طبق گزارش ها، آخرین به روز رسانی ویندوز ۱۱ بدون دلیل نصب نمی شود و برخی از کاربران واقعاً ناامید شده اند.

طبق گزارش ها، آخرین به روز رسانی ویندوز ۱۱ بدون دلیل نصب نمی شود و برخی از کاربران واقعاً ناامید شده اند.

ویندوز ۱۱ آخرین پچ، به‌روزرسانی تجمعی ژانویه، برای برخی از کاربران نصب نمی‌شود و بدبختی را تشدید می‌کند که دلیل این آچار در کار را نمی‌توان تشخیص داد.

این به‌روزرسانی KB5034123 است و مشکل این است که فرآیند نصب، در برخی موارد به‌طور مکرر، با کدهای خطای غیرمفید معمول، با شکست مواجه می‌شود.

مانند جدیدترین ویندوز اشاره شد، برخی از آنها شامل خطای ‘۰x80188309’ و ظاهراً رایج تر ‘۰x800f081f’ است، اگرچه هر رشته ای از کاراکترها که به بیرون پرتاب می شوند، بعید است که فایده ای داشته باشند.

تنها کاری که باید با این کدهای توقف انجام داد این است که آنها را در وب جستجو کنید و ببینید آیا اشاره‌ای به مشکل خاص مورد نظر، و راه‌حل‌ها یا راه‌حل‌های احتمالی وجود دارد یا خیر، اما در این مورد، هنوز دلیل آشکاری مشخص نشده است.

گزارش‌هایی مبنی بر عدم موفقیت نصب با به‌روزرسانی ژانویه ویندوز ۱۱ در مرکز بازخورد و Reddit مایکروسافت وجود دارد، و Windows Latest اشاره کرد که گزارش‌هایی از «بسیاری از کاربران» دریافت کرده است که ادعا می‌کنند نصب KB5034123 «تقریباً غیرممکن» است.

نیز وجود دارد برخی از مردم که هستند گزارش نویسی که آن‌ها همان نوع خرابی را دریافت می‌کنند، یعنی به‌روزرسانی شروع به دانلود می‌کند، تا حدی به آن می‌رسد (در بسیاری از موارد ۲۵٪)، و سپس Windows Update با یک پیام شکست مواجه می‌شود که پیشنهاد می‌کند دوباره امتحان کنید. با این حال، تلاش مجدد دقیقاً همان مشکل را ایجاد می‌کند، و این همان طور که ممکن است تصور کنید، مرزهای صبر را برای برخی افراد جابجا می‌کند.

به عنوان نکته پایانی، برخی از کسانی که با موفقیت به‌روزرسانی ژانویه را نصب می‌کنند متوجه می‌شوند که این وصله باعث ایجاد لکنت و اختلال در صدا می‌شود و خود Windows Latest هنگام مشاهده Netflix و با این مشکل مواجه شد. بازی کردن.

این ممکن است یک موضوع منزوی تر باشد، اگرچه ما یک مورد را دیده ایم پراکندگی شکایات در جای دیگری درباره اشکالات مربوط به صدا، خرابی گرافیک، و اختلالات مربوط به ماوس با KB5034123. تا زمانی که شیوع بیشتری گزارش شود، آنها را با کمی نمک مصرف کنید.


تجزیه و تحلیل: راه حل ممکن؟

به عنوان یک راه حل ممکن، Windows Latest توصیه می کند که ویندوز ۱۱ را در محل به روزرسانی کنید (با استفاده از ابزار ایجاد رسانه). پس از آن، هر مشکلی که در سیستم عامل شما مدفون است ممکن است برطرف شود، بنابراین پچ KB5034123 ممکن است با موفقیت نصب شود.

با این حال، از آنجایی که این یک فرآیند سخت و تا حدودی درگیر است، بدون هیچ تضمینی که در پایان کار خواهد کرد، به نظر ما یک گام جدی است. به‌جای رفتن به این مسیر، توصیه می‌کنیم فعلاً منتظر بمانید تا ببینید مایکروسافت باید در مورد این موضوع چه ارتباطی داشته باشد – در مورد آن، ما برای فهمیدن با این شرکت تماس گرفته‌ایم. اگر پاسخی شنیدیم، البته این مقاله را به روز خواهیم کرد.

در حالی که بدون به روز رسانی تجمعی دور از ذهن است – عمدتاً به این دلیل که آخرین اصلاحات امنیتی را ندارید – احتمالاً در حال حاضر یکی از دو آسیب کمتر است. برخلاف به‌روزرسانی‌های درجا و امیدواری کورکورانه (بپذیریم) که ممکن است هر مشکلی که باعث خرابی نصب می‌شود برطرف شود.

توجه داشته باشید که اینها نصب ویندوز ۱۱ مشکلات اولین بار درست پس از انتشار به‌روزرسانی ژانویه (دو هفته قبل) مشاهده شد، اما ماهیت آنها بسیار پراکنده بود – و اکنون به طور مشخصی رایج‌تر شده‌اند. امیدواریم که مایکروسافت این موضوع را در حین تایپ کردن بررسی کند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/windows/windows-11s-latest-update-reportedly-fails-to-install-for-no-reason-and-some-users-are-getting-really-frustrated

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *