Google Chromecast 4K با قیمت ۴۰ دلار به فروش می رسد

را Google Chromecast با Google TV انتخاب برتر در راهنمای ما در مورد است بهترین دستگاه های پخش، زیرا یک رابط جذاب و دقیق برای پیمایش برنامه ها با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. اگر پلتفرم هوشمند تعبیه شده در تلویزیون خود را کند یا ناکارآمد می‌دانید و به دنبال تغییر آن هستید، گوگل فروش جدیدی را آغاز کرده است که استریمر ۴K را به ۴۰ دلار کاهش می‌دهد.

گوگل چندین بار در گذشته این تخفیف را اعمال کرده است: این تخفیف چند دلار بیشتر از پایین‌ترین قیمتی است که تا به حال دیده‌ایم، اما هنوز ۱۰ دلار از نرخ معمولی دستگاه کاهش می‌یابد. همچنین این اولین تخفیف عمده ای است که Chromecast در سال جدید دریافت کرده است. این پیشنهاد در چندین خرده فروش از جمله آمازون در دسترس است. بهترین خرید، B&H و فروشگاه گوگل. به گفته گوگل فهرست کردنتا ۱۱ فوریه ادامه خواهد داشت.

Chromecast 4K منتشر شد به سال ۲۰۲۰ برمی گردد و از Wi-Fi 6 پشتیبانی نمی کند (یا ۶E)، بنابراین ما از دیدن یک به‌روزرسانی در برخی مواقع شگفت‌زده نخواهیم شد. با این حال، مدل موجود هنوز هم سریع است کافی برای پیمایش برنامه ها و بارگذاری محتوا. این برنامه از تمام سرویس های پخش اصلی و فرمت های HDR پر استفاده (Dolby Vision، HDR10، HDR10+) و همچنین صدای Dolby Atmos از طریق عبور HDMI پشتیبانی می کند. خود دانگل مستقیماً به پورت HDMI تلویزیون وصل می‌شود و با یک کنترل از راه دور ساده ارائه می‌شود که می‌تواند صدا و قدرت تلویزیون شما را نیز کنترل کند (اگرچه فاقد دکمه پخش/مکث اختصاصی است).

اما شما عمدتاً Chromecast را برای رابط کاربری آن می‌خرید. Google TV به‌جای ارائه شبکه‌ای از برنامه‌ها مانند دستگاه Roku، رویکردی محتوا محورتر دارد و برنامه‌ها و فیلم‌هایی را که ممکن است بر اساس سابقه مشاهده‌تان دوست داشته باشید، به طور فعال توصیه می‌کند. این به خوبی جواب می دهد: توصیه ها از طیف گسترده ای از خدمات گرفته می شوند و سریال هایی که اخیراً تماشا کرده اید معمولاً در بالای صفحه قرار می گیرند، بنابراین رفتن به قسمت بعدی آسان است. همچنین می تواند با موارد خاصی ادغام شود خدمات تلویزیون زنده مانند YouTube TV و Sling TV برای نشان دادن آنچه در سمت راست از منو است. می‌توانید پروفایل‌های شخصی‌سازی‌شده جداگانه برای افراد مختلف ایجاد کنید، و جستجوهای متنی از طریق دستیار Google معمولاً عالی کار می‌کنند. همچنان مانند اکثر پخش‌کننده‌ها، محتوای حمایت‌شده را خواهید دید، اما تبلیغات در اینجا عموماً آنطور که مثلاً در Fire TV Sticks آمازون است، فاحش نیست.

را Roku Streaming Stick 4K یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه است که ما در راهنمای خرید خود توصیه می کنیم. در حال حاضر با قیمت ۳۹ دلار نیز موجود است، اگرچه این معامله در بیشتر دو ماه گذشته وجود داشته است. رابط مبتنی بر برنامه آن نسبت به Google TV ابتدایی‌تر است و به طور کلی هنگام جستجوی محتوا به اندازه Chromecast دقیق نیست. اما اگر پخش‌کننده‌ای می‌خواهید که فقط برنامه‌ها را به شما نشان دهد و از مسیر خارج شود، ممکن است مناسب‌تر باشد. استریمر Roku از Apple AirPlay نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید محتوا را مستقیماً از آیفون به آن ارسال کنید. در همین حال، اگر پول نقد بیشتری برای سوزاندن دارید، ۱۲۹ دلار است Apple TV 4K سریعتر و تبلیغات کمتری نسبت به هر دو دستگاه دارد، اما آن یکی در حال حاضر تخفیف قابل توجهی ندارد

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-4k-google-chromecast-is-back-on-sale-for-40-162511339.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-4k-google-chromecast-is-back-on-sale-for-40-162511339.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *