به‌روزرسانی Google یک ویژگی سلامت مفید را به Pixel 8 Pro اضافه می‌کند

این گوگل پیکسل ۸ حرفه ای اکنون قادر به اندازه گیری دمای بدن است. پیش از این، سنسور دمای گوشی تنها زمانی که گوگل منتظر بود قادر به اسکن اشیاء بود مورد تایید FDA برای عملکرد دمای بدن – این تاییدیه اکنون صادر شده است.

سنسور یکی از ویژگی های تبلیغ شده بود اعلامیه پیکسل ۸ پرو در ماه اکتبر اما در زمان عرضه گوشی، حسگر فقط می توانست دمای اشیاء غیر انسانی را اندازه گیری کند. اکنون، اندازه‌گیری دمای بدن یکی از به‌روزرسانی‌های جدید است که در آخرین افت ویژگی گنجانده شده است و Google از آن به عنوان «ویژگی درجه پزشکی» یاد می‌کند.

کاربران می توانند پیشانی خود را با استفاده از برنامه دماسنج از پیش نصب شده اسکن کنند و سپس داده های دما در نمایه Fitbit آنها ذخیره می شود و یک لایه اطلاعات اضافی برای کاربران آگاه به سلامت اضافه می کند. فقط به خاطر داشته باشید که این ویژگی فقط در پیکسل ۸ پرو در دسترس است. این به روز رسانی در حال حاضر در حال ارائه است، اما ممکن است چند هفته قبل از ارسال به روز رسانی روی گوشی شما بگذرد.

برنامه دماسنج در حال استفاده در Google Pixel 8 Pro

(اعتبار تصویر: گوگل)

اعتقاد بر این است که Pixel 8 Pro از سنسور دمای Melexis MLX90632 استفاده می‌کند و گوگل بیان می‌کند که می‌تواند با اندازه‌گیری تشعشعات مادون قرمز ساطع شده از سوژه، گرمای تا ۳۹۲F/۲۰۰ درجه سانتیگراد یا سرمای -۴F/-۲۰C را تشخیص دهد.

با توجه به الف کاربر Redditسنسور مادون قرمز حرارتی همچنین ممکن است در خواندن از سطوح براق یا بازتابنده یا در رطوبت بالا مشکل داشته باشد و ممکن است از منابع دیگر تداخل دریافت کند که ممکن است حسگر را گیج کند، مگر اینکه گوگل از زمان عرضه Pixel 8 Pro اقدامات خاصی برای غلبه بر این مشکلات انجام داده باشد. .

این اولین باری است که گوگل یک سنسور دما را در خط تولید پیکسل خود قرار می دهد. گوگل ادعا می کند که این ویژگی بسیار زیاد است کاربردهای عملیاز جمله غذا دادن به نوزاد، بررسی حیوانات خانگی، بررسی دمای حمام، اسکن دستگاه های گرمای بیش از حد، و دیدن اینکه آیا غذای پخته شده سرد شده است یا خیر.

زمان نشان خواهد داد که آیا حسگر دما یک ابزار بهداشتی ارزشمند است یا یک حقه – و آیا ما شاهد استفاده گسترده از آن در سایر دستگاه‌ها هستیم یا در نهایت به سمت گورستان گوگل.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-update-adds-a-handy-health-feature-to-the-pixel-8-pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *