به گفته کارگردان، Rainbow Six Siege “می تواند برای همیشه ادامه یابد” و نیازی به دنباله ندارد

به نظر می رسد کارگردان خلاق Rainbow Six Siege هیچ برنامه ای برای دنباله ندارد.

الکساندر کارپازیس که در مراسم Siege Invitational 2024 امروز در برزیل صحبت می کرد، گفت که تیم با تماشای دیگر بازی های سرویس زنده “عاقبت ها را پشت سر گذاشته” و “فقط توپ را کاملا رها کرد”، تیم ترجیح می دهد به جای ساختن یک شوتر مورد علاقه هواداران، “تیراندازی” را ایجاد کند. یک جدید.


به گفته کارگردان، Rainbow Six Siege “می تواند برای همیشه ادامه یابد” و نیازی به دنباله نداردRainbow Six Siege: Operation Deadly Omen Reveal Panel


Rainbow Six Siege: Operation Deadly Omen Reveal Panel

کارپازیس گفت: «ایده تغییر موتورها به چیزی که می‌تواند آماده آماده‌سازی باشد، به سادگی پاسخگوی نیازهای یک بازی واقعا رقابتی و سخت مانند Siege نیست. PC Gamer.

من اسم نمی برم، اما شما بازی هایی را می بینید که دنباله هایی را پشت سر می گذارند و به طور کامل توپ را رها می کنند، زیرا باید تک تک کارهایی را که در اولین بازی انجام دادند، بازسازی کنند.

کارپازیس افزود: «این می‌تواند واقعاً خسته‌کننده، واقعاً پرهزینه باشد، و در نهایت، حتی هیچ سودی به شما نمی‌دهد». “اگر می دانید با چه چیزی باید شروع کنید، و آن را ایجاد می کنید، اینجاست که ما موفقیت را می بینیم. و اینجاست که می دانیم می توانیم محاصره را به آینده ببریم.”

کارپازیس می‌گوید بخشی از این موضوع به این دلیل است که تیم فکر می‌کند Seige روی «یکی از بهترین موتورهای جهان» کار می‌کند.

کارپازیس گفت: “با اطمینان می توانم بگویم که ما احتمالاً یکی از بهترین موتورهای جهان را در مورد تیراندازی PvP زنده داریم.” تیم فوق‌العاده‌ای است و ما یک تیم خط لوله عظیم موتور داریم که هر ماه به طور تدریجی روشی را بهبود می‌بخشد که می‌توانیم محتوا را سریع‌تر، قوی‌تر، پایدارتر و امیدواریم تا آنجا که ممکن است ارائه دهیم.»

ما واقعاً می دانیم که این یک بازی است که می تواند برای همیشه با مردم و استعدادها و ابزارهایی که امروز در اختیار داریم ادامه یابد.”

اوایل امروز، یوبی سافت اولین نگاه ما به فصل ۱ سال ۹، Operation Deadly Omen، از جمله اپراتور جدید “ترعناک”، Deimos را معرفی کرد.

سال گذشته، یوبی سافت به طور کلی اشاره کرد جریمه های جدید شهرت برای “چت صوتی توهین آمیز” در Rainbow Six Siege.

یوبی سافت در آن زمان توضیح داد: «اقدامات ضد سمی بیشتر شامل یک مجازات جدید شهرت برای چت صوتی سوء استفاده‌کننده است». “هنگامی که این مجازات فعال است، به طور پیش‌فرض مجرمان مکرر را بی‌صدا می‌کند تا از محتوای تنفرآمیز و مخرب در چت صوتی جلوگیری کند. بازیکنان بی‌صدا همچنان می‌توانند از چت صوتی استفاده کنند، اما فقط توسط بازیکنانی شنیده می‌شوند که صدای آنها را لغو کنند.”


منبع: https://www.eurogamer.net/rainbow-six-siege-can-last-forever-and-doesnt-need-a-sequel-says-director?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *