به گفته منابع آگاه، اخراج در بازی‌های Toys for Bob و Sledgehammer بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از کارکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، استودیو Toys for Bob و استودیوی Call of Duty Sledgehammer Games، توسعه‌دهنده Crash Bandicoot حدود ۴۰ درصد و ۳۰ درصد از کارکنان خود را از دست داده‌اند.

اخراج ها بخشی از تصمیم مایکروسافت برای اخراج ۱۹۰۰ کارمند در میان تیم های بازی ویدیویی آن فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، در ایمیلی که برای کارمندان ارسال کرد، این تصمیم را «تصمیم دردناکی» نامید خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت سال گذشته، و خرید ۷٫۵ میلیارد دلاری Zenimax در سال ۲۰۲۱. مایکروسافت نیز سال گذشته در این زمان تقریباً ۹۰۰ موقعیت را کنار گذاشته است.


به گفته منابع آگاه، اخراج در بازی‌های Toys for Bob و Sledgehammer بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از کارکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.اخبار: چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


اخبار: چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

به گفته جیسون شرایر از بلومبرگ، کارکنان اکتیویژن بلیزارد مستقیماً با او تماس گرفته‌اند تا بدانند آیا تحت تأثیر قرار گرفته‌اند یا خیر، در حالی که تام هندرسون، کارشناس داخلی صنعت می‌گوید که ۴۰ درصد اسباب‌بازی‌های نیروی کار باب برابر با ۳۵ کارمند است (با تشکر، TheGamer).

از سوی دیگر، پتک در فهرست شده است لینکدین به عنوان استخدام بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کارمند، نشان می دهد که هر جایی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ کارمند ممکن است تحت تأثیر این کاهش کار قرار گیرند.

شروع سال وحشتناکی برای این صنعت بود. همانطور که ویکتوریا اخیراً برای ما خلاصه کرده است، تنها در این ماه چندین شرکت دیگر از جمله توسعه دهنده League of Legends اخراج شده اند. بازی های شورش، بازی های جنگل سیاه، وحدت، رفتار تعاملی، و Lords of the Fallen ناشر CI Games.

اوایل این ماه GDC گزارش وضعیت صنعت بازی ۲۰۲۴ خود را منتشر کرد و فاش کرد که ۳۵ درصد از توسعه دهندگان بازی تحت تأثیر اخراج‌ها در ۱۲ ماه گذشته قرار گرفته‌اند. نیمی از افراد مورد بررسی اعتراف کردند نگرانی از کاهش مشاغل بیشتر در راه است، هم.


منبع: https://www.eurogamer.net/layoffs-at-toys-for-bob-and-sledgehammer-games-affect-between-30-and-40-of-staff-insider-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *