به‌روزرسانی بعدی هوش مصنوعی گوگل برای جی‌میل به شما امکان می‌دهد از آن بخواهید ایمیل‌هایی را با صدای شما بنویسد

اگر نوشتن ایمیل عالی نقطه قوت شما نیست، کمک گوگل می تواند در راه باشد، به شکل یک ویژگی صوتی جدید هوش مصنوعی برای جیمیل که قرار است تهیه پیش نویس ایمیل ها را برای کاربران اندرویدی کاری کند.

در رویداد IO خود در ماه مارس سال گذشته، گوگل یک ابزار جدید «Help me write» را معرفی کرد که پیش‌نویس ایمیل‌ها را بر اساس درخواست‌های کتبی که وارد می‌کنید ایجاد می‌کند – به عنوان مثال، می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید که یک دعوت نامه ایمیلی برای مهمانی تهیه کند، یا درخواست شغل.

این ویژگی در حال حاضر تنها در برنامه Google Workspace Labs با دعوت فقط در دسترس است، که به کاربران منتخب امکان می‌دهد تا ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را قبل از اینکه به طور گسترده‌تر برای کاربران عرضه شوند، امتحان کنند.

اکنون به نظر می‌رسد که گوگل بهتر عمل می‌کند، زیرا به شما امکان می‌دهد به جای تایپ کردن، درخواست‌ها را با صدای خود ارسال کنید. ویژگی به روز شده “پیش نویس ایمیل با صدا” نام دارد و توسط وبلاگ اندروید مشاهده شده است TheSpAndroid. قابلیت صوتی جدید نیز در حال حاضر فقط در آزمایشگاه‌های Google Workspace در دسترس است و ما هنوز نمی‌دانیم که هر یک از این ابزارهای هوش مصنوعی چه زمانی به طور رسمی منتشر می‌شوند.

ویژگی جدید جیمیل فراتر از عملکردهای تایپ صوتی است که در حال حاضر روی صفحه کلید استاندارد دستگاه اندرویدی می بینید. «پیش‌نویس ایمیل با صدا»، مانند «به من در نوشتن کمک کن»، به جای اینکه گزینه‌ای روی صفحه‌کلید شما باشد، در برنامه Gmail ادغام شده است.

در جیمیل تعبیه شده است

به‌روزرسانی بعدی هوش مصنوعی گوگل برای جی‌میل به شما امکان می‌دهد از آن بخواهید ایمیل‌هایی را با صدای شما بنویسد

(اعتبار تصویر: TheSpAndroid / AssembleDebug)

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، “پیش نویس ایمیل با صدا” بلافاصله بالای صفحه کلید دستگاه شما با شروع یک ایمیل جدید باز می شود. سپس می توانید روی نماد میکروفون ضربه بزنید تا شروع به ضبط پیام خود کنید، به عنوان مثال، “برنامه ریزی یک جلسه با جان برای جمعه آینده در ساعت ۳ بعد از ظهر برای بحث در مورد پروژه”.

برای ارسال درخواست، روی «ایجاد» ضربه بزنید و Gmail یک پیش‌نویس ایمیل کامل ایجاد می‌کند – سپس می‌توانید متن را ویرایش کنید یا از Gmail بخواهید نسخه جدیدی تولید کند، و همچنین می‌توانید بازخورد خود را در مورد متن ایجاد شده ارائه کنید.

همانطور که گفته شد، ما هنوز نمی دانیم چه زمانی «به من کمک کن بنویسم» یا «پیش نویس ایمیل با صدا» در دسترس عموم قرار می گیرد، یا اینکه کدام دستگاه ها از این ویژگی ها پشتیبانی می کنند. اما این بینش جالبی از ویژگی های صرفه جویی در زمان است که می تواند به زودی در برنامه Gmail در دسترس باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/email-messaging/googles-next-ai-update-for-gmail-could-let-you-ask-it-to-write-emails-with-your-voice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *