هدف ابزارهای گفتاری جدید Babbel افزایش اعتماد به نفس زبان خارجی است

صحبت کردن به یک زبان خارجی اغلب با ترس از عملکرد همراه است. اگر کلمات را اشتباه تلفظ کنید چه؟ اگر ذهن شما یخ بزند چه؟ بدون شک، ایجاد اعتماد به نفس در صحبت کردن به زبانی غیر از زبان مادری شما زمان می برد، اما اولین قدم برای رسیدن به آن در واقع ساده است: تمرین.

در دنیای زبان برنامه هابابل در حال راه اندازی دو ابزار مبتنی بر گفتار است تا به کاربرانش کمک کند مهارت های دهانی خود را تمرین کنند، بر ترس غلبه کنند و هنگام صحبت احساس راحتی کنند.

اولین ویژگی جدید از تشخیص گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند تا کاربران را در طول درس های مبتنی بر واژگان پشتیبانی کند و به آنها در تلفظ کمک کند.

برای ارزیابی تلفظ گوینده، Babbel’s هوش مصنوعی مدل بر روی میلیون‌ها نقطه داده از بانک صوتی شرکت، با استفاده از تلفظ‌های صحیح و نادرست، دامنه‌های صوتی مختلف، و لهجه‌ها و گویش‌های متنوع – برای مثال اسپانیایی از آرژانتین، کلمبیا، و اسپانیا آموزش داده شد.

هدف ابزارهای گفتاری جدید Babbel افزایش اعتماد به نفس زبان خارجی است

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

با استفاده از ابزار تشخیص گفتار هوش مصنوعی، کاربران می توانند تلفظ خود را بررسی کنند. اعتبار: بابل

هنگام فعال کردن این ویژگی، از کاربران خواسته می‌شود که مستقیماً در دستگاه خود صحبت کنند. ابزار هوش مصنوعی ضبط را تجزیه و تحلیل می کند و آن را با هزاران نمونه واج (صداهای متمایز که یک زبان را تشکیل می دهند) مقایسه می کند تا دقت تلفظ را ارزیابی کند. سپس بازخورد بصری و متناسب را در اختیار کاربران قرار می دهد.

“[It] با مقایسه یک تلاش با چندین نتیجه مثبت احتمالی، با دقتی که می‌توان آن را با توجه به سطح یادگیرنده تنظیم کرد (مثلاً می‌توانیم با زبان‌آموزان پیشرفته‌تر سختگیرتر باشیم)، کار می‌کند.» .

این ویژگی همچنین نکات تلفظی را ارائه می دهد. اعتبار: بابل

دومین ابزار جدید مبتنی بر گفتار این اپلیکیشن، مکالمات روزمره است که برای این منظور طراحی شده است به زبان آموزان کمک کنید تا به طور مستقل دیالوگ ها را با هدف کاهش اضطراب صحبت کردن تمرین کنند.

“بخشی از دشواری [in learning a language] مولی تامپسون زئوگنر، معاون محصول در Babbel به TNW گفت: اعتماد به نفس هنگام صحبت کردن کاهش می یابد.

“مشکل این است که همه می‌خواهند درک کنند و توسط چه کسی صحبت می‌کنند، اما برای انجام این کار به تمرین نیاز است تا احساس راحتی کند. ”

گفتگوهای روزمره دیالوگ های کوتاه بین گویندگان را در سناریوهای مختلف واقعی شبیه سازی می کند، مانند «معرفی خود»، «سفارش غذا» یا «صحبت کردن با دوستان بعد از کار».

نمونه ای از دیالوگ گفتگوهای روزمره. اعتبار: بابل

کاربران ابتدا به مکالمه گوش می دهند تا با آن آشنا شوند و سپس به طور مستقل می توانند آن را تقلید کنند. به گفته این شرکت، این یک فضای تمرین امن ایجاد می کند، جایی که زبان آموزان می توانند در صحبت کردن احساس راحتی کنند و مهارت های کلامی خود را تقویت کنند.

هر دو ویژگی را می توان به صورت جداگانه یا به عنوان پشتیبانی اضافی برای زبان آموزانی که در کلاس های زنده Babbel شرکت می کنند، مطابق با رویکرد کل نگر این شرکت برای یادگیری زبان استفاده کرد.

تشخیص گفتار هوش مصنوعی در حال حاضر در برنامه وب به پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی (کاستیلیایی و آمریکای لاتین) در دسترس است و برنامه‌هایی برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری در ماه‌های آینده وجود دارد. به زودی در iOS نیز عرضه خواهد شد.

در همین حال، گفتگوهای روزمره در اندروید و iOS برای زبان آموزان انگلیسی و اسپانیایی (کاستیلیایی و آمریکای لاتین) در دسترس است. فرانسوی بعداً در ماه نوامبر اضافه خواهد شد – در صورتی که همیشه آرزو داشتید مانند یک حرفه ای یک کروسان سفارش دهید.


منبع: https://thenextweb.com/news/babbel-app-new-speech-tools-boost-foreign-language-confidence

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *