به بهترین بازی جدید ژانویه – PlayStation.Blog رای دهید

به اولین نظرسنجی انتخاب بازیکنان در سال ۲۰۲۴ خوش آمدید! بیایید با انتخاب عنوان مورد علاقه شما در ماه ژانویه از میان هیتترهای سنگین، ناک اوت های مستقل، و صداپیشگان مجازی به استقبال سال جدید برویم.

چگونه کار می کند؟ در پایان هر ماه، PlayStation.Blog یک نظرسنجی را باز می کند که در آن می توانید به بهترین بازی جدید منتشر شده در آن ماه رای دهید. به زودی پس از آن، نظرسنجی ها را می بندیم، آرای شما را محاسبه می کنیم و برنده را در PlayStation.Blog اعلام می کنیم. فروشگاه PlayStation همچنین برخی از برندگان برتر انتخاب بازیکنان را در طول سال به نمایش خواهد گذاشت.

ملاک رای گیری چیست؟ این به شما بستگی دارد! اگر بتوانید فقط یک نسخه جدید را در آن ماه به یکی از دوستانتان توصیه کنید، کدام نسخه است؟ مطابق با سنت دیرینه ما در جوایز بازی سال، بازی‌های بازسازی‌شده یا منتشر شده واجد شرایط نمی‌شوند. بازسازی ها و بازسازی های جاه طلبانه و در مقیاس بزرگتر مانند Shadow of the Colossus و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy خواهد بود.

نامزدها چگونه تعیین می شوند؟ تیم‌های تحریریه PlayStation.Blog و PlayStation Store فهرستی از قابل توجه‌ترین نسخه‌های منتشر شده در آن ماه را جمع‌آوری می‌کنند و از آن برای شروع نظرسنجی استفاده می‌کنند. رای کتبی پذیرفته می شود.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/05/players-choice-vote-for-januarys-best-new-game-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *