک بازی سرکش دیگر است، اما یک سرکش چندنفره آنلاین با – حدس زدید – ۳۳ بازیکنی که قصد دارند جاودانه شوند. و همانطور که از Thunder Lotus انتظار دارید، تصاویر کارتونی آن فوق العاده است. قرار است اواخر امسال با دسترسی اولیه منتشر شود، اما نسخه آزمایشی بسته از ۲۴ می تا ۲ ژوئن در حال انجام است.

تریلر ۳۳ Immortalsدر یوتیوب تماشا کنید

کراس اوور V Rising Legacy of Castlevania

Castlevania که تازه از کراس اوور Dead Cells خود تازه شده است، قرار است به یک بازی مستقل محبوب دیگر بپیوندد: V Rising. اگر شما یک خون آشام هستید که قلعه خود را می سازد، چه کسی می تواند دشمن نهایی شما باشد جز شکارچی خون آشام سایمون بلمونت؟ این قبلا اعلام شده بوداما تریلر جدید امشب بلمونت را در اکشن نشان می‌دهد و تاریخ انتشار آن: ۸ می.

تریلر V Rising Legacy of Castlevaniaدر یوتیوب تماشا کنید

حالت Palworld's Arena

Pocketpair اوج بسیار کوتاهی را در حالت Arena آینده Palworld به اشتراک گذاشت – فقط چند ثانیه طول کشید. اما به نظر می رسد که این حالت دو حریف و یک تیم از سه دوست را در یک نبرد تا مرگ جفت می کند. قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، که باید همه شما را حفظ کند میلیون ها طرفدار Palworld خوشحال

تریلر حالت Palworld Arenaدر یوتیوب تماشا کنید

دینولوردز

تریلر بازی Dinolords به سادگی شروع می‌شود: سال ۱۰۰۲ انگلستان است و به‌عنوان یک لرد، باید منابع را جمع‌آوری کنید و در یک استراتژی به ظاهر معمولی شهرساز، در برابر انبوه وایکینگ‌ها دفاع کنید. با این تفاوت که وایکینگ ها سوار بر دایناسورها هستند. پس از ساختن یک قلعه عظیم، به زودی توسط مهاجمان وایکینگ سوار بر تی رکس و استگوزاروس محاصره می شود – اگر بخواهید، تهاجم دینو-ثورها. این بازی از استودیوی دانمارکی Northplay، در سال ۲۰۲۵ به دسترسی زودهنگام استیم می رود و اکنون در لیست علاقه مندی ها در دسترس است. رقیب می کند پادشاه سازان برای مضحک ترین مفهوم سال ۲۰۲۴ تاکنون.

تریلر Dinolordsدر یوتیوب تماشا کنید

خطر دومین آپدیت Devotion از Rain

بازی Roguelike Shooter Risk of Rain 2 دومین به‌روزرسانی Devotion را دریافت می‌کند و تعدادی ویژگی جدید از جمله Verdant Falls، مصنوعات Devotion و Delusion جدید و پوسته جدیدی بر اساس The Prisoner from Dead Cells را به همراه دارد. به‌روزرسانی رایگان به زودی در تمام پلتفرم‌ها ارائه می‌شود.

تریلر آپدیت بازی Risk of Rain Devotion 2در یوتیوب تماشا کنید

شوالیه را بکش

در قلعه ای زیر جهنم، Kill Knight یک تیرانداز جهنمی است که از قتل عام لذت می برد. بازی در یک تریلر پر زرق و برق با سرعت خاص، پر از دشمنان و پرتابه های رنگی، نمایش داده شد که بازیکنان را موظف می کرد تا بر شیطان درون خود مسلط شوند. لحن تاریک و انیمیشن های ترسناک و انتزاعی آن مطمئناً جذاب هستند. Kill Knight اواخر امسال در Steam، Xbox Series X/S، PlayStation 5 و Switch از استودیوی PlaySide استرالیا که بیشتر به خاطر بازی‌های موبایل و استیم معروف است، منتشر خواهد شد.

تریلر Kill Knightدر یوتیوب تماشا کنید

هرگز تنها ۲

هرگز تنها در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در کنار آن یک دختر جوان اینیوپیات، یک همراه روباه و مقدار زیادی برف به نمایش درآمد. اکنون دنباله‌ای به نام Never Alone 2 دارد که به نظر می‌رسد به سمت سه بعدی کامل حرکت می‌کند. این بازی فقط یک تیز کوتاه در ویترین دریافت کرد، اما اکنون در لیست علاقه مندی ها از Humble Games در دسترس است.

تریلر رونمایی از بازی Never Alone 2در یوتیوب تماشا کنید

تحول ناگهانی

اشاره ای سریع به این بازی بعدی توسط توسعه دهنده Moonlighter، Catcalismo یک پیچ و تاب در ژانرهای RTS و دفاع از برج با سبک هنری متحرک زیبایی است. Donlan قبلاً آن را بازی کرده است، پس بررسی کنید افکار او در مورد Cataclysm قبل از تاریخ انتشار آن در ۱۶ جولای در Steam و GOG.

تریلر Cataclysmoدر یوتیوب تماشا کنید

ماشین چیه؟

بله، این یک بازی پازل بسیار احمقانه دیگر از توسعه دهنده Triband است که دنبال What the Golf است؟ و خفاش چیست؟ ماشین چیه؟ این بار ماشین‌هایی با پاها، ماشین‌هایی با چرخ‌های متعدد، و ماشین‌هایی که اصلا شبیه ماشین‌ها به نظر نمی‌رسند، همه در یک تریلر بسیار روان‌گردان و ماشین‌ایسماتیک نشان داده شده‌اند. می دانستیم چنین اتفاقی خواهد افتاد اما اکنون می دانیم چه زمانی: ۵ سپتامبر در Steam. و یک نسخه آزمایشی در حال حاضر در دسترس است.

ماشین چیه؟ تریلردر یوتیوب تماشا کنید

راکوگاکی: RKGK

ویترین Triple-i اولین نگاهی به Rakugaki، اولین بازی Wabisabi Design را ارائه داد. اگرچه این تیزر شیک شامل هیچ گونه گیم پلی نبود، اما این بازی از پلتفرمرهای سبک، انیمه و گرافیتی الهام گرفته شده است. راکوگاکی که توسط Riot Games تامین مالی شده و توسط Gearbox منتشر شده است، حال و هوای سایبرپانک متمایز از گروهی از توسعه دهندگان آمریکای لاتین دارد. در تابستان امسال در Steam منتشر می شود. امتیاز جایزه برای لوپو، سگ بسیار خوب انور نوریگا، مدیرعامل Wabisabi.

تریلر رونمایی راکوگاکیدر یوتیوب تماشا کنید

هایپر لایت شکن

ما نگاهی تازه به Hyper Light Breaker Heart Machine داریم که قرار است در تابستان امسال در دسترس قرار گیرد. کریس تاپسل از Eurogamer چندان تحت تأثیر قرار نگرفت زمانی که او این بازی را ماه گذشته در GDC انجام داد، اما هنوز هم این امید وجود دارد که این سرکش سه بعدی بتواند به نوار بسیار بالایی که توسط Hyper Light Drifter تنظیم شده است، عمل کند. این تریلر جادوگر شعله، یکی از بسیاری از مینی باس ها را نشان می دهد.

Hyper Light Breaker Flame Wizard فاش شددر یوتیوب تماشا کنید

Tchia به سوییچ می آید

سال گذشته، Tchia روی پلی‌استیشن پلاس و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه شد و در ۲۷ ژوئن روی سوییچ نیز عرضه خواهد شد. اگر قبلاً از دست داده اید، Tchia در مجمع الجزایری در جنوب غربی اقیانوس آرام قرار دارد و بازیکنانی را به عنوان یک دختر جوان با توانایی پرش روح به حیوانات و اشیاء اطراف در حین کاوش – هر چند حواستان باشد عناصر تاریکی در پشت این نمایش کودکانه وجود دارد. . . “من می بینم که Tchia فقط یک بازی درباره یک کودک نیست، بلکه یک بازی با اشتیاق کودک برای یافتن معنی و علاقه به طیف گسترده ای از چیزها است. و البته هر روز پرمشغله را با یک شام خوب به پایان برسانید.” ما را می خواند بررسی Eurogamer Tchia.

تریلر اعلامی Tchia Switchدر یوتیوب تماشا کنید


منبع: https://www.eurogamer.net/the-best-of-the-triple-i-showcase?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *