به‌روزرسانی MyFitnessPal به کاربران امکان می‌دهد وعده‌های غذایی یا تمرینات خود را در ساعت‌های Wear OS ردیابی کنند

اگر از آن استفاده کنید، ردیابی تناسب اندام و سلامتی شما آسان تر می شود و سیستم عامل Wear OS گوگل. برنامه ساعت هوشمند MyFitnessPal راهی برای پیگیری آمار سلامتی شما، از جمله کالری دریافتی و افزایش وزن در باشگاه ارائه می دهد. اگرچه این به خوبی کار می کرد، اما از آنجایی که نمی توانید داده های خود را مستقیماً روی دستگاه پوشیدنی خود ویرایش یا وارد کنید، محدود شده است. با این حال، آخرین به روز رسانی برنامه همه چیز را برای بهتر شدن تغییر می دهد.

در اخیر ، MyFitnessPal به روز رسانی هایی را اعلام کرد که ردیابی و ثبت نام در Wear OS را آسان تر می کند. اکنون، کاربران می‌توانند بدون بیرون کشیدن تلفن‌های خود، ردیابی و ثبت نام کنند. هنگام استفاده از ساعت‌های هوشمند اندرویدی سازگار، کاربران به کاشی‌های ساعت و پیچیدگی‌های جدید دسترسی خواهند داشت – که به آن‌ها این توانایی را می‌دهد تا غذاهایی را که به طور منظم می‌خورند، ثبت کنند و در عین حال میزان مواد مغذی دریافتی روزانه مانند قند، فیبر، چربی‌ها، کالری‌ها و حتی هیدراتاسیون را پیگیری کنند. کاربران همچنین می توانند یک عکس فوری از کل روز خود را مستقیماً از مچ دست خود مشاهده کنند.

این ویژگی برای کاربران دارای ساعت هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS، مانند ساعت جدید، در دسترس خواهد بود . برنامه MyFitnessPal برای دانلود از فروشگاه Google Play در دسترس است.

اگرچه این ویژگی برای برنامه MyFitnessPal در ساعت‌های هوشمند کاملاً جدید نیست – کاربران اپل واچ مدتی است که این گزینه را دارند – این خبر خوبی است که افرادی که از Wear OS استفاده می‌کنند راه دیگری برای ردیابی دارند. نظارت بر سلامت و تندرستی ما مهم است و زمانی که وقت نداریم به راحتی می توان از آن غفلت کرد. هر نوآوری، بزرگ یا کوچک، که پیگیری آمار سلامت را آسان‌تر می‌کند، همیشه حرکت خوبی است. حالا اگر می توانستند راهی برای سوزاندن و ثبت کالری بدون ورزش پیدا کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/myfitnesspal-update-lets-users-track-meals-or-workouts-on-wear-os-watches-195919769.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/myfitnesspal-update-lets-users-track-meals-or-workouts-on-wear-os-watches-195919769.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *