ما گوشت را از دستگاه سیگاری هوشمند GE Profile امتحان کردیم و خوشمزه بود

تجربه من با دود کردن گوشت کاملاً در فضای باز بوده است، با استفاده از مخلوطی از گریل که زغال چوب، چوب یا گلوله را می سوزاند. همه جا برای یکی از این تنظیمات ندارند، اما به لطف آن آخرین دستگاه GE Appliances، می توانید باربیکیو را به داخل خانه بیاورید. به علاوه، حتی لازم نیست در حین پخت و پز در آنجا باشید. در شرکت CES 2024 در غرفه ای در لاس وگاس، بالاخره طعم این محصول را دیدم که سیگاری داخل ساختمان هوشمند نمایه جنرال الکتریک قادر به پختن است.

دالاس مک گاریتی، سرآشپز مستقر در لوئیزویل و قهرمان Food Network Chopped این هفته با GE Appliances در CES حضور دارد. او توضیح داد که از Smart Indoor Smoker در رستورانش برای القای طعم در همه چیز از ادویه گرفته تا پنیر و تخم مرغ شیطانی استفاده کرده است. البته وقتی بیشتر مردم به سیگار کشیدن فکر می کنند، به گوشت فکر می کنند. مک گاریتی برای نشان دادن نوع طعمی که می‌توانیم از دستگاه انتظار داشته باشیم، یک نمونه‌گر یک لقمه‌ای آماده کرد: فیله گوشت گاو با مالش شیرین و تند، سس باربیکیو سیر برشته، پودر سوخاری جنوب غربی و پیازچه. مطمئناً یک مزه عالی، اما نه چندان دور از چیزی که ممکن است در خانه تهیه کنید.

تنها پس از چند ساعت در Smart Indoor Smoker، گوشت گاو طعم قابل توجهی از گلوله های چوب داشت. مک گاریتی همچنین در حال آماده کردن ته قنداق خوک بود، اما هنوز چند ساعت تا آماده شدن آن باقی مانده بود. با توجه به تجربه من در مورد سیگاری های خارج از منزل، حتی فقط یک لقمه به من این حس را داد که مدل GE Profile چه توانایی هایی دارد. نگرانی اصلی من میزان طعم دودی بود که می‌داد، و دیدن اینکه دستگاه توانست مقدار زیادی را در یک دوره زمانی محدود تزریق کند، عالی بود. این نویدبخش یک جلسه ۸ تا ۱۲ ساعته دود کم و آهسته است.

یکی دیگر از جنبه های Smart Indoor Smoker که من توانستم آن را در عمل ببینم، عملکرد دود پاک بود. یا، باید بگویم، باید ببینم وقتی از آن استفاده نمی‌کنید چه اتفاقی می‌افتد. مک گاریتی لقمه های گوشت گاو را در دستگاه گرم نگه می داشت و به جای اینکه من را مجبور کند ۱۰ دقیقه صبر کنم تا محفظه پخت از دود پاک شود، دستگاه را باز کرد و دود در هوا پخش شد. در حالت ایده آل، شما نمی خواهید این کار را در آشپزخانه خود انجام دهید، اما او سریع کار می کرد و ابر کم بود. حتی هنوز هم، Smart Indoor Smoker به سرعت بهبود یافت و با بازگشت دود قابل مشاهده در عرض چند ثانیه به دمای مورد نظر خود بازگشت.

قیمت این اجاق گاز ۱۰۰۰ دلار است و برخلاف بسیاری از گجت های دیگر که در CES راه اندازی شده اند، در حال حاضر در برخی از خرده فروشان موجود است.

ما گوشت را از دستگاه سیگاری هوشمند GE Profile امتحان کردیم و خوشمزه بود
عکس بیلی استیل/Engadget

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/we-tried-meat-from-the-ge-profile-smart-indoor-smoker-and-it-was-delicious-130029336.html?src ظاهر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/we-tried-meat-from-the-ge-profile-smart-indoor-smoker-and-it-was-delicious-130029336.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *