Shines Over: The Damned یک بازی ترسناک آینده است که در آن “هیچ عملی بدون نتیجه نیست”

شرکت Indie Developer Firenut Games تایید کرده است که «بازی ماجراجویی ترسناک تاریک»، Shines Over: The Damned، در اواخر امسال به صورت «انحصاری» برای PS5 عرضه خواهد شد.

بدون نام، بدون اسلحه، و بدون هم تیمی، شما مجبور خواهید شد وارد یک “دنیای مرموز و وحشتناک” شوید که چیزی جز سگ قابل اعتماد خود برای شرکت ندارد، که “شما را از طریق این دنیای تاریک راهنمایی می کند”.

در زیر می توانید تیزر کوتاه اعلامی را مشاهده کنید:


Shines Over: The Damned یک بازی ترسناک آینده است که در آن “هیچ عملی بدون نتیجه نیست”Shines Over: The Damned | ماجراجویی بقای ترسناک تاریک برای PS5 ???? | تریلر اطلاعیه ????


Shines Over: The Damned | ماجراجویی بقای ترسناک تاریک برای PS5 | تریلر اعلامیه

Firenut می‌گوید که ما می‌توانیم منتظر محیط‌های زیبا، «کاوش‌های پرتنش» و بازی‌های پرش، پازل‌های اول شخص و پلتفرمینگ، و «دنیای تاریک و ظالمانه با فضایی از وحشت» باشیم.

در حالی که هنوز تاریخ انتشار تایید شده‌ای وجود ندارد، انتظار می‌رود Shines Over: The Damned در بهار (آوریل-ژوئن) ۲۰۲۴ منتشر شود و من می‌خواهم آن را بازی کنم تا مطمئن شوم که هیچ اتفاقی برای سگ نمی‌افتد.

در مورد موضوع وحشت، اخیراً مدتی را با Shadow-dropped کونامی گذراندم تیزر سایلنت هیل، پیام کوتاه.

من نوشتم: “نه، ممکن است این بازی سایلنت هیل نباشد که بسیاری از ما انتظارش را داشتیم؛ حتی ممکن است بازی سایلنت هیل که برخی می خواهند نباشد.” “اما حتی با وجود آن سکانس تعقیب و گریز خشمگین، من بسیار خوشحالم که وجود دارد.

داستان آنیتا علیرغم نمایش بی‌ظرافت و قاب‌بندی درام دبیرستانی، اگر گاهی دست و پا چلفتی باشد، تأثیرگذار، متفکرانه و – شاید مهمتر از همه – امیدوارکننده است.»


منبع: https://www.eurogamer.net/shines-over-the-damned-is-an-upcoming-horror-game-where-no-act-is-without-consequence?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *