Crew Motorfest ماه آینده روی Steam راه اندازی می شود

بازی مسابقه‌ای جهان باز و مسابقه‌ای مبتنی بر هاوایی یوبی‌سافت، The Crew Motorfest ماه آینده روی استیم عرضه خواهد شد.

صفحه فروش بازی اکنون در Valve به صورت زنده در دسترس است ویترین، تاریخ انتشار ۱۸ آوریل را اعلام می کند. علاوه بر این تاریخ، یوبی‌سافت اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند به‌مدت پنج ساعت از بازی به‌صورت رایگان در زمان انتشار لذت ببرند.

۷ نکته ای که باید در مورد Crew Motorfest بدانید – با نام مستعار نحوه رانندگی مانند یک سوراخ در هاوایی. در یوتیوب تماشا کنید

یوبی سافت می نویسد: «هنگام رقابت در مسابقات شدید، تجربه رویدادهای موضوعی، و جمع آوری صدها اتومبیل نمادین، بهترین چیزی را که فرهنگ خودرو ارائه می دهد، تجربه کنید.

Crew Motorfest به بازیکنان این فرصت را می دهد که “همه جنبه های فرهنگ ماشین” را تجربه کنند، از جمله ماهیچه های آمریکایی، مسابقات خیابانی به سبک ژاپنی، و ماشین های “افسانه ای” گذشته.

ما در سال گذشته به The Crew Motorfest سه ستاره از پنج ستاره را اهدا کردیم و جاش وایز آن را “مسابقه مسابقه ای سخاوتمندانه” نامید. با این حال، او احساس کرد که آن را به دلیل “فقدان اصالت” دچار مشکل کرده است. می توانید افکار کامل او را در اینجا بخوانید بررسی Eurogamer's The Crew Motorfest در اینجا.


Crew Motorfest ماه آینده روی Steam راه اندازی می شود


یک هواپیما در The Crew Motorfest بر فراز هاوایی پرواز می کند

زندگی یک ساحل است! | اعتبار تصویر: یوبی سافت

در مورد Ubisoft، این شرکت به طور پیوسته بازی های خود را با بازی هایی مانند Assassin's Creed Valhalla در سال ۲۰۲۲ در ویترین رایانه های شخصی Valve عرضه می شودقبلاً در لانچر خود توسعه دهنده و فروشگاه های Epic Games در دسترس بوده است (همانطور که The Crew Motorfest بوده است).

در این زمان، سخنگوی یوبی سافت به Eurogamer گفت که این شرکت “به طور مداوم در حال ارزیابی نحوه ارائه [its] بازی‌ها برای مخاطبان مختلف در هر کجا که هستند، در حالی که یک اکوسیستم بازیکن ثابت را از طریق Ubisoft Connect ارائه می‌کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-crew-motorfest-pulls-onto-steam-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *