به گفته لیکر، Resident Evil 9 جهان باز خواهد بود

طبق گزارش ها، Resident Evil 9 به عنوان یک بازی جهان باز در حال توسعه است.

به گفته افشاکننده مشهور Dusk Golem، که گفت که به دنبال پیشرفت‌های کپکام در موتور RE هنگام توسعه تجربیات جهان باز مانند Dragon's Dogma 2، کپکام مشتاق است از فناوری پیشرفته در هنگام ساخت Monster Hunter Wild و Resident Evil 9 استفاده کند.


به گفته لیکر، Resident Evil 9 جهان باز خواهد بود۱۲ بزرگترین لحظه WTF در روستای رزیدنت اویل – گیم پلی RESIDENT EVIL VILLAGE 60 فریم بر ثانیه PS5


۱۲ بزرگترین لحظه WTF در روستای رزیدنت اویل – گیم پلی RESIDENT EVIL VILLAGE 60 فریم بر ثانیه PS5

داسک گولم در X/Twitter گفت: «بنابراین یک نکته کوچک را به اشتراک می‌گذارم. “Capcom اغلب ابتکارات جدید را در سه مرحله به هم نزدیکتر نشان می دهد.

«نمونه‌های مناسب عبارتند از: RE7، RE:2 و DMCV همگی برای بهره‌گیری از موتور RE جدید خود، نور سبز نسبتاً نزدیک به هم داشتند، و ایده بازسازی RE:2 الهام‌بخش آن‌ها شد تا RE:3 و RE:4 را نیز برای بازسازی بپذیرند. ابتکار عمل.

Dragon's Dogma 2 قابلیت‌های RE Engine را برای بازی‌های جهان باز گسترش داد، دو بازی دیگر که بر اساس این فناوری ساخته شده‌اند Monster Hunter Wild و Resident Evil 9 هستند.

“هر سه هدف پروژه [sic] گولم در توئیتی بعدی افزود: “Dragon's Dogma 2 هنوز به وضوح جزم Dragon's Dogma است، Wild هنوز به وضوح Monster Hunter است، همین امر برای RE9 صادق است. [with] “بازی Resident Evil.”

کپکام به طور رسمی تایید نکرده است که Resident Evil 9 در حال توسعه است – اگرچه منصفانه است که اینطور فرض شود – در حالی که Monster Hunter Wild در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شد.

ICYMI، شینجی میکامی، توسعه‌دهنده افسانه‌ای رزیدنت اویل و مجموعه‌ای از آثار کلاسیک دیگر، اخیراً یک شرکت جدید تأسیس کرده است.

این شرکت جدید با عنوان KAMUY Inc. در بیوگرافی Mikami که در فهرست فهرست شده بود مشاهده شد. وب سایت رسمی Shadows of the Damned: Hella Remastered. میکامی به‌عنوان یک تهیه‌کننده خلاق بر روی بازی اصلی Shadows of the Damned کار کرد، اگرچه تصور نمی‌شود که او مستقیماً در بازسازی بعدی آن نقش داشته باشد.

میکامی اعلام کرد که در فوریه ۲۰۲۳ استودیوی خود Tango Gameworks را ترک می کند، پس از ۱۲ سال به عنوان مدیر عامل آن. در آن زمان مشخص نبود که میکامی در نهایت چه کاری انجام خواهد داد.


منبع: https://www.eurogamer.net/resident-evil-9-will-be-open-world-leaker-suggests?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *