به نظر می رسد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در ماه ژانویه عرضه شود

به نظر می رسد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در ماه ژانویه عرضه شود

این سامسونگ گلکسی اس ۲۳ این گوشی ها در ۱ فوریه ۲۰۲۳ رونمایی شدند، اما به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل باشد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ این سریال قرار است زودتر در سال ۲۰۲۴ – احتمالاً قبل از پایان ژانویه – نمایش داده شود.

همانطور که در تیتر چاشنی @UniverseIce در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo (از طریق @Tech_Reve و گوگل ترنسلیت)، گلکسی اس ۲۴ اکنون وارد تولید انبوه شده است که آن را در مسیر راه اندازی «اواسط تا اواخر ژانویه» قرار می دهد.

به گفته منابعی که با آنها صحبت می کنند SamMobile پیشنهاد پرتاب “اوایل تا اواسط ژانویه” هنوز امکان پذیر است، اگرچه “چیزها ممکن است به هر طرف پیش بروند”. به نظر می رسد همه موافق هستند که ژانویه ماه است، اگرچه تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

مطمئناً قابل قبول است که حتی در داخل سامسونگ هنوز برخی ابهامات وجود دارد و تاریخ مشخصی برای عرضه هنوز مشخص نشده است. بدون شک دیگری وجود خواهد داشت Samsung Unpacked رویداد پیوست شده است، و ما البته همه آن را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

بیشتر ببین

شروع زودهنگام

شایعات مربوط به تاریخ عرضه گلکسی اس ۲۴ سامسونگ تا این لحظه بسیار ضعیف بوده است، اما در ماه ژانویه اینطور بوده است قبلا ذکر شده توسط یک اطلاعات دهنده، بنابراین تقریباً مطمئن است که سامسونگ می خواهد گوشی های پرچمدار خود را زودتر از امسال عرضه کند.

این سامسونگ گلکسی اس ۲۲ این مجموعه در ۹ فوریه ۲۰۲۲ راه اندازی شد، در حالی که سامسونگ گلکسی اس ۲۱ خط تولید در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شد. این تاریخ‌های عرضه به‌اندازه‌ای که مثلاً برای آیفون وجود دارد، ثابت نیستند، اما همیشه در اوایل سال هستند.

حتی با وجود تاریخ عرضه احتمالی چند ماه دیگر، شایعات و افشای اطلاعات گلکسی S24 همچنان به طور منظم ظاهر می شوند. در روزهای اخیر به روز رسانی هایی در مورد آن شنیده ایم رم بیشتر، صفحه نمایش های بهترو اتصال ماهواره ای برای این گوشی ها

شایعه دیگری که شنیده ایم این است که سامسونگ به استفاده از هر دو بازمی گردد تراشه اگزینوس خودش و همچنین جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در داخل گلکسی اس ۲۴، بنابراین عملکردی که از آن می گیرید ممکن است به این بستگی دارد که در کجای دنیا آن را خریداری می کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/the-samsung-galaxy-s24-looks-likely-to-launch-in-january

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *