به روز رسانی PS5 برای اضافه کردن راهنمای بازی ایجاد شده توسط محتوای تولید شده توسط کاربر

سونی در حال معرفی ویژگی جدید Community Game Help در پلی استیشن ۵ است.

این ویژگی Opt-in که تکامل یافته عملکرد راهنمای بازی کنسول است، کلیپ های گیم پلی را به طور خودکار ایجاد می کند که به نوبه خود به سایر بازیکنان در تلاش های خود در بازی کمک می کند.

اگر کاربران مشارکت در ویژگی انجمن بازی راهنما را انتخاب کنند، PS5 آنها یک کلیپ گیم پلی پس از تکمیل یک فعالیت در یک عنوان پشتیبانی شده را می گیرد. “سپس، توسط یک ناظر بررسی می‌شود و در صورت تایید، ویدیوی شما به‌عنوان راهنمایی راهنمای بازی برای بازیکنان پلی‌استیشن منتشر می‌شود تا تماشا کنند، از آن یاد بگیرند و امتیاز دهند.” سابرینا مدیتز در یک پست وبلاگ که جزئیات به روز رسانی آینده را توضیح می دهد.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

“ویدئوهای شما پس از آپلود در سرورهای ما از کنسول PS5 حذف خواهند شد، بنابراین بر فضای ذخیره سازی کنسول شما تاثیری نخواهد داشت.”

این یک فرآیند خودکار خواهد بود و مدیتز بیان می‌کند که مشارکت‌کنندگان نیازی به ویرایش کلیپ‌های خود برای ارسال ندارند. مدیتز اضافه کرد: «فقط فیلم خام بازی شما آپلود می‌شود، بنابراین تصاویر و صدا از وب‌کم، میکروفون یا صدای چت مهمانی شما با ناظر یا انجمن به اشتراک گذاشته نمی‌شود. روی بازی

همچنین یک بخش ویدیوی منتشر شده وجود خواهد داشت که در آن مشارکت کنندگان می توانند کلیپ های خود را در “هر زمان” حذف کنند.

Community Game Help برای همه دارندگان PS5، صرف نظر از اینکه اشتراک PlayStation Plus دارند یا خیر، در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که این ویژگی در اواخر سال جاری برای «بازی‌های منتخب» معرفی شود و جزئیات بیشتری به تاریخ عرضه آن نزدیک‌تر است.

مدیتز بسته است: “از همه برای کمک به ما برای بهبود تجربه بازی برای جامعه پلی استیشن متشکریم… امیدواریم شاهد شرکت بسیاری از بازیکنان در Community Game Help باشند و شاهکارهای شگفت انگیز گیم پلی خود را به اشتراک بگذارند.”


به روز رسانی PS5 برای اضافه کردن راهنمای بازی ایجاد شده توسط محتوای تولید شده توسط کاربر


ویژگی راهنمای بازی انجمن در پلی استیشن 5 که به کاربر محتوای آنها را هشدار می دهد منتشر شده است

اعتبار تصویر: سونی

در جای دیگر اخبار پلی استیشن ۵، مشخصات کنسول معرفی نشده «Pro» سونی فاش شده است در اوایل این ماه به صورت آنلاین پست شدند که نشان دهنده افزایش حافظه و GPU سیستم است.


منبع: https://www.eurogamer.net/ps5-update-to-add-game-help-created-by-user-generated-content?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *