به‌روزرسانی رایگان نسل بعدی Fallout 4 سرانجام در این ماه ارائه می‌شود

بله، این اتفاق می افتد. Fallout 4 بالاخره به‌روزرسانی نسل بعدی وعده داده شده را دریافت می‌کند و تجربه سرزمین بایر را به ۶۰ فریم بر ثانیه با وضوح ابریشمی و نرم‌افزاری با وضوح‌های افزایش یافته در پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X/S می‌رساند.

این به روز رسانیکه رایگان است، شامل برنامه های بومی برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S، تنظیمات حالت عملکرد و حالت کیفیت، و همچنین بهبود و رفع ثبات است.

در عین حال، کسانی که Fallout 4 را روی PS4 و Xbox One بازی می کنند، با ثبات بهبود یافته و همچنین اصلاحات ورود و تلاش مواجه خواهند شد.

تریلر رسمی برنامه تلویزیونی Fallout.در یوتیوب تماشا کنید

اگر بیشتر به کاوش Fallout 4 روی رایانه شخصی علاقه دارید، نگران نباشید، ویژگی های اضافی نیز برای شما وجود دارد. کسانی که رایانه‌های شخصی با مشخصات بالاتری دارند به زودی پشتیبانی از صفحه عریض و فوق عریض و همچنین اصلاحات Creation Kit و انواع به‌روزرسانی‌های جستجو را دریافت خواهند کرد. همچنین تعدادی رفع اشکال و موارد مشابه وجود خواهد داشت.

با تکمیل اخبار مربوط به رایانه شخصی برای Fallout 4، این بازی به زودی در فروشگاه Epic Game در دسترس خواهد بود و همچنین Steam Deck تأیید شده است.

پس کی این همه اتفاق می افتد؟ خوب، در آینده ای بسیار نزدیک. به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 در ۲۵ آوریل ارائه می‌شود.


به‌روزرسانی رایگان نسل بعدی Fallout 4 سرانجام در این ماه ارائه می‌شود


به روز رسانی Fallout 4

اعتبار تصویر: بتسدا

علاوه بر تمام موارد فوق، Bethesda همچنین وعده محتوای “حتی بیشتر” Fallout 4 را داده است، مانند:

بقایای محصور

Enclave Remnants، گروه قبل از جنگ، The Enclave را وارد خط داستانی Fallout 4 می کند. در این جستجوی جدید، «پژواک‌های گذشته»، آیا می‌توانید The Enclave را از گسترش ایدئولوژی خطرناک خود و به دست آوردن جایگاهی در کشورهای مشترک المنافع متوقف کنید؟

همراه با موارد کارگاهی و یونیفرم Enclave Colonel، ما محتوای زیر را که قبلاً منتشر شده بود Creation Club را اضافه می کنیم:

  • پوسته های سلاح محصور
  • پوسته های زره ​​پوش
  • توپ تسلا
  • زره قدرت جهنم
  • زره قدرت X-02
  • سوزاننده سنگین

بسته اسلحه موقت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک قلک یک اسلحه عالی در یک خرج کردن بسازد؟ این بسته سلاح شامل انواع اشیاء غیر متعارف است که به سلاح های مرگبار تبدیل شده اند، مانند: پرتاب کننده بیسبال، تفنگ میخکوبی و قلک.

کارگاه هالووین

این ۳۸ تزیینات جدید هالووین شامل جادوگران، دیگ‌ها، غول‌ها و موارد دیگر، باقی‌مانده از یک مهمانی بدبختانه هالووین، که توسط انجمن تکنوکرات نیوانگلند برگزار شد! برای هالووین تزئین کنید یا شهرک های خود را در تمام طول سال شبح وار کنید!


به روز رسانی هالووین Fallout 4
اعتبار تصویر: بتسدا

اعلام امروز به وضوح همزمان با انتشار اقتباس Fallout آمازون است و فصل اول برای پخش در پرایم در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر، حتما بررسی کنید نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی Fallout از Eurogamerجایی که Graeme Virtue نمایش را “یک شگفتی دوست داشتنی، اگر خون پاشیده” نامید.

یا، اگر قبلاً تماشای نمایش را شروع کرده اید، می توانید بهترین های ما را بررسی کنید لیست تخم مرغ های عید پاک Fallout از دو قسمت اول در اینجا.

لوگوی اصلی ویدیو

Fallout را به صورت رایگان در Prime Video تماشا کنید

آزمایشی رایگان ۳۰ روزه Amazon Prime خود را شروع کنید و به هزاران فیلم و نمایش تلویزیونی از جمله سری Fallout در Prime Video دسترسی پیدا کنید. اعضای Prime همچنین به Prime Gaming، معاملات انحصاری، تحویل رایگان و موارد دیگر دسترسی دارند! پس از پایان دوره آزمایشی، ماهانه ۸٫۹۹ پوند هزینه خواهد داشت، یا می‌توانید در طول دوره آزمایشی رایگان خود را لغو کنید تا از پرداخت چیزی اجتناب کنید.

اکنون در Prime ثبت نام کنید


منبع: https://www.eurogamer.net/fallout-4-free-next-gen-update-finally-arrives-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *