پادکست های اپل به طور خودکار رونوشت ها را در iOS 17.4 تولید می کنند

دریافت پادکست جدید باید خیلی زود آسان تر شود. اپل اعلام کرده است که پادکست ها را به صورت خودکار رونویسی می کند، که باید به افراد بیشتری اجازه دهد از قسمت ها لذت ببرند. پادکست اپل به سازندگان این امکان را می‌دهد که رونوشت خود را برای نمایش آپلود کنند یا اپل را برای ایجاد یکی انتخاب کنند.

با این حال، برخی از هشدارها وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. پادکست های اپل باید هنگام آپلود قسمت شروع به ایجاد رونویسی کند. با این حال، دارای یک "تاخیر کوتاه" تا زمانی که در دسترس قرار گیرد، بنابراین افرادی که مشتاق هستند پادکست مورد علاقه خود را فوراً پخش کنند باید برای مدت زمان نامشخصی منتظر بمانند (اپل به پادکست‌ها می‌گوید حداقل ۲۴ ساعت پس از آپلود یک قسمت به آن فرصت دهند). این احتمال وجود دارد که هرچه اپیزود طولانی‌تر باشد، آماده شدن رونویسی بیشتر طول می‌کشد. همچنین اگر قسمت‌هایی از ضبط با صدای درج شده پویا تغییر کند، رونویسی به‌روزرسانی نمی‌شود و اشعار موسیقی نمایش داده نمی‌شود.

پادکست‌ها باید الزامات کیفی اپل را برای رونویسی صحیح قسمت‌هایشان رعایت کنند. به گفته اپل، پادکست ها با افرادی که روی یکدیگر صحبت می کنند یا موسیقی ممکن است به خوبی رونویسی نداشته باشد. اگر شخصی تصمیم بگیرد فایل خود را آپلود کند، باید فایل VTT یا SRT باشد. یک پادکستر همچنین می تواند رونویسی را برای دقت بیشتر ویرایش کند.

پادکست های اپل رونوشت ها باید در بهار در iOS 17.4 به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی راه اندازی شوند. این ویژگی در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه در دسترس است و قسمت‌های قدیمی‌تر به مرور زمان رونویسی می‌شوند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-podcasts-will-automatically-generate-transcripts-in-ios-174-091040750.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/apple-podcasts-will-automatically-generate-transcripts-in-ios-174-091040750.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *