به روز رسانی Big Galaxy Buds 2 Pro سامسونگ ویژگی های واقعا سرگرم کننده ای را اضافه می کند

از زمان معرفی سری Galaxy S24 و Galaxy AI، سامسونگ به سمت مکانی حرکت کرده است که بسیاری از بهترین دستگاه‌هایش بتوانند از هوش مصنوعی و ویژگی‌های جدید موجود در One UI 6.1 بهره ببرند. امروزه هدف آنها خط Galaxy Buds 2 و به‌روزرسانی آتی است که پشتیبانی Auracast، ۳۶۰ Audio، سوئیچینگ صدا با دستگاه‌های بیشتر و توانایی کار با مترجم در Galaxy S24 را به ارمغان می‌آورد.

بیایید به برخی از آن ها کمی عمیق تر بپردازیم.

مورد اول است Auracastکه سامسونگ می گوید شاهد پشتیبانی گسترده از Galaxy Buds 2 Pro و تلویزیون های هوشمند سامسونگ تا تلفن ها و تبلت ها، مانند سری Galaxy S24 و همه دستگاه های دیگری که به زودی به روز رسانی One UI 6.1 را منتشر می کنند، خواهد بود.

Auracast چیست؟ سؤال خوبی بود! اساساً دستگاه های پشتیبانی شده از بلوتوث LE Audio شما را به ایستگاه پخش تبدیل می کند که می تواند به دستگاه های دیگر اجازه اتصال دهد. مزیت در اینجا این است که می توانید Buds 2 Pro را به یک تلویزیون هوشمند متصل کنید و سپس به مجموعه های متعدد Buds اجازه دهید به جریان شما نیز متصل شوند، به طوری که افراد متعددی می توانند به طور مستقل به صدای یک برنامه گوش دهند. حد اتصال قبلی مانند ۲ بود.

با این گسترش به تلفن‌ها، سامسونگ نمونه‌ای بسیار جالب از دویدن با چند دوست و امکان تنظیم همزمان در یک لیست پخش را ارائه می‌کند. تمیز، درست است؟

مورد بعدی است ۳۶۰ صوتی، که به سادگی از پشتیبانی از تلفن و تبلت به تلویزیون در حال گسترش است. اکنون می‌توانید صدای فراگیر را از همه جهات در Buds 2 خود هنگام تماشای تلویزیون دریافت کنید. دوست داشتنی.

برای سوئیچ خودکار، سامسونگ دوباره پشتیبانی خود را برای دستگاه های بیشتری گسترش می دهد. سامسونگ که قبلاً فقط برای جابه‌جایی بین تلویزیون و تلفن در دسترس بود، از رایانه‌های شخصی مانند گلکسی بوک ۴ پشتیبانی می‌کند. سوئیچ خودکار به شما امکان می‌دهد از جوانه‌های خود برای تماشای یک برنامه استفاده کنید و سپس در صورت برقراری تماس، به طور خودکار به اتصال تلفن خود تغییر دهید. ، مثلا.

و بالاخره سامسونگ می آورد پشتیبانی مترجم به Buds 2 و سری Galaxy S24. در اینجا توضیحی برای نحوه کار این است:

مترجم با ارائه ترجمه هم‌زمان در سری Galaxy S24، ارتباطات را بهبود می‌بخشد. هنگامی که با Galaxy Buds جفت می شوند، با جدا کردن صدا در حین مکالمه، این ویژگی را بیشتر بهینه می کنند. می‌توانید از طریق هدفون‌های خود به ترجمه‌ها گوش دهید، در حالی که شخص دیگر از طریق بلندگوی تلفن شما می‌شنود، به شما کمک می‌کند تا روی مکالمه بهتر تمرکز کنید و نیازی به عبور دادن دستگاه به جلو و عقب را از بین ببرید. به‌علاوه، می‌توانید بدون نیاز به تنظیم دستی ترتیب با تلفن خود، به سادگی با ضربه زدن روی Galaxy Buds ترتیب گفتار را در طول مکالمه تغییر دهید.

سامسونگ می‌گوید این به‌روزرسانی جدید از اواخر فوریه در Galaxy Buds2 Pro، Buds2 و Buds FE ارائه خواهد شد.

// سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/20/samsungs-galaxy-buds-update-adds-auracast-360-audio/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *