به‌روزرسانی ماه نوامبر Xbox، رابط کاربری فشرده جدیدی را برای دستگاه‌های ویندوز اضافه می‌کند

ایکس‌باکس آنچه را که در به‌روزرسانی ماه نوامبر ارائه می‌شود، فاش کرده است، و تغییرات بسیار مهمی در راه است.

ویژگی پیشرو، رابط کاربری فشرده جدید است که به همه دستگاه های ویندوز اضافه شده است. به عنوان پست رسمی وبلاگ Xbox توضیح می دهد، حالت فشرده به گونه ای طراحی شده است که به پخش کننده ها روی مانیتورها و صفحه های کوچکتر – مانند Asus ROG Ally – تجربه رابط کاربری بهتر به طور کلی. برای فعال کردن حالت فشرده، بازیکنان فقط باید نمایه Xbox خود را در دستگاه مورد نظر خود باز کرده و آن را از آنجا روشن کنند.

در حالت فشرده، نمادهای کناری رابط کاربری Xbox جمع می‌شوند، بنابراین فضای بیشتری برای خود رابط ایجاد می‌کنند. به طور کلی، این باید به رابط کاربری فضای صفحه نمایش بیشتری بدهد و باعث شود که آن را به یکباره نمایان و واضح کند. ایکس باکس همچنین همکاری با برندهایی مانند ایسوس را تأیید کرده است تا “اطمینان حاصل شود که حالت فشرده به طور پیش فرض در دستگاه های دستی شما فعال است.”

به‌روزرسانی ماه نوامبر Xbox، رابط کاربری فشرده جدیدی را برای دستگاه‌های ویندوز اضافه می‌کند

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

به روز رسانی دیگر، این بار برای کنسول های Xbox Series X|S، پشتیبانی زبان ژاپنی را برای صفحه کلید فیزیکی و مجازی اضافه می کند. بازیکنان اکنون می توانند در صورت تمایل یا نیاز به تایپ به زبان ژاپنی، به طرح بندی ژاپنی ۱۰۶/۱۰۹ یا طرح بندی انگلیسی ۱۰۱/۱۰۲ تغییر وضعیت دهند. می توانید این تغییر را با رفتن به تنظیمات کنسول خود و سپس System و سپس Language & Location انجام دهید.

همچنین یک به‌روزرسانی بسیار خوش‌آمد برای بازیکنان ایکس‌باکس وجود دارد که مکرراً از فهرست‌های خواسته‌های خود در کنسول استفاده می‌کنند. اگر یک بازی در لیست آرزوهای شما وارد تبلیغات Free Play Days Xbox شود – که باعث می شود برخی از آنها بهترین بازی های Xbox Series X رایگان برای مدت زمان محدود (معمولاً آخر هفته) – کنسول شما اکنون به شما اطلاع می دهد. می توانم این بازی را به عنوان یک سورپرایز خوب برای بازیکنانی تصور کنم که برای مدتی یک بازی را در لیست آرزوهای خود داشته اند اما هرگز نتوانسته اند آن را خریداری کنند.

برای پوشش بیشتر Xbox، راهنمای ما را بررسی کنید بهترین کنترلرهای ایکس باکس و بهترین بازی های Xbox Game Pass برای توصیه هایی در مورد سخت افزار و نرم افزار برتر.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/xboxs-november-update-adds-new-compact-ui-for-windows-devices

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *