به گفته دیزنی، Star Wars Outlaws در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد بازار می شود

به گفته دیزنی، Star Wars Outlaws در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد بازار می شود

قانون شکنان جنگ ستارگان بی سر و صدا یک پنجره انتشار جدید و کمی خاص تر از “اواخر” ۲۰۲۴ دریافت کرده است.

طبق گزارش جدید دیزنی پارکز پست وبلاگ (مشخص شده توسط IGN)، اولین جهان باز جنگ ستارگان بازی از یوبی سافت “قرار است اواخر امسال منتشر شود” که کمی از وعده اولیه عرضه در سال ۲۰۲۴ کم می کند.

یوبی سافت خود تخمین راه اندازی جدید را فاش نکرده است، بنابراین به نظر می رسد دیزنی ممکن است زودتر از زمان برنامه ریزی شده از این خبر رونمایی کرده باشد، اگرچه این خبر تایید نشده است. پست وبلاگ همچنین اطلاعات بیشتری از آن ارائه نمی دهد، اما شامل یک توضیح جدیدتر است که می گوید: «این بازی به شما امکان می دهد سیارات متمایز را در سراسر کهکشان کاوش کنید، هم نمادین و هم جدید.

“شما می توانید به عنوان کی وس، یک شرور نوظهور که به دنبال آزادی و ابزاری برای شروع یک زندگی جدید است، به همراه همراهش نیکس، همه چیز را به خطر بیندازید. اگر مایل به ریسک هستید، کهکشان پر از فرصت است.”

قانون شکنان جنگ ستارگان بود در ژوئن ۲۰۲۳ در نمایشگاه Xbox Games رونمایی شد. این بازی به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی توصیف می شود و مانند Respawn Entertainment داستان محور خواهد بود. جنگ ستارگان جدی: بازمانده.

قانون شکنان بین تنظیم شده است امپراتوری ضربه می زند و بازگشت جدی و کی وس را به عنوان قهرمان قابل بازی در حالی که او در کنار خدمه کوچکش بزرگترین سرقت تاریخ را انجام می دهد – یک بیگانه چهار پا به نام نیکس و یک دروید کماندویی به نام ND-5.

این یک “غوطه ور” است جنگ ستارگان این بازی دارای سفر فضایی آزاد با صفحه نمایش ظاهراً بدون بارگیری بین برخاستن و ورود به اتمسفر، دعوای سگی، عناصر مخفی کاری و پیمایش سریع است که در نمایش داده شده است. فیلم رسمی داخل بازی.

این بازی همچنین به بازیکن اجازه می‌دهد سیارات متعددی مانند خانه نمادین لوک اسکای واکر، تاتوئین و همچنین توشارا و برخی مکان‌های کاملاً جدید را که هنوز به اشتراک گذاشته نشده‌اند را کاوش کند.

به گفته نوید خاوری، کارگردان داستان بازی، بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار داشته باشند که چندین عکس از شخصیت‌های شناخته شده مختلف را کشف کنند. قول می دهد “چیزی که طرفداران قبلاً ندیده اند”.

قانون شکنان جنگ ستارگان قرار است در تاریخ منتشر شود Xbox Series Xاس پلی استیشن ۵و PC

Star Wars Outlaws یکی از موردانتظارترین نسخه های ما در سال ۲۰۲۴ است. برای اطلاعات بیشتر، حتماً لیست ما را بررسی کنید. هر بازی آینده امسالدر کنار انتخاب های ما برای بهترین بازی های جنگ ستارگان.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/star-wars-outlaws-arrives-in-late-2024-according-to-disney

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *