Newegg به تازگی شروع به فروش لوازم الکترونیکی بازسازی شده کرده است

خرده فروش لوازم الکترونیکی مقرون به صرفه Newegg به تازگی یک برنامه ای برای فروش گجت های بازسازی شده Newegg Refreshed با نام مناسب وعده ارائه “محصولات برتر از قبل با قیمت های رقابتی” را می دهد.

این سرویس در حال حاضر فعال است و در دسته بندی های مختلف محصول، از محصولات اپل مانند آیفون و مک بوک گرفته تا پردازنده های گرافیکی و حتی جاروبرقی ربات در دسترس است. این برنامه همچنین شامل لپ تاپ، دسکتاپ بازی، مانیتور و انواع گوشی های هوشمند و تبلت می باشد. Newegg با “شرکای نوسازی پیشرو در صنعت” مانند CTS Warehouse و Back in the Box همکاری کرده است تا سهام را فراهم کند.

این شرکت می گوید که هر اقلام قبل از قرار دادن مجدد در قفسه فروشگاه دیجیتال به طور حرفه ای بازرسی، تست و تمیز می شود. Newegg همچنین ضمانت تمام محصولات بازسازی شده را ارائه می دهد و به مشتریان ۹۰ روز فرصت می دهد تا محصول را بازگردانند.

برنامه تجارت کارت گرافیک از قبل موجود Newegg نیز در این سرویس قرار گرفته است. برای افراد ناآشنا، این شرکت با معامله در GPUهای قدیمی اعتباری را به GPUهای جدید ارائه می دهد و فرصتی ۱۴ روزه برای ارسال پست در تراشه جدید به مشتریان ارائه می دهد. این به افراد زمان می‌دهد تا GPU جدید را قبل از ارسال پستی به GPU قدیمی آزمایش کنند. سپس این کارت‌های گرافیکی معامله‌شده به Newegg Refreshed منتقل می‌شوند تا دوباره بفروشند.

برای جشن راه‌اندازی این برنامه، Newegg به مشتریان ۱۵ درصد تخفیف (تا ۱۵۰ دلار) برای محصولات بازسازی‌شده اپل ارائه می‌دهد، اگرچه شما باید از “اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید” خدمات پستی و استفاده از کد تبلیغاتی “rezip.” این پیشنهاد در ۲۸ فوریه به پایان می رسد.

نیوگ مزایای زیست محیطی انتخاب محصولات بازسازی شده را به نمایش می گذارد، زیرا ضایعات را کاهش می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، این برنامه بخشی از یک فشار صنعتی بزرگتر به سمت پایداری است. این فشار شامل فروش اقلام بازسازی شده است، اما همچنین شامل فروش اقلام بازسازی شده است حق تعمیر حرکت

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/newegg-just-started-selling-refurbished-electronics-175250892.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/newegg-just-started-selling-refurbished-electronics-175250892.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *