۱۰ اثر شگفت انگیز مورد علاقه ما در Super Mario Bros. Wonder

۱۰ اثر شگفت انگیز مورد علاقه ما در Super Mario Bros. Wonder
نینتندو

Super Mario Bros. Wonder’s تعریف ترفند مجموعه ای از جلوه های شگفت انگیز آن است. یک گل شگفت‌انگیز تقریباً در هر سطحی در جایی پنهان شده است و پس از یافتن، آنچه را که در آن مرحله می‌گذرد به‌طور اساسی تغییر می‌دهد. برخی ایده‌هایی را که صحنه قبلاً در حال بررسی بود گسترش می‌دهند، در حالی که برخی دیگر به شدت غیرقابل پیش‌بینی هستند و چیزی را به بازیکنان می‌دهند که اصلاً انتظارش را نداشتند.

بیش از ۶۹ مرحله با وجود دارد جلوه های شگفت انگیز که بازیکنان می توانند در حین بازی از طریق داستان آن را ببینند Super Mario Bros. Wonder، اما ۱۰ تا از آن جلوه های شگفت انگیز در طول بازی من بیشتر به چشم آمدند. به ترتیب ظاهر، اینها ۱۰ اثر شگفت انگیز مورد علاقه من هستند Super Mario Bros. Wonderکه نشان می دهد پلتفرمر چقدر مبتکر و غیرقابل پیش بینی است.

گیاهان پیرانا در رژه

دومین بازیکن Wonder Effect با آن روبرو خواهند شد Super Mario Bros. Wonder یکی از بهترین های آن است پس از یافتن گل شگفت‌انگیز در گیاهان پیرانا در رژه، دشمنان اصلی صحنه شروع به ساختن آهنگی می‌کنند که عنوان آن را با صحنه به اشتراک بگذارد. همانطور که بازیکنان راه خود را از طریق بقیه سطح طی می کنند، آنها از برخی از این گیاهان پیرانا که آواز می خوانند طفره می روند یا با آنها مبارزه می کنند در حالی که سایرین در پیش زمینه سطح می رقصند و با ریتم آهنگ از لوله بیرون می آیند. Piranha Plants on Parade بلافاصله مشخص می کند که بازیکنان باید در مورد جلوه های شگفت انگیز منتظر چیزهای غیرمنتظره باشند. Super Mario Bros. Wonder. این یک سطح شادی آور پوچ است که من هنوز بعد از شکست دادن بازی به آن فکر می کنم.

بورش در حال آمدن از طریق!

Super Mario Bros Wonder – Bulrush Coming Through – 100% دانه های شگفت انگیز، سکه های گل و پرچم

چندین افکت شگفت‌انگیز وجود دارد که ماریو و دوستانش باید در بیشتر سطح بر روی ازدحام و ازدحام سوار شوند تا یک دانه شگفت‌انگیز پیدا کنند. بورش در حال آمدن از طریق! هر چند مورد علاقه من باقی می ماند. این اولین مورد از نوع خود است که من در طول ماجراجویی خود با آن مواجه شدم، بنابراین پیچ و تاب اصلی گیم پلی آن، اولین نمونه از ظاهر شدن یک تایمر، و لحظات دیگری مانند تخریب پرچم پایان مرحله در اینجا تازگی داشت. من همچنین دوست دارم که می توان دشمنان Bulrush را در پس زمینه صحنه مشاهده کرد. این به احساس در این سطح بازی می کند یک دنیای زنده برای خودش است و به کسانی از ما که وقت می گذاریم و نگاه می کنیم پاداش می دهد Super Mario Bros. Wonderپس‌زمینه‌های زیبا با چیزی بسیار خنده‌دار.

کندارتس دور

در Fluff-Puff Peaks، صحنه Condarts Away یکی از آنها را به نمایش می گذارد Super Mario Bros. Wonder’s آزاردهنده ترین دشمنان: کوندارت هایی که وقتی زیر آنها راه می روند خود را به سمت بازیکن پرتاب می کنند. اینها به اندازه کافی سخت بودند که بتوان در یک پلتفرمر دوبعدی طفره رفت، اما وقتی یک Wonder Seed را برداشتم، همه چیز چالش برانگیزتر شد، زیرا به طور موقت به یک بازی از بالا به پایین تبدیل شد. شبیه به بازی مستقل تودی و تاپدی، من اکنون روی دیوارهایی راه می رفتم که زمانی دیوارهای پس زمینه صحنه بود و در عین حال اجتناب از کندارت هایی مانند این یک بازی جهنمی گلوله بود و نه یک پلتفرمر دو بعدی. از جمله آن دشمن، این را به بهترین جلوه شگفت انگیز از بالا به پایین تبدیل کرده است Super Mario Bros. Wonderبنابراین یکی از موارد مورد علاقه من در بازی باقی می ماند.

بالا و پایین با بالابرهای پف کرده

Up ‘n Down with Puffy Lifts حاوی اثر شگفت انگیز مورد علاقه من از این جهان دوم است. در طول کل مرحله، تصور اصلی این است که ماریو و دوستانشان بر روی کیک‌مانند لیفت‌های پف‌کی می‌نشینند، که وقتی وزن روی آن‌ها وارد می‌شود، فشرده می‌شوند. این به تنهایی یک ترفند صحنه هوشمندانه است که مرا در مورد مدت زمانی که روی پلتفرم‌های خاص می‌مانم فکر می‌کردم، بنابراین وقتی یک اثر شگفت‌انگیز من را به یک لیفت پف کرده تبدیل کرد، لذت شگفت‌انگیزی بود. چالش اصلی پس از آن، نگه داشتن اشیاء از بالای شخصیت پافی لیفت من شد، که من را مجبور کرد به طور روشمند در مورد زمان و مکان پرش در کل بخش پافی لیفت فکر کنم.

ماو ماو دهانی

این اثر شگفت انگیز Petal Isles که بازیکنان را به یک گومبا تبدیل می کند در سراسر بازاریابی بود Super Mario Bros. Wonder. می‌دانم چرا: این یکی از تأثیرات شگفت‌انگیز بازی است که بازی را تغییر می‌دهد. مانند گرفتن دشمن با Cappy در سوپر ماریو اودیسه برای اولین بار، این اثر شگفت انگیز بازیکنان را به یکی از نمادین ترین دشمنان ماریو تبدیل می کند. اساساً می چرخد Super Mario Bros. Wonder برای مدتی وارد یک بازی مخفی کاری شوید. Maw Maws قهرمان صحنه، شکارچیان طبیعی گومبا هستند، و اگر یکی را ببینند، عجله کرده و می‌خورند. از آنجایی که مبارزه کردن به عنوان یک گومبا آسان نیست، بقیه صحنه پس از آن در پشت درختان و بوته‌ها به سرعت از سرپوش به پوشش سپری می‌شود، به این امید که در طول مسیر توسط یک Maw Maw دیده نشوید و نخورده باشید. این یکی از Super Mario Bros. Wonder’s پرتنش ترین جلوه های شگفت انگیز و یک سطح عالی برای نشان دادن به کسی که نشان دهد چقدر جلوه های شگفت انگیز می تواند همه چیز را متزلزل کند.

Upshroom Downshroom

همانند Piranha Plants on Parade، Upshroom Downshroom نیز دارای جلوه شگفت انگیز دیگری است که اساسا صحنه را به یک سطح موسیقی تبدیل می کند. با این حال، به جای یک سینگالونگ گیاه پیرانا، یک مهمانی رقص هالووین است زیرا همه دشمنان در صحنه شروع به رقصیدن با آهنگی به نام Pumpkin Party می کنند. زیبایی شناسی و لحن این Wonder Effect برای فصل شبح وار اکتبر کاملاً مناسب است. من احتمالاً برای بازی در این مرحله در هالووین برمی گردم، و شما هم باید این کار را انجام دهید. صرف نظر از زمان سال، یادآوری دیگری از عالی بودن جلوه های شگفت انگیز مبتنی بر موسیقی است.

اژدها بونیارد

در بیشتر قسمت‌های Dragon Boneyard، من روی فسیل‌های عنوانی سکو می‌گشتم و سعی می‌کردم از گدازه جلوگیری کنم. من تصور می‌کردم که اثر شگفت‌انگیز این سطح باعث می‌شود از فسیلی عظیم به سبک ایندیانا جونز فرار کنم، اما آنچه در واقع اتفاق افتاد بسیار جادویی‌تر بود. گل شگفت انگیز یکی از اژدهاها را به زندگی بازگرداند – برای یوشی شبیه اجدادی است – و من مجبور شدم سوار آن شوم. اژدها از زنده شدن دوباره خوشحال به نظر می رسید و منظره دیگری خلق می کرد که به این زودی ها فراموش نمی کنم. می‌توانم بگویم که نینتندو واقعاً این اثر شگفت‌انگیز را دوست دارد، زیرا اژدهاها چند بار دیگر به عقب بازگردانده می‌شوند. Super Mario Bros. Wonderاز جمله در مرحله نهایی که بازیکنان در مقابل Bowser قرار می گیرند.

سواری موجی از طریق لوله ماگما

Wavy Ride Through Magma Tube’s Wonder Effect اساساً مینی باس را به Super Mario Bros. Wonder. بیشتر این مرحله بازیکنان را با سکوهای سوارکاری در حالی که به آرامی از طریق لوله ماگمای عنوان حرکت می کنند، وظیفه دارد. اگر بازیکنان در طول مسیر در زمان مناسب به یک بلوک برخورد کنند، یک اثر شگفت انگیز را ایجاد می کنند که مجسمه ای را در پس زمینه صحنه فعال می کند. سپس آنها باید حدود ۴۰ ثانیه را صرف طفره رفتن از توپ‌های ماگمایی کنند که در یک تست استقامت کوتاه روی پلتفرم بیرون می‌ریزد که به بازیکنان با یک دانه شگفت‌انگیز پاداش می‌دهد. با کمال تعجب، دیگر جلوه‌های شگفت‌انگیز مانند این در بازی وجود نداشت، به این معنی که من این برخورد را از مرحله‌ای که در غیر این صورت یک مرحله گدازه‌ای بسیار بی‌ضرر بود، به یاد می‌آورم.

موشک Meg Mayhem

حتی در دنیای پایانی بازی، برخی از جلوه‌های شگفت‌انگیز هنوز ظاهر می‌شوند. Missile Meg Mayhem همه چیز در مورد پلتفرم کردن بر روی انواع Bullet Bill عنوان شده است، که می تواند در هنگام پرش به عنوان سکوی موقت نیز عمل کند. پس از فعال‌سازی اثر شگفت‌انگیز این سطح، بازیکنان می‌توانند یک موشک طولانی مگ را از کارخانه دلخراشی که بیشتر سطح در آن اتفاق می‌افتد، سوار شده و در ابرها اوج بگیرند. مانند Dragon Boneyard، این یک اثر شگفت‌انگیز است که بیشتر به خاطر تماشای آن لذت بردم تا گیم‌پلی، به لطف مسیرهای رنگارنگ بخار جت که Missile Megs پشت سر می‌گذارد و تمام آتش‌بازی‌هایی که در پس‌زمینه پخش می‌شوند.

از لایحه های گلوله جستجوگر فرار کنید

در نهایت، Evade the Seeker Bullet Bills به عنوان یکی از آنها برجسته می شود Super Mario Bros. Wonder’s تعریف جلوه های شگفت انگیز این یکی از چالش‌برانگیزترین مراحل بازی است، زیرا Seeker Bullet Bills دائماً خود را در سراسر سطح پخش می‌کنند. به همین دلیل است که وقتی بازی با دادن یک قایق و توپ به بازیکنان برای پرتاب بمب از آنها میزها را بر علیه این دشمنان می چرخاند، فوق العاده راضی کننده است. این سواری هیجان‌انگیز با قایق در پایین این رودخانه اسیدی، یک آخرین سفر قدرتی با محوریت اکشن Wonder Effect را قبل از رویارویی نهایی با Bowser به من داد. تا آخر Super Mario Bros. Wonder با ایده‌های عجیب و غریبش در اثر شگفت‌انگیز من را شگفت‌زده کرد – و این چیزی است که آن را بسیار خاص می‌کند.

Super Mario Bros. Wonder اکنون در نینتندو سوییچ در دسترس است.

توصیه های سردبیران







دومین بازیکن Wonder Effect با آن روبرو خواهند شد Super Mario Bros. Wonder یکی از بهترین های آن است پس از یافتن گل شگفت‌انگیز در گیاهان پیرانا در رژه، دشمنان اصلی صحنه شروع به ساختن آهنگی می‌کنند که عنوان آن را با صحنه به اشتراک بگذارد. همانطور که بازیکنان راه خود را از طریق بقیه سطح طی می کنند، آنها از برخی از این گیاهان پیرانا که آواز می خوانند طفره می روند یا با آنها مبارزه می کنند در حالی که سایرین در پیش زمینه سطح می رقصند و با ریتم آهنگ از لوله بیرون می آیند. Piranha Plants on Parade بلافاصله مشخص می کند که بازیکنان باید در مورد جلوه های شگفت انگیز منتظر چیزهای غیرمنتظره باشند. Super Mario Bros. Wonder. این یک سطح شادی آور پوچ است که من هنوز بعد از شکست دادن بازی به آن فکر می کنم.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/super-mario-bros-wonder-top-10-wonder-effects/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *