Apple TV Plus فصل ۵ Slow Horses را به عنوان برنامه جاسوسی پرطرفدار چراغ سبز نشان می دهد که رکورد جدیدی را برای پخش کننده ایجاد می کند

اسب های آهسته برای فصل پنجم در Apple TV Plus تمدید شد – و رکورد جدیدی را برای سرویس استریم در این فرآیند ثبت کرد.

مطابق تنوعسریال هیجان انگیز جاسوسی موفق برای پنجمین بار در یکی از سریال های جهان بازخواهد گشت بهترین خدمات پخش پس از اینکه بخش فیلم و تلویزیون شرکت، چراغ سبز دیگری را مناسب دید. پیگیری سریع فصل ۵ به دنبال انتشار پایانی فصل ۳ در ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ و ۱۸ ماه پس از آن است. اسب های آهسته فصل ۳ و ۴ به طور همزمان در ژوئن ۲۰۲۲ اعلام شد.

دیدن آن عجیب نیست اسب های آهسته برای یک قسط دیگر تمدید شد نمایش با جلوه گری اولدمن یکی از محبوب ترین و تحسین شده ترین برنامه های تلویزیونی اپل است. در واقع، با توجه به وب سایت بررسی جمع آوری گوجه فرنگی پوسیدهسه فصل قبلی این سریال در بین طرفداران و منتقدان به طور یکسان امتیاز ۹۲٪ یا بالاتر را کسب کرده است – گواه این است اپل تی وی پلاس چیزی فراتر از بهشت ​​طرفداران علمی تخیلی و/یا نمایش تک نفره در مجموعه‌های کمدی فوتبال برنده چند جایزه است. تد لاسو.

برای کسانی که با این برنامه آشنایی ندارند: اسب های آهسته بر اساس مجموعه کتاب‌های خانه اسلاف میک هرون است که آزمایش‌ها و مصیبت‌های رد شده‌های MI5 را دنبال می‌کند که ظاهراً از گذراندن روزهای خود برای انجام کارهای اداری پیش پا افتاده و سایر کارهای بی‌اهمیت خودداری کرده‌اند. با این حال، با وجود اینکه توسط جکسون لمب (اولدمن) تحریک‌پذیر و تنبل رهبری می‌شود، باند نامناسب اسلاو هاوس – که به عنوان «اسب‌های آهسته» شناخته می‌شوند – همیشه راهی برای درگیر شدن در تهدیدات امنیت ملی بریتانیا پیدا می‌کنند.

این یک داستان ضعیف کلاسیک با شخصیت های مرتبط و خنده دار است (بره بی رحمانه طنزآمیز اولدمن انتخاب دسته است) و توطئه های مفرح و مبتنی بر جاسوسی که به همان اندازه هیجان و لذت را به همراه خواهد داشت. هیچ شوکی نیست که باعث افتخار ما باشد بهترین نمایش های اپل تی وی پلاس راهنما، پس

یک تمدید سریع – و یک نقطه عطف Apple TV Plus

ریور کارترایت در فصل سوم اسب های آهسته با جکسون لمب گپ می زند

“به ما نگاه کن، ریور، که شارژ را به منطقه ۵ در Apple TV Plus هدایت می کنیم!” (اعتبار تصویر: Apple TV Plus)

ما از شنیدن آن خوشحالیم اسب های آهسته برای فصل ۵ بازخواهد گشت، ما حتی بیشتر از این خوشحالیم که این سریال بالاخره یک رکورد طولانی مدت Apple TV Plus را شکست.

تا به حال، هیچ تلویزیون اصلی دیگر اپل نتوانسته بود از مرز چهار فصل گذشته باشد. در واقع، فقط دو سریال دیگر – برای تمام بشریت (در حال انجام) و خدمتگزار (پس از فصل ۴ به پایان رسید) – از برنامه سه فصل به ظاهر مطلوب اپل گذشته اند. در مورد اولی، اپل به طور رسمی فصل پنجم را تایید نکرده است برای تمام بشریتمحبوبیت مداوم به این معنی است که من انتظار دارم آن را تجدید شود.

حتی اگر هم باشد، هست اسب های آهسته که با گذشتن از فصل ۴ برای ثبت تاریخ اپل تی وی پلاس، زمین جدیدی را شکست. سایر برنامه‌های محبوب ممکن است از این روند پیروی کنند، مانند نمایش صبحگاهی، پایه، جستجوی اسطوره ایو نمایش اسنوپی. در همین حال، برای تمام بشریتبرنامه نویسان برنامه هفت فصلی برای موفقیت علمی تخیلی خود دارند، بنابراین اسب های آهسته در صورت عدم بازگشت به قسمت های بیشتر بعد از فصل ۵، ممکن است در سال های آینده تحت الشعاع قرار گیرد.

با این حال، در حال حاضر، لمب و گروه شادش از عوامل ماوریک می‌توانند در درخشش اولین اپل تی‌وی پلاس اصلی باشند که سد چهار فصل را شکسته است. اگر ارزش یک چرت جشن برای بره همیشه تنبل را ندارد، نمی دانم چیست. در حالی که منتظریم اسب های آهسته فصل ۴ و ۵ برای رسیدن، یکی از این شش فیلم هیجان انگیز را تماشا کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/apple-tv-plus/apple-tv-plus-green-lights-slow-horses-season-5-as-hit-spy-show-sets-new-record-for-the-streamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *