بهترین وسایل خانه هوشمند برای سال ۲۰۲۴

ممکن است شروع به ساخت خانه هوشمند خود ترسناک به نظر برسد. با وجود تعداد زیادی شرکت و محصولات در حال حاضر، که همگی از استانداردهای مختلف اینترنت اشیا و دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کنند، ما از شما ناراحت نمی‌شویم که دستتان را بالا بیاورید – به خصوص اگر از ابتدا شروع کنید.

اما شما می توانید بدون از دست دادن ذهن خود خانه خود را هوشمندتر کنید. قبل از غواصی، توصیه می کنیم سعی نکنید تمام خانه خود را یکجا بسازید. این نه تنها می تواند بسیار گران باشد (مخصوصاً به عنوان صاحب خانه)، بلکه به نظر ما معمولاً بهتر است ابتدا فقط یک یا دو مورد را خریداری کنید تا ببینید آیا آنها را دوست دارید یا ببینید که چگونه آنها با بقیه اکوسیستم مکان شما جفت می شوند. همچنین باید در مورد دستیار صوتی ترجیحی خود تصمیم بگیرید زیرا انجام این کار زودتر از موعد کار را در هنگام تصمیم گیری برای خرید دستگاه ها آسان تر می کند. در زیر بهترین گجت‌های خانه هوشمندی را که می‌توانید در حال حاضر دریافت کنید، به‌علاوه چند توصیه در مورد نحوه انتخاب دستیار صوتی مناسب برای نیازهایتان آورده شده است.

نحوه انتخاب دستیار صوتی مناسب قبل از خرید

در حالی که بسیاری از بهترین دستگاه‌های خانه هوشمند دارای پلتفرم هستند، برخی از آنها – به ویژه بلندگوهای هوشمند و نمایشگرهای هوشمند – وجود دارند که از شما می‌خواهند دستیار صوتی خود را انتخاب کنید. در حال حاضر ، این به معنای تصمیم گیری در مورد استفاده از دستیار گوگل یا الکسای آمازون به طور منظم (در یک لحظه به سیری می پردازم.) هر دو با محصولات مختلف خانه های هوشمند از لامپ گرفته تا جاروبرقی روباتی سازگار هستند، اما دستگاه های خاصی وجود دارند که با گوگل یا آمازون بهترین کار را دارند. به عنوان مثال، محصولات Nest با بلندگوها و نمایشگرهای Google سازگارتر و عملکرد بیشتری دارند. آنها هنوز هم می توانند با آنها کار کنند دستگاه های آمازون، اما برخی از ویژگی ها ممکن است غیرفعال باشند. همین امر در مورد محصولات آمازون نیز صدق می کند: اگر در یک اکوسیستم باشند بهتر عمل می کنند.

آمازون الکسا

پس چگونه بین الکسا و دستیار گوگل یکی را انتخاب می کنید؟ این واقعاً به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. آیا به Audible گوش می دهید، تماشا کنید پرایم ویدیو و تمایل به خرید زیادی از آمازون دارید؟ سپس ممکن است به سمت یک دستگاه خانه هوشمند مجهز به الکسا متمایل شوید.

دستیار گوگل

اگر دستیار صوتی می‌خواهید که در پاسخ به سؤالات عالی باشد، دستیار Google بهتر از الکسا است. از سوی دیگر، کمک کننده آمازون در حال حاضر از محصولات خانه هوشمند بیشتری پشتیبانی می کند. بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند این شرکت نیز از پروتکل خانه هوشمند Zigbee پشتیبانی می کنند و حتی برخی از دستگاه ها هاب خانه هوشمند داخلی دارند. هر دو دستگاه گوگل و آمازون می توانند با تقویم شما همگام شوند، اگرچه گوگل تمایل دارد با سرویس های گوگل بهتر کار کند. به علاوه، اگر از قبل یک گوشی اندرویدی دارید، ممکن است به هر حال با دستیار گوگل راحت تر باشید.

سیری

ولی سیری چطور؟? دستیار اپل از دستورات صوتی نیز پشتیبانی می کند، اما به اندازه گوگل یا آمازون دستگاه های سازگار ندارد. این هوم پاد مینی و هوم پاد با اندازه کامل تنها بلندگوهای سازگار با سیری در بازار در حال حاضر نیز هستند. همانطور که گفته شد، پیدا کردن تجهیزات سازگار با Apple HomeKit چندان سخت نیست زیرا شرکت های شخص ثالث بیشتری از آن پشتیبانی می کنند، اما در حال حاضر مجموعه کوچکتری از دستگاه ها برای انتخاب دارید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-smart-home-devices-154557162.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-smart-home-devices-154557162.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *