به روز رسانی Starfield پشتیبانی از DLSS و تعدادی اصلاحات را به ارمغان می آورد

استارفیلد به تازگی برخی به روز رسانی های کلیدی را دریافت کرده است وعده داده شده توسط Bethesda چند ماه پیش، توسعه دهنده اعلام کرد. نسخه ۱٫۸٫۸۶ با پشتیبانی از DLSS ارائه می‌شود که در نهایت ویژگی‌های کارت‌های NVIDIA پشتیبانی شده از جمله DLSS Super Resolution، Deep Learning Anti-aliasing (DLAA)، Reflex Low Latency و تولید فریم DLSS را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این باید تعداد زیادی از کاربران غرغرو را که بسیاری از آنها از الف استفاده می کردند، تسکین دهد مود بحث برانگیز DLSS تا خود را از بین ببرند

همراه با DLSS، این به‌روزرسانی شامل بهینه‌سازی‌های عملکرد GPU است که به کاربران با کارت‌های رده بالاتر کمک می‌کند. Bethesda همچنین به نشت حافظه و سایر مسائل مرتبط پرداخته است، رشته های رندر را بهبود داده و تعدادی بهبود پایداری و عملکرد دیگر را انجام داده است. در بخش گرافیکی، کنترل‌های روشنایی و کنتراست (!) را اضافه کرد، در حالی که به مشکلات مربوط به انسداد محیط، کامپایل سایه‌زن، روشنایی HDR (فقط Xbox و ویندوز ۱۱)، مسائل مادی، چشم‌های شخصیت‌های جمعی و موارد دیگر پرداخت.

گیم پلی نیز شاهد برخی به روز رسانی های خوش آمدید است. اکنون می توانید "غذای موجود در دنیا را بخورید" دور به "دکمه مصرف" بدون نیاز به اضافه کردن اقلام به موجودی، یک تعمیر خوب با کیفیت زندگی. Bethesda همچنین مخفی کاری را به گونه ای تنظیم کرد که بخشنده تر باشد، مشکل پوشاندن دائمی سر آندریجا را حل کرد، مشکلی را که می توانست از شلیک سلاح توسط بازیکنان جلوگیری کند، حل مشکل NPC های برهنه، رفع مشکلات ماوس و موارد دیگر را برطرف کرد. همچنین مشکلات کوئست را که بیشتر حول بازی ناسازگار می چرخد، حل کرد.

Bethesda بتا ویژگی‌های جدید را در اوایل این ماه در Steam آزمایش کرد و آنها را برای انتشار مناسب تشخیص داد. در سپتامبر گفت که هست "از نزدیک کار می کنند" با پشتیبانی از درایور NVIDIA، AMD و Intel، احتمالاً در پاسخ به Digital Foundry گزارش فنی گفتن بازی داشت "عملکرد نامتناسب NVIDIA و Intel ضعیف است." Starfield یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ است (تا حدی به دلیل رایگان بودن در Game Pass)، که این شرکت گزارش داده است. ۱۰ میلیون بازیکن از پایان شهریور

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/starfield-update-brings-dlss-support-and-a-number-of-fixes-092050462.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/starfield-update-brings-dlss-support-and-a-number-of-fixes-092050462.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *