SEC ETF های بیت کوین را تایید می کند (این بار به صورت واقعی)

سازمان بورس و اوراق بهادار دارد برنامه های کاربردی ۱۱ ETF بیت کوین نقطه ای در یک تصمیم بسیار مورد انتظار که کار را برای مردم آسان تر می کند تا بدون خرید و نگهداری مستقیم بیت کوین، در سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بپردازند. تاییدیه یک روز پس از یک هکر به طور موقت انجام می شود بر عهده گرفت حساب X SEC و یک توییت سرکش ارسال کرد که گفت ETF های بیت کوین توسط تنظیم کننده تایید شده است.

این تایید یک نقطه عطف مهم برای سرمایه گذاران کریپتو است که سال ها تلاش کرده اند تا تاییدیه SEC را برای صندوق های سرمایه گذاری که بیت کوین دارند، به دست آورند. با تصویب، ۱۱ صندوق از این قبیل در بورس های عمومی عرضه می شود.

تنظیم‌کننده‌های مالی ایالات متحده مدت‌هاست که نسبت به بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال محتاط بوده‌اند بیانیه، گری جنسلر، رئیس SEC، دقیقاً در مورد شایستگی بیت کوین ابراز نظر نکرد. او نوشت: بیت کوین در درجه اول یک دارایی سوداگرانه و فرار است که برای فعالیت های غیرقانونی از جمله باج افزار، پولشویی، فرار از تحریم و تامین مالی تروریسم نیز استفاده می شود.

“در حالی که ما امروز فهرست بندی و معامله برخی از سهام ETP بیت کوین را تایید کردیم، بیت کوین را تایید یا تایید نکردیم. سرمایه گذاران باید در مورد خطرات بی شمار مرتبط با بیت کوین و محصولاتی که ارزش آنها به ارز دیجیتال مرتبط است محتاط باشند.”

Gensler ممکن است دلایل بیشتری نسبت به معمول برای محتاط بودن داشته باشد. روز سه‌شنبه، یک روز قبل از موعد تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد ETF‌های بیت‌کوین، حساب رسمی X SEC . مهاجمان یک توئیت سرکش منتشر کردند که مدعی شد وجوه مورد تایید قرار گرفته است و باعث افزایش موقت قیمت بیت کوین شد. SEC گفته است که با FBI و بازرس کل برای بررسی این موضوع همکاری می کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sec-approves-bitcoin-etfs-for-real-this-time-224125584.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/sec-approves-bitcoin-etfs-for-real-this-time-224125584.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *