به‌روزرسانی Lies of P بازی اولیه را آسان‌تر می‌کند و مبارزه را اصلاح می‌کند

Lies of P به روز رسانی جدیدی دریافت کرده است که تعدادی ویژگی و ترفند جدید را اضافه می کند.

بازی اکنون در مراحل اولیه کمی آسان‌تر خواهد بود، به لطف سرعت حمله تنظیم‌شده برخی از هیولاها در میدان و افزایش مدت زمان استراحت در وضعیت، کوارتز بیشتری در اوایل موجود بود و Rising Dodge اکنون یک توانایی پیش‌فرض است.

علاوه بر این، تنظیمات تعادل برای مبارزه انجام شده است، با برخی از سلاح‌ها که اکنون آسیب بیشتری وارد می‌کنند، به‌علاوه تیغه‌های سبک‌تر گارد بازیابی بیشتر و تیغه‌های سنگین‌تر افزایش کمتری دارند.

Lies of P – تریلر رسمی تاریخ انتشاردر یوتیوب تماشا کنید

به‌عنوان بخشی از سیستم Weapon Assemble بازی، تغییراتی در تیغه‌ها و دسته‌ها انجام شده است، مانند دسته‌های سنگین‌تر که سرعت حمله بیشتری بر روی برخی تیغه‌ها دارند. حملات مهلک همچنین باعث افزایش آسیب برای مقیاس بهتر با آمار بازیکنان شده است.

البته مهم‌تر از همه این است که بازیکنان اکنون می‌توانند هم ماسک و هم لوازم جانبی را در بخش موی منوی لباس‌ها تجهیز کنند. حالا قهرمان عروسک می‌تواند هم در کلاه و هم با یک عینک با هم جذاب به نظر برسد.

تعدادی رفع اشکال نیز برای بهبود تجربه کلی بازیکن اجرا شده است.

این این به‌روزرسانی قبلاً توسط کارگردان بازی Ji Won Choi در ویدیویی در اوایل ماه جاری ارائه شده بود، اما تاریخ انتشار به‌روزرسانی به طور مشخص مشخص نشده است. اکنون برای دانلود در دسترس است.

موسیقی متن بازی نیز اکنون برای خرید یا پخش در دسترس است.

در آن ویدیوی کارگردان، چوی به «بالاترین اولویت تیم توسعه DLC و کار بر روی دنباله ما» اشاره کرد و تأیید کرد که دنباله‌ای در راه است.

اسکرین شات های DLC شخصیت اصلی را در یک کشتی نشان می دهد که شاید به چیزی الهام گرفته از تایتانیک یا مبارزه با The Terrible Dogfish از داستان اصلی اشاره می کند.

یادداشت های پچ کامل را می توان در ادامه خواند بخار.


منبع: https://www.eurogamer.net/lies-of-p-update-makes-early-game-easier-and-tweaks-combat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *