به گفته مدیر مدیر عامل Billion Dollar Boy، محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال حاضر در بازاریابی تأثیرگذار موفق بوده است. در اینجا او فکر می کند که برندها چگونه باید به بازار نزدیک شوند.

به گفته مدیر مدیر عامل Billion Dollar Boy، محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال حاضر در بازاریابی تأثیرگذار موفق بوده است. در اینجا او فکر می کند که برندها چگونه باید به بازار نزدیک شوند.

بنری با پس‌زمینه آبی و نوشتار سفید با مضمون «موس، یک واحد نوآوری»، که با تصویری از رژ لب و یک سویشرت احاطه شده است.


پسر میلیارد دلاری



  • شرکت اینفلوئنسر مارکتینگ Billion Dollar Boy واحدی را راه اندازی کرد که بر فناوری های جدید و هوش مصنوعی متمرکز بود.
  • یکی از مدیران ارشد دلیل سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی و برنامه‌های بخش جدید به نام Muse را توضیح داد.
  • به گفته این شرکت، محتوایی که با استفاده از هوش مصنوعی مولد ساخته شده است، به طور متوسط ​​دو برابر تعامل داشته است.

تبلیغات

به گفته بکی اوون، مدیر ارشد بازاریابی و نوآوری در جهان، هوش مصنوعی مولد یک پیامد تجاری فوری برای اقتصاد خالق دارد. اینفلوئنسر مارکتینگ شرکت Billion Dollar Boy. اوون سرمایه گذاری این شرکت در هوش مصنوعی را رهبری می کند.

Billion Dollar Boy که در سال ۲۰۱۴ در بریتانیا تأسیس شد، با برندهایی مانند L’Oréal، Amazon، Heineken و Pepsi، در میان دیگران کار کرده است و این شرکت اعلام کرد درآمد سال ۲۰۲۲ آن ۵۰ میلیون پوند (حدود ۶۲٫۴ میلیون دلار) بود.

اوون در راس واحد نوآوری جدید این شرکت، Muse است. این بخش در حال بررسی پتانسیل فناوری‌های جدید و نوظهور برای بازاریابی تأثیرگذار است. تمرکز آن بر مولد است هوش مصنوعیاما در حال آزمایش با واقعیت مجازی و افزوده و همچنین اینفلوئنسرهای مجازی است.

اوون در اوایل سال ۲۰۲۳ پس از تقریباً پنج سال در متا به Billion Dollar Boy پیوست، جایی که اخیراً رئیس نوآوری ها و راه حل های خلاقانه برای اروپا بود. او در طول سال‌هایی که در زمینه نوآوری کار می‌کرد، شاهد چرخه‌های تبلیغاتی متعددی بود فناوری های نوین.

تبلیغات

اوون با اشاره به فناوری هایی مانند NFT و متاورسکه با اشتیاق مورد استقبال قرار گرفت، اما به زودی ارتباط خود را برای مصرف کنندگان از دست داد.

اوون و تیمش انتظار دارند هوش مصنوعی متفاوت باشد، زیرا تأثیر آن بر تجارت فوری تر است.

اوون گفت: “ما به برندهای خاصی توصیه می کنیم که بودجه نوآوری را اضافه کنند، مقدار کمی پول که با آنها کار می کنیم.” ما ریسک را به اشتراک می‌گذاریم و هزینه‌ها را هم به اشتراک می‌گذاریم، بنابراین پرش آن‌ها به آن تهاجمی نیست.»

هد شات مدیر اجرایی پسر میلیارد دلاری بکی اوون.

بکی اوون مدیر ارشد بازاریابی و نوآوری جهانی در Billion Dollar Boy است.

پسر میلیارد دلاری



اوون گفت، این بخش به مدت شش ماه با برندها کار کرده است و «کاوش چابک» را انجام می‌دهد و راه‌های مختلفی را برای ترکیب هوش مصنوعی در کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ امتحان می‌کند.

تبلیغات

Billion Dollar Boy قبلاً همکاری آزمایشی را با سه برند خرده‌فروشی آزمایش کرده است، از جمله دو برند لوکس مد که اولین محتوای تولیدکننده خود را با هوش مصنوعی در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اند.

اوون گفت: «چیزی که ما واقعاً در این فرصت دوست داشتیم، لوح خالی کار با سازندگانمان بود، کمی دور از دیوار باشید. واقعاً کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که فناوری را تا جایی که می‌تواند گسترش دهید، و سپس برگردید و سپس ببینید کجا فرود می‌آیید.»

این شرکت نام برندهایی که با آنها کار کرده است را فاش نکرد، اما گفت که این همکاری ها شامل همکاری با چندین هنرمند هوش مصنوعی مانند المو میستیان، بله ان، کوپیدهای مد، شانیکا دوورکین و آناستازیا روگوژینا.

اوون گفت: “ما در حال یادگیری با آنها هستیم و می بینیم که چگونه با آنها کار می کند.”

تبلیغات

این کمپین‌ها تاکنون موفق بوده‌اند – به گفته این شرکت، محتوایی که با استفاده از هوش مصنوعی تولید می‌شود، به طور متوسط ​​دو برابر بیشتر از محتوای معمولی که بدون این فناوری تولید می‌شود، داشته است. همچنین اشاره کرد که در یک کمپین، که شامل ۲۲ ویدیو بدون هوش مصنوعی و سه ویدیو ساخته شده با هوش مصنوعی مولد بود، میانگین نرخ پخش ویدیوهای هوش مصنوعی ۱۴۰۳ درصد بیشتر از ویدیوهای غیر هوش مصنوعی بود.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

هوش مصنوعی مولد
هوش مصنوعی
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/influencer-marketing-firm-billion-dollar-boy-investing-in-ai-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *