به نظر می رسد DLC ساخت قلعه Sims 4 8 ماه پس از پیروزی در رای جامعه قریب الوقوع باشد.

ذهن خود را به ماه می سال گذشته برگردانید و ممکن است EA را به خاطر بیاورید جستجوی بازیکنان سیمز ۴ برای اینکه ببینند آیا ترجیح می‌دهند بازی را در نقطه‌ای مبهم در آینده ببینند که یک بسته ساختمانی با مضمون قلعه قرون وسطایی یا آینده‌نگری با فناوری پیشرفته دریافت کند. خب، قلعه قرون وسطایی (به اشتباه) رای را به دست آورد، و حدود هشت ماه بعد به نظر می رسد که DLC برای انتشار قریب الوقوع آماده است.

این بر اساس یک افشای احتمالی زودرس در برنامه EA (با تشکر SimsCommunity) که جزئیات کامل و اسکرین شات های کیت The Sims 4 Castle Estate را ارائه می دهد، همانطور که DLC جدید به طور رسمی شناخته می شود. همچنین تاریخ انتشار ۱۵ اکتبر ۲۰۹۹ را ارائه می دهد – که تقریباً قطعاً یک مکان نگهدارنده است، مگر اینکه EA واقعاً برای مدت طولانی در مورد The Sims 4 در آن حضور داشته باشد.

گذشته از تاریخ عجیب، هر چیز دیگری در فهرست دقیق به نظر می رسد. در کنار دو اسکرین شات که بخش‌های مختلف بسته DLC جدید را در عمل نشان می‌دهد، ما مقداری توضیح می‌دهیم که کیت Castle Estate به بازیکنان The Sims 4 امکان می‌دهد «عظمت کلاسیک یک قلعه را به تصویر بکشند».

آخرین نسخه توسعه یافته Sims 4، For Rent، در دسامبر وارد بازار شد.در یوتیوب تماشا کنید

برای این منظور، DLC عناصر ساختمانی از جمله دیوارهای سنگی، شیشه‌های سربی، شیشه‌های رنگی، طاق‌های گوتیک، پنجره‌های تزیین شده روی هم، پلکان‌های بزرگ، دروازه‌های پرتکلیس بزرگ، جان پناه‌ها، شکاف‌های پیکان، گارگویل و غیره را وعده می‌دهد. انتظار می رود که همه اینها با قیمت معمول کیت DLC 4.99 پوند در زمان انتشار ۷۵ سال آینده (یا زودتر) تمام شود.


به نظر می رسد DLC ساخت قلعه Sims 4 8 ماه پس از پیروزی در رای جامعه قریب الوقوع باشد.
یکی از اسکرین شات های Castle Estate که در برنامه EA ظاهر شد. | اعتبار تصویر: EA

امیدواریم که نیازی نباشد خیلی منتظر بمانیم تا EA آماده ارائه جزئیات گمشده و رسمی کردن همه چیز باشد، در این مرحله می‌توانیم بلافاصله درباره زمانی که کیت مد Goth Sims 4 برنده شد، فکر کنیم. بیش از Rainbow Core در رای گیری ابزارهای پوشیدنی که در کنار نظرسنجی قلعه برگزار شد – ممکن است به انتشار برسد.


منبع: https://www.eurogamer.net/sims-4-castle-building-dlc-looks-to-be-imminent-eight-months-after-winning-community-vote

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *