اپل طول عمر باتری تبلیغ شده آیفون ۱۵ را افزایش می دهد

اپل امروز اعلام کرد که باتری‌ها را در تمام مدل‌های آیفون ۱۵ مجدداً آزمایش کرده و تشخیص داده است که می‌توانند با نوار بالاتری روبرو شوند.

اپل طول عمر باتری تبلیغ شده آیفون ۱۵ را افزایش می دهد
در یک سند پشتیبانی اپل می‌گوید که باتری‌های آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس به‌طوری طراحی شده‌اند که ۸۰ درصد ظرفیت اولیه خود را در ۱۰۰۰ چرخه شارژ کامل در شرایط ایده‌آل حفظ کنند، در مقایسه با ۵۰۰ چرخه شارژ. برای تمام مدل های قدیمی آیفون تبلیغ می کند.

اپل گفت MacRumors آخرین آزمایش آن برای مدل‌های آیفون ۱۵ شامل شارژ و تخلیه ۱۰۰۰ بار باتری در شرایط خاص بود، اما جزئیات دقیقی در مورد این فرآیند ارائه نکرد. اپل اضافه کرد که به طور مداوم در اجزای باتری آیفون و سیستم مدیریت انرژی آن بهبودهایی ایجاد کرده است.

این افشاگری به این معنی است که ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا حداکثر ظرفیت باتری مدل‌های آیفون ۱۵ در مقایسه با مدل‌های قبلی آیفون به ۸۰ درصد کاهش یابد. با این حال، اپل گفت که در حال “بررسی” طول عمر باتری مدل های قدیمی آیفون است، بنابراین مقایسه ای بر اساس آخرین پارامترهای آزمایشی باقی مانده است.

اپل در سند پشتیبانی خود می گوید که طول عمر باتری هر مدل آیفون در نهایت به نحوه استفاده و شارژ منظم دستگاه بستگی دارد.

برای مشاهده ظرفیت باتری آیفون، برنامه تنظیمات را باز کنید و روی باتری → سلامت و شارژ باتری ضربه بزنید. در مدل‌های آیفون ۱۵ که به آخرین نسخه بتای iOS 17.4 به‌روزرسانی شده‌اند، اکنون منو به سادگی Battery Health و نامیده می‌شود. اطلاعات بیشتر را در یک نگاه نشان می دهد.

این خبر بود اولین بار توسط ۹to5Mac.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پرو
انجمن های مرتبط: آیفون


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/20/apple-raises-iphone-15-advertised-battery-lifespan/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *