به روز رسانی RoboCop: Rogue City “تجربه کامل افسر مجری قانون رباتیک شکست ناپذیر” را ارائه می دهد.

توسعه‌دهنده Teyon به‌روزرسانی بزرگی را برای RoboCop: Rogue City منتشر کرده است و بازی New Game Plus و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

گیم پلاس جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بازی‌های RoboCop خود را دوباره انجام دهند، اما این بار با تمام آن مهارت‌های به دست آمده و ارتقاء خودکار ۹ از همان بار اول. توسعه‌دهنده گفت، این “تجربه کامل “افسر مجری قانون رباتیک شکست‌ناپذیر” را فراهم می‌کند.

بازی جدید RoboCop: Rogue City’s New Game Plus را می توان با اتمام بازی پس از اعمال به روز رسانی باز کرد. این را می توان از یک فایل ذخیره قبلی انجام داد، بنابراین نگران نباشید، نیازی به پخش مجدد کل فایل نخواهید داشت. تکمیل بازی همچنین یک پوسته Golden Auto-9 جدید را برای شما باز می کند تا از آن استفاده کنید یا فقط آن را تحسین کنید. درسته!


در اینجا تریلر بازی جدید RoboCop: Rogue City’s New Game Plus را مشاهده می کنید.

اگر New Game Plus به اندازه کافی احساس نمی‌کند، این به‌روزرسانی RoboCop: Rogue City یک سطح دشواری جدید را برای شما اضافه می‌کند که می‌توانید در آن تلاش کنید. این حالت که با نام «مشکلاتی وجود خواهد داشت» شناخته می شود، دشمنان را حتی مرگبارتر از قبل می کند. توسعه دهنده گفته است که این برای کسانی که می خواهند یک “چالش” دارند، ایده آل است.

و همچنین موارد فوق، این به روز رسانی همچنین شامل موارد زیر است:

  • تراشه ها و بردهای Auto-9 بیشتری اضافه شد
  • رفع نشدن حالت عکسبرداری به درستی هنگام خروج از فضای داخلی
  • رفع ناپدید شدن دست راست RoboCop هنگام گرفتن دشمن انسانی در حین کشتن آنها
  • اگر بن فوراً قفسه را باز کند، بررسی خودروی سرقت شده برطرف شد

به روز رسانی RoboCop: Rogue City “تجربه کامل افسر مجری قانون رباتیک شکست ناپذیر” را ارائه می دهد.
اعتبار تصویر: تیون

Robocop: Rogue City یکی از پنج بازی برتر ما در سال ۲۰۲۳ بود. با این حال، او معتقد است که وقتی یک قوطی اسپری رنگ را می‌ترکید، همه چیز در مقایسه کمرنگ می‌شود.

او در کتاب خود نوشت: «ابرهای درخشان رنگی که از آتش و گوشت شکوفا می‌شوند خیره‌کننده به نظر می‌رسند، و به محض اینکه متوجه شدم قوطی‌های رنگ می‌توانند به طرز رضایت‌بخشی بترکند، هرگز از یکی بدون ترکیدن آن عبور نکردم». لیست بازی های ۲۰۲۳.


منبع: https://www.eurogamer.net/robocop-rogue-city-update-provides-full-invincible-robotic-law-enforcement-officer-experience?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *