بهترین هدفون بی سیم برای سال ۲۰۲۳

هدفون های خارج گوش و حذف نویز معمولاً جامع ترین مجموعه ای از ویژگی هایی را ارائه می دهند که ما برای لذت گوش دادن می خواهیم. بهترین این گزینه‌ها کیفیت صدای فوق‌العاده را با حذف نویز فعال قدرتمند (ANC) و سایر ابزارهای مفید، مانند اتصال بلوتوث قابل اعتماد، ترکیب می‌کنند تا بسته‌ای تا حد امکان کامل ایجاد کنند. البته برخی از شرکت ها این کار را بهتر از سایرین انجام می دهند. در Engadget، ما هر سال تعداد زیادی هدفون بلوتوث را بررسی می کنیم. برای این راهنما، ما تعدادی مدل مختلف را با ویژگی‌های مختلف، از جمله حذف نویز، گزینه‌های سفارشی‌سازی و کیفیت صدا آزمایش کردیم. موارد دلخواه ما همه مهم‌ترین کادرهایی را که انتظار داریم هدفون‌های بی‌سیم باکیفیت را بررسی کنند، علامت می‌زنند، به‌علاوه آن‌ها طیفی از قیمت‌ها را در بر می‌گیرند تا بتوانید تصمیم بگیرید که چقدر راحت خرج می‌کنید.

پیدا کردن بهترین هدفون بلوتوث: به دنبال چه چیزی باشید

وقتی نوبت به خرید یک جفت هدفون بی سیم خوب می رسد، اولین چیزی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید، سبک پوشیدن است. هدفون روی گوش را ترجیح می دهید یا روی گوشی؟ برای اهداف راهنمای خریدار، ما بر روی استایل روی گوش تمرکز می‌کنیم، زیرا امروزه بیشتر هدفون‌های حذف نویز به این شکل هستند. مطمئناً می‌توانید مدل‌های روی گوش با ANC را پیدا کنید، اما طرح‌های روی گوش در مسدود کردن صدا بسیار مؤثرتر هستند. در مورد حذف نویز صحبت می کنیم، باید زودتر تعیین کنید که آیا حتی آن را می خواهید. اگر مرتباً ضربات را در محیط‌های پر سر و صدا بالا می‌برید، باید نه تنها از وجود آن مطمئن شوید، بلکه از خوب بودن آن نیز مطمئن شوید. اگر قصد دارید از هدفون جدید خود در فضاهای ساکت تر استفاده کنید، حذف ANC می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

حوزه بعدی که باید در نظر گرفت ویژگی ها است. ما توصیه می کنیم سعی کنید بیشترین سود را برای پول خود داشته باشید، اما همانطور که در اطراف خرید می کنید باید تعیین کنید که کدام اقلام ضروری هستند و بدون چه چیزهایی می توانید زندگی کنید. و چیزهای اساسی مثل مکث خودکار و بلوتوث اتصال چند نقطه ای مسلم است، زیرا همه شرکت ها آنها را شامل نمی شوند. ما همچنین خواندن نظرات را پیشنهاد می کنیم تا ببینید ویژگی های پیشرفته تر یک شرکت چقدر خوب کار می کند. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا این موارد چیزی است که (احتمالاً) مایل به پرداخت اضافی هستید یا خیر. به تخمین های عمر باتری توجه زیادی داشته باشید و به راحتی تحت تأثیر وعده های بلند در مورد کیفیت تماس قرار نگیرید.

صدا می تواند ذهنی باشد، بنابراین توصیه می کنیم در صورت امکان قبل از خرید امتحان کنید. ما می‌دانیم که در زمانی که بیشتر خرید خود را آنلاین انجام می‌دهیم، این کار آسانی نیست. اما امتحان کردن یک ست هدفون و گوش دادن به آنها برای چند دقیقه می تواند شما را از یک مورد گران قیمت پشیمانی خریدار نجات دهد. همچنین توصیه می کنیم به مواردی از این قبیل توجه کنید صوتی فضایی، Dolby Atmos، ۳۶۰ Reality Audio و سایر فرمت های همهجانبه. همه هدفون‌ها از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین اگر چنین چیزی شما را هیجان زده کرد، باید مطمئن شوید که یک جفت پرسپکتیو این کار را انجام می‌دهد.

چگونه هدفون های بی سیم را آزمایش می کنیم

اولین روشی که هدفون را آزمایش می کنیم این است که تا حد امکان از آنها استفاده کنیم. ما ترجیح می دهیم این کار را در یک دوره یک تا دو هفته ای انجام دهیم، اما گاهی اوقات تحریم ها این اجازه را نمی دهد. در این مدت به ترکیبی از موسیقی گوش می دهیم و پادکست ها، در حالی که از هدفون برای برقراری تماس صوتی و تصویری نیز استفاده می کند. از آنجایی که عمر باتری هدفون می‌تواند ۳۰ ساعت یا بیشتر باشد، باتری را با پخش موسیقی خالی می‌کنیم و میزان صدا را در سطح راحت تنظیم می‌کنیم (معمولاً حدود ۷۵ درصد). با توجه به تخمین‌های طولانی‌تر باتری، معمولاً هدفون را چندین بار خاموش می‌کنیم و در طول بازبینی آن را ترک می‌کنیم. این کار استفاده در دنیای واقعی را شبیه‌سازی می‌کند و ما را از نظارت دائمی فرآیند برای بیش از ۲۴ ساعت متوالی باز می‌دارد.

برای قضاوت در مورد بهترین هدفون بلوتوث، کیفیت صدا را با گوش دادن به طیف وسیعی از ژانرها در نظر می گیریم، و هر گونه تفاوت در پروفایل صدا را در بین سبک ها ذکر می کنیم. ما همچنین در هر دو ولوم پایین و بالا تست می کنیم تا ثبات را در تنظیم بررسی کنیم. برای ارزیابی کیفیت تماس‌های تلفنی، نمونه‌های صوتی را با میکروفون هدفون ضبط می‌کنیم و همچنین از اشخاص ثالث می‌خواهیم با ما تماس بگیرند.

وقتی نوبت به ویژگی‌ها می‌رسد، برنامه‌های همراه را به طور کامل بررسی می‌کنیم و هر ویژگی را در حین کار با نرم‌افزار آزمایش می‌کنیم. هر گونه نگه‌داری از مدل‌های قبلی برای بهبود یا رگرسیون دوبار بررسی می‌شود. اگر هدفون‌هایی که آزمایش می‌کنیم نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی مدل قبلی باشد، زمانی را صرف آشنایی مجدد با مجموعه قدیمی‌تر خواهیم کرد. همینطور برای نزدیکترین رقابت برای هر مجموعه جدیدی از هدفون که بررسی می کنیم.

بهترین هدفون در کل: Sony WH-1000XM5

خط ۱۰۰۰X سونی برای مدت طولانی بهترین انتخاب ما برای بهترین هدفون بی سیم بوده است. تا زمانی که شرکت دیگری نتواند به اندازه سونی ویژگی های باکیفیت داشته باشد و این کار را با ترکیبی از کیفیت صدای عالی و ANC موثر انجام دهد، تاج ایمن است. با WH-1000XM5سونی هدفون های پرچمدار خود را دوباره طراحی کرد، پوشیدن آنها را برای مدت طولانی راحت تر می کند. ما همچنین در آزمایشات خود متوجه شدیم که این شرکت به لطف یک تراشه V1 جداگانه علاوه بر QN1 که داخل آن بود، بهبودهای قابل توجهی در حذف نویز فعال انجام داده است. M4. در حال حاضر هشت میکروفون ANC نیز وجود دارد – مدل قبلی فقط چهار میکروفون داشت. همه اینها برای مسدود کردن بهتر نویز پس‌زمینه و فرکانس‌های بالا، از جمله صدای انسان، ترکیب می‌شوند.

۱۰۰۰XM5 هنوز هم تمام ویژگی‌هایی را دارد که به طور معمول هدفون‌های برتر سونی را به نمایشگاه‌هایی تبدیل می‌کند. این شامل عمر باتری ۳۰ ساعته و صدای واضح و شفاف با تنظیم متعادل و بیس قوی است. ترکیبی از کنترل‌های لمسی و دکمه‌های فیزیکی به شما امکان دسترسی به موسیقی، تماس‌ها و حالت‌های نویز را بدون نیاز به تلفنتان می‌دهد. Speak-to-Chat هنگام شروع صحبت به طور خودکار صدا را متوقف می کند و مانند هدفون های قبلی سونی، M5 می تواند حالت های نویز را بر اساس فعالیت یا موقعیت مکانی شما تغییر دهد. به علاوه، این مدل کیفیت تماس بهتری را نسبت به سایر رقبا ارائه می دهد. تنها نقطه ضعف واقعی این است که آنها ۵۰ دلار بیشتر از آن هستند WH-1000XM4 به قیمت کامل (۴۰۰ دلار).

  • لغو شدن سر و صدا: آره

  • چند نقطه ای: آره

  • عمر باتری: ۳۰ ساعت

  • وزن: ۰٫۵۵ پوند

  • مقاومت آب: هیچ یک

بررسی کامل ما از هدفون WH-1000XM5 سونی را بخوانید

نفر دوم: Bowers و Wilkins Px7 S2

اعتراف می‌کنم که انتظار نداشتم Bowers & Wilkins در فهرست بهترین هدفون‌های سال قرار بگیرد، یا حتی برای کسب مقام در رقابت باشد. با این حال، شرکت هدفون Px7 اصلاح شده در طول بررسی من را تحت تاثیر قرار داد. را Px7 S2 قیمت آنها ۳۹۹ دلار است، اما Bowers & Wilkins کیفیت صدای چشمگیر را با عملکرد ANC خوب جفت می کنند. در واقع، Px7 S2 هدفون مورد علاقه من در حال حاضر از نظر صدا است. همچنین یک طراحی ظریف‌تر وجود دارد که خیلی پلاستیکی به نظر نمی‌رسد و گوش‌ها حتی پس از ساعت‌ها استفاده راحت قرار می‌گیرند. کیفیت تماس، صدای محیط و مکث خودکار در اینجا بهترین نیستند، اما کار را انجام می دهند. در پایان، طراحی، کیفیت صدا و حذف عالی نویز، Px7 S2 را به یک انتخاب قوی در زمینه هدفون بی‌سیم واقعی تبدیل کرده است.

  • لغو شدن سر و صدا: آره

  • چند نقطه ای: آره

  • عمر باتری: ۳۰ ساعت

  • وزن: ۰٫۶۷ پوند

  • مقاومت آب: هیچ یک

بررسی کامل هدفون Bowers & Wilkins Px7 S2 ما را بخوانید

بهترین هدفون ارزان: Audio-Technica ATH-M20xBT

Audio-Technica در گذشته هدفون‌های بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه‌ای را معرفی کرده است، و در حالی که آن‌ها قابلیت حذف نویز فعال را ارائه نمی‌کردند، هنوز هم ارزش بررسی دارند. مال شرکت آخرین است M20xBTآ بلوتوث نسخه ای از قوطی های سیمی M20x محبوب AT. فقط با ۷۹ دلار، می توانید انتظار یک تناسب راحت و تا ۶۰ ساعت عمر باتری را داشته باشید. اتصال چند نقطه ای بلوتوث به شما امکان می دهد به طور همزمان به چندین دستگاه متصل شوید و دکمه های فیزیکی کنترل قابل اعتماد روی برد را فراهم می کنند. طراحی به اندازه مدل‌های گران‌تر این شرکت مانند مدل‌های اصلاح‌شده نیست M50xBT2اما شما بخش عمده ای از آنچه را که گزینه های ارزان تر Audio-Technica بسیار خوب می کند، دریافت می کنید.

  • لغو شدن سر و صدا: خیر

  • چند نقطه ای: آره

  • عمر باتری: ۶۰ ساعت

  • وزن: ۱٫۴۲ پوند

  • مقاومت آب: هیچ یک

گزینه قوی دیگر: Bose QuietComfort 45

Bose 700 یکی از برترین هدفون‌های بلوتوث بی‌سیم ما در آخرین بار بود، اما این شرکت اخیراً یک کار را با آرام آرام ۴۵. طراحی است عمدتا بدون تغییر از مدل‌های قبلی QC، که می‌تواند برای عده‌ای مشکل ساز باشد. هر چند وقتی از آن گذشتی، QC45 حذف نویز فعال عالی Bose را با صدای شفاف و متعادل ترکیب می کند. شما می توانید با یک بار شارژ تا ۲۴ ساعت عمر باتری را انتظار داشته باشید و یک تناسب راحت که در طول جلسات گوش دادن طولانی خسته نمی شود. ما قبلا آنها را در فروش دیدم با ۵۰ دلار کمتر از قیمت کامل، که QuietComfort 45 را قانع‌کننده‌تر می‌کند.

  • لغو شدن سر و صدا: آره

  • چند نقطه ای: خیر

  • عمر باتری: ۲۴ ساعت

  • وزن: ۰٫۹۶ پوند

  • مقاومت آب: هیچ یک

بررسی کامل هدفون Bose QuietComfort 45 را بخوانید

گزینه محکم دیگر: Technics EAH-A800

بازگشت به CES 2022پاناسونیک اعلام کرد EAH-A800: مجموعه جدیدی از هدفون های حذف نویز فعال با نام تجاری نمادین Technics. در حالی که بیشتر ویژگی‌ها همان چیزی است که در هر تعداد هدفون بی‌سیم مشاهده می‌کنید، یک رقم برجسته بود. این شرکت می‌گوید که می‌توانید تا ۵۰ ساعت عمر باتری را در A800 انتظار داشته باشید، و این با فعال کردن حذف نویز فعال است. اینها در حال حاضر در واحدهای بازبینی پایدار من برای تجزیه و تحلیل دقیق هستند، اما من قبلاً آنها را آزمایش کرده ام یک پرواز طولانی ANC چشمگیر است و آنقدر راحت هستند که بعد از چند ساعت به بار سنگینی تبدیل نشوند. کیفیت صدا نیز بسیار خوب است (پشتیبانی از LDAC نیز وجود دارد) و ویژگی‌های کافی در اینجا وجود دارد که قیمت ممتاز را توجیه کند.

  • لغو شدن سر و صدا: آره

  • چند نقطه ای: آره

  • عمر باتری: ۵۰ ساعت

  • وزن: ۰٫۶۵ پوند

  • مقاومت آب: هیچ یک

گزینه محکم دیگر: Master و Dynamic MW75

در حالی که Master & Dynamic به دلیل مهارت طراحی خود شناخته شده است، هدفون های روی گوشی این شرکت قرار بود به روز شوند. با MW75 این شرکت که در ماه ژوئن معرفی شد، ظاهری را انتخاب کرد که از هدست گیمینگ MG20 خود استفاده می‌کند و آن‌ها را با ترکیبی از آلومینیوم، چرم و شیشه‌های مقاوم ترکیب می‌کند. کیفیت صدای علامت تجاری این شرکت با چندین حالت ANC و گزینه های صدای محیط برای طیف وسیعی از موقعیت ها باز می گردد. با قیمت ۵۹۹ دلار، ظاهر رده بالا ارزان نیست، اما اگر به دنبال چیزی فراتر از مد پلاستیکی خالص اکثر هدفون ها هستید، M&D شما را پوشش می دهد.

  • لغو شدن سر و صدا: آره

  • چند نقطه ای: آره

  • عمر باتری: ۲۸ ساعت

  • وزن: ۰٫۷۵ پوند

  • مقاومت آب: هیچ یک

یک گزینه محکم دیگر: Sennheiser Momentum 4

راستش را بخواهید، انتخاب بین Px7 S2 و Px7 S2 سخت بود تکانه ۴ هدفون های بی سیم برای رتبه دوم این بار. با این حال، Bowers & Wilkins از نظر طراحی برتری دارد، حتی اگر Px7 S2 و حرکت ۴ در کیفیت صدای عالی بسیار یکنواخت هستند. آنها دو مجموعه از هدفون‌های بلوتوثی هستند که در سال جاری آزمایش کرده‌ام – و حتی نزدیک هم نیستند. Sennheiser دارای عمر باتری قابل توجه ۶۰ ساعته و عملکرد ANC بهبود یافته است. این دو مورد به تنهایی ممکن است برای نادیده گرفتن طراحی بسیار عمومی کافی باشد.

  • لغو شدن سر و صدا: آره

  • چند نقطه ای: خیر

  • عمر باتری: ۶۰ ساعت

  • وزن: ۰٫۶۵ پوند

  • مقاومت آب: هیچ یک

بررسی کامل هدفون Sennheiser Momentum 4 ما را بخوانید

هدفون های دیگری که آزمایش کردیم و در لیست قرار نگرفتند

AirPods Max

AirPods Max اپل هدفون‌های ممتاز و خوش‌طراحی هستند که همه بهترین ویژگی‌هایی را که در ایرپادهای استاندارد پیدا می‌کنید شامل می‌شوند: حذف نویز جامد، صدای فضایی و دسترسی آسان به سیری. با این حال، قیمت اولیه ۵۵۰ دلاری آنها را تقریباً بسیار گران می کند، حتی برای کسانی که دستگاه های iOS دارند. گزینه های بهتری با قیمت های پایین تر وجود دارد.

سونی WH-CH720N

را سونی WH-CH720N هدفون گزینه مناسبی است اگر شما باید حذف نویز داشته باشید اما فقط می توانید هزینه زیادی داشته باشید. حتی اگر ANC در محیط های خاصی با مشکل مواجه شود، در اکثر مواقع به اندازه کافی خوب خواهد بود. در غیر این صورت، اینها می توانند کیفیت صدای مناسب و طراحی راحت داشته باشند.

Beats Studio Pro

را Beats Studio Pro دارای بسیاری از پیشرفت های قابل توجه مانند ANC بهتر، کیفیت صدا و صدای فضایی. در حالی که آنها در موقعیت بهتری برای رقابت با شرکت هایی مانند سونی و بوز قرار دارند، اما هیچ یک از انتخاب های برتر ما را از لیست ما حذف نمی کنند.

Bose QuietComfort Ultra

را Bose QuietComfort Ultra هدفون‌ها با برخی از بهترین هدفون‌های بی‌سیمی که امسال بررسی کرده‌ایم، عرضه می‌شوند. با این حال، در حالی که ویژگی جدید Immersive Audio گاهی اوقات عالی به نظر می رسد، ناسازگار است و در واقع برخی از آهنگ ها و آلبوم ها را بدتر می کند. Bose مطمئناً در این قوطی ها پیشرفت هایی انجام داده است، یعنی در تنظیم پیش فرض صدا، وضوح و گرما، اما آنها برای توجیه قیمت ۴۲۹ دلاری QuietComfort Ultra کافی نیستند.

سوالات متداول

چگونه می توان کیفیت هدفون را تشخیص داد؟

من معمولاً به سه عامل نگاه می کنم: طراحی، کیفیت صدا و ویژگی ها. از نظر طراحی، من معمولا به دنبال این هستم که ببینم کیفیت ساخت هدفون ارزان و پلاستیکی است یا خیر. بسیاری از شرکت‌ها از پلاستیک استفاده می‌کنند، اما می‌توانند این کار را به گونه‌ای انجام دهند که شبیه مدل‌های اقتصادی نباشد. برای کیفیت صدا، من می خواهم یک تنظیم خوب و یکنواخت را بشنوم که در آن بالا، میانه و پایین همه به خوبی نشان داده می شوند. بدون باس بیش از حد پرحرارت یا میانه های کوچک. همچنین می‌خواهم وضوح خوبی داشته باشید که در آن بتوانید جزئیات دقیق و صحنه‌ای باز و فراگیر را انتخاب کنید. ویژگی‌ها معمولاً یک سوم دور هستند، اما اگر یک شرکت عملکردهای اولیه (مکث خودکار، حالت شفافیت، بلوتوث چند نقطه‌ای، و غیره) را پوشش ندهد، می‌تواند نشانه‌ای از کیفیت کلی باشد.

چگونه بهترین هدفون را انتخاب کنم؟

«بهترین» می‌تواند کاملاً ذهنی باشد، اما من همیشه توصیه می‌کنم به جایی بروید که بتوانید قبل از اینکه متعهد شوید، به هدفونی که قصد خرید آن را دارید گوش دهید. گاهی اوقات این امکان پذیر نیست، بنابراین باید سیاست های بازگشت را بررسی کنید. همچنین توصیه می‌کنم برای تعیین اولویت‌های شما در یک مجموعه جدید، کمی تحقیق کنید. آیا شما یک صدا دوست هستید که خواهان بهترین کیفیت صدا هستید؟ آیا حذف نویز فعال قدرتمند (ANC) مهمترین است؟ آیا ترجیح می دهید امکاناتی مانند مکث خودکار داشته باشید؟

کدام برند بهترین هدفون را دارد؟

سونی به طور مداوم در صدر فهرست ما قرار دارد خط ۱۰۰۰X آن. این بیشتر به دلیل ترکیبی از کیفیت صدا، عملکرد ANC و حجم باری از ویژگی‌های این هدفون است. مثل بوز، حذف نویز موثرتری را ارائه می دهد. اما وقتی همه چیز را جمع می کنید، هیچ کس به تمام ابزارهایی که سونی در خط هدفون ممتاز خود قرار می دهد، نزدیک نمی شود.

آیا هدفون های گران قیمت صدای بهتری دارند؟

قیمت های گزاف به معنای کیفیت بهتر صدا نیست. Bowers & Wilkins’ هدفون برای مدل‌های حذف نویز بی‌سیم در سطح بالایی قرار دارند و صدایی شگفت‌انگیز دارند. با این حال، Audio-Technica M50xBT2 بسیار مقرون به صرفه تر است و ANC ندارد، اما این هدفون دارای مشخصات صدای گرم و طبیعی است که به نظر من بسیار جذاب است. در پایان روز، این به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما برای پیدا کردن هدفون های عالی نیازی به هزینه زیادی ندارید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-headphones-wireless-bluetooth-120543205.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-headphones-wireless-bluetooth-120543205.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *