بهترین گوشی‌های زیر ۲۰۰۰۰ روپیه (ژانویه ۲۰۲۴): OnePlus Nord CE 3 Lite 5G، Motorola G84 5G تا Samsung Galaxy F34 5G

لیست گوشی های هوشمند ما با قیمت کمتر از ۲۰۰۰۰ روپیه در این ماه دارای گوشی هایی با ترکیبی از ویژگی ها و عملکرد خوب است. اما این یک امر مسلم است، درست است؟ به غیر از قدرت پردازش معقول، نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا و انطباق با ۵G، ما همچنین تلفن هایی داریم که دارای ویژگی هایی مانند لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) در دوربین اصلی هستند که در این بودجه نادر است و تعداد کمی از آنها نیز ۲۵۶ گیگابایت را ارائه می دهند. . حافظه داخلی. بنابراین بیایید با بهترین زیر ۲۰ هزار در حال حاضر آشنا شویم.

بهترین گوشی ها برای خرید زیر ۲۰۰۰۰ روپیه در هند

موتورولا G84 5G
موتورولا G84 5G احتمالاً پر از ویژگی های بسیاری در این بودجه است که با صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی فول اچ دی پلاس POLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیتی شروع می شود. این اولین گوشی از سه گوشی موجود در این لیست است که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS را به نمایش می گذارد، که باید آن را به عنوان یک چیز نادر در این بخش متوقف کنیم. همچنین یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دریافت می کنید که می تواند به عنوان یک دوربین ماکرو دو برابر شود. دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی آن باید علاقه مندان به عکس های سلفی را خوشحال کند.

بهترین گوشی‌های زیر ۲۰۰۰۰ روپیه (ژانویه ۲۰۲۴): OnePlus Nord CE 3 Lite 5G، Motorola G84 5G تا Samsung Galaxy F34 5G

این گوشی دارای استاندارد IP54 است که در برابر نفوذ آب مقاوم است. موتورولا G84 5G از تراشه Qualcomm Snapdragon 695 استفاده می کند که برای این بخش به اندازه کافی مناسب است. شما ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا) برای همراهی آن دارید. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که تقریباً یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​کار می کند و یک شارژر سریع ۳۳ واتی نیز همراه آن است. این گوشی اندروید ۱۳ را اجرا می کند و مانند اکثر گوشی های موتورولا، G84 دارای رابط کاربری اندرویدی تمیز و تقریباً موجود است.

قیمت موتورولا G84 5G در هند: ۱۸۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

موتورولا G54 5G

در حالی که G84 به طور کلی یک تلفن برتر است، موتورولا G54 5G خیلی عقب نیست و علیرغم ارائه ویژگی ها و فضای ذخیره سازی قابل مقایسه، ۳۰۰۰ روپیه برای شما پس انداز می کند. این گوشی همچنین دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و با لرزشگیر اپتیکال است. شما همچنین یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دریافت می کنید که به عنوان یک دوربین ماکرو دو برابر می شود. دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی با سلفی و تماس‌های ویدیویی به خوبی کار می‌کند. این صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی Full HD+ IPS LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز برای تجربه ای بدون سوسو زدن دارد.

این گوشی دارای طراحی ضد آب با استاندارد IP52 متوسط ​​است. موتورولا G54 5G از تراشه مدیاتک Dimensity 7020 بهره می‌برد و می‌توانید ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا) آن را در حال حاضر زیر ۱۶ هزار دریافت کنید. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را برای بیش از دو روز استفاده متوسط ​​روشن نگه می‌دارد و یک شارژر سریع ۳۳ واتی نیز همراه آن است. این دستگاه اندروید ۱۳ را اجرا می کند و دوباره، G54 دارای یک رابط کاربری اندرویدی تمیز و تقریباً موجود است.

قیمت موتورولا G54 5G در هند: ۱۵۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

سامسونگ گلکسی F34 5G

Samsung Galaxy F34 5G همچنین فهرست قابل توجهی از ویژگی های غیر از نام تجاری سامسونگ را به نمایش می گذارد. درست در بالای این لیست یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت قرار دارد. این گوشی سامسونگ در برابر خط و خش توسط لایه ای از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود. درست مانند گوشی های موتورولا در بالا، این گوشی سامسونگ همچنین دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS است. پشتیبانی از بازیگران دارای دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. شما یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مناسب در جلو دارید.

اعتبار تصویر: Firstpost Mehul Reuben Das

سامسونگ گلکسی F34 5G از تراشه Exynos 1280 بهره می‌برد و از رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. فضای ذخیره سازی را می توان با کارت microSD افزایش داد. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی را برای نزدیک به دو روز استفاده متوسط ​​روشن نگه می دارد. این شرکت شارژر همراه خود ندارد و اگر قبلاً شارژر ندارید باید چند صد دلار اضافی خرج کنید. این گوشی ها اندروید ۱۳ را با رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ اجرا می کنند.

قیمت Samsung Galaxy F34 5G در هند: ۱۷۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

OnePlus Nord CE 3 Lite 5G

از دوربین های ۵۰ مگاپیکسلی، زمان آن رسیده است که به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بروید. حتی بهتر از آن، آمازون ۱۰۰۰ روپیه تخفیف بیشتر در OnePlus Nord CE 3 Lite 5G برای روز جمهوری ارائه می دهد. به غیر از تعداد مگاپیکسل، دوربین اصلی کاملاً خوب است و بیشتر کارهای سنگین را انجام می دهد. دارای دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی برای شرکت است. شما یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی دریافت می کنید. این گوشی از تراشه Qualcomm Snapdragon 695 بهره می برد و شما با این بودجه نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی آن را دریافت می کنید.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

این تلفن سطح مبتدی سری Nord 3 دارای صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی Full HD + IPS LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است و حتی در فضای باز نیز به میزان قابل توجهی روشن است. باتری پشتیبان کاملا استاندارد است و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را برای بیش از یک روز و نیم استفاده متوسط ​​روشن نگه می دارد. این شرکت یک شارژر سریع ۶۷ واتی دارد که می تواند بیش از ۷۵ درصد باتری را در کمتر از نیم ساعت شارژ کند. OnePlus Nord CE 3 Lite 5G اندروید ۱۳ را با OxygenOS 13 با سیستم عامل و به‌روزرسانی‌های امنیتی بیشتری در چند سال آینده اجرا می‌کند.

قیمت OnePlus Nord CE 3 Lite 5G در هند: ۱۸۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

Lava Agni 2 5G

از میان برندهای خانگی، Lava Agni 2 5G یکی از گوشی‌هایی است که اکثر جعبه‌های مورد نیاز در این بودجه را مشخص می‌کند و همچنین بسیار خوب به نظر می‌رسد. ویژگی بارز این گوشی صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی فول اچ دی پلاس خمیده AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیتی آن است. این شرکت ادعا می کند که Agni 2 اولین گوشی در هند است که از تراشه Mediatek Dimensity 7050 استفاده می کند که انتخاب خوبی برای این بخش است. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

بخش دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی از سلفی ها و تماس های ویدیویی مراقبت می کند. Lava Agni 2 5G دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به خوبی در یک روز استفاده متوسط ​​دوام می آورد و این شرکت یک شارژر سریع ۶۶ واتی دارد که ادعا می کند ۵۰ درصد آن را تنها در ۱۶ دقیقه شارژ می کند. این گوشی اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و این شرکت قول داده است که همه چیز را تمیز و عاری از تبلیغات یا bloatware نگه دارد.

قیمت Lava Agni 2 5G در هند: ۱۹۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی


منبع: https://www.firstpost.com/tech/best-phones-under-rs-20000-jan-2024-oneplus-nord-ce-3-lite-5g-motorola-g84-5g-to-samsung-galaxy-f34-5g-13657862.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *