وان پلاس ۱۰۰ ویژگی هوش مصنوعی را برای گوشی های خود در نظر گرفته است

زمانی که OnePlus در اوایل این ماه اعلام کرد که آنها هوش مصنوعی را به تعدادی دستگاه می آوردند، از اینکه ندیدم به جمینی گوگل اشاره شود شگفت زده شدم. دانستن اینکه گوگل در زمینه هوش مصنوعی در تلفن همراه پیشتاز است (سری گلکسی اس ۲۴ را ببینید)، فکر کردم آنها پشت سر آینده هوش مصنوعی OnePlus هستند. همانطور که معلوم است، آنها هستند.

امروز، OnePlus (و OPPO) اعلام کرد آنها با Google Cloud همکاری می کنند تا از مدل های قدرتمند Gemini گوگل استفاده کنند. به عبارت دیگر، Gemini گوگل به ارائه تمام هوش مصنوعی که طرفداران OnePlus و OPPO می‌توانند درخواست کنند، کمک می‌کند.

مانند تمام اعلامیه های هوش مصنوعی، کل مکالمه مبهم است و به شدت در مورد پیشرفت های آینده صحبت می کند. از آنجایی که هیچ کس به جز ویرایش عکس‌های شما و انجام ترجمه‌های بیشتر، درک درستی از آنچه که هوش مصنوعی قرار است انجام دهد را ندارد، همه چیز به وعده‌ها بستگی دارد. در واقع من را به یاد ۵G و امکانات آن می اندازد که بسیاری از آنها هرگز اتفاق نیفتادند. هوش مصنوعی می تواند متفاوت باشد. به هر حال.

OPPO و OnePlus فکر می‌کنند هوش مصنوعی در تلفن‌ها می‌تواند به ۴ روش کلیدی کار کند: محاسبات کارآمد، درک دنیای واقعی، خودآموزی و خلاقیت. آنها معتقدند که منجر به “قابلیت های ادراکی، تعاملی و هوشمند جدید” می شود که می تواند کل تجربه تلفن همراه شما را تغییر دهد. ببینید، اظهارات بزرگ و مبهم در مورد آنچه ممکن است یا ممکن است در آینده اتفاق نمی افتد.

OnePlus و OPPO گفته اند که طی ۳ تا ۵ سال آینده، آنها فکر می کنند که ۱۰۰ ویژگی جدید مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی توسعه خواهند داد. این یک کشش به نظر می رسد، اما هی، ممکن است اتفاق بیفتد. تا زمانی که همه چیز را تحت پوشش هوش مصنوعی تغییر نام ندهیم، کنجکاو هستم که این ویژگی ها چه می توانند باشند. در حال حاضر، به نظر می رسد که آنها با استفاده از هر آنچه که گوگل ایجاد کرده است، مانند خلاصه مقالات خبری، سازماندهی محتوای صوتی و محتوای خلاقانه رسانه های اجتماعی (مانند تصاویر تقلبی هوش مصنوعی) شروع کنند.

و صبح بخیر برای همه، از شکاکان هوش مصنوعی محلی شما.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/11/oneplus-is-adopting-googles-gemini-plans-100-new-ai-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *