به یک هدیه لحظه آخری نیاز دارید؟ با ۳۰ درصد تخفیف اشتراک سالانه Headspace کمی آرامش را هدیه دهید.

۲۱ دلار پس انداز کنید: یک سال Headspace هدیه دهید به هر کسی که در لیست هدایای تعطیلات شما قرار دارد، فقط ۴۸٫۹۹ دلار به جای ۶۹٫۹۹ دلار – که تا ۱۹ دسامبر ۳۰٪ پس انداز است.


اشتراک هدیه سالانه Headspace

۴۸٫۹۹ دلار برای یک سال (۳۰ درصد پس انداز



ممکن است برای برخی فوق العاده ترین زمان سال باشد، اما برای برخی دیگر فقط استرس زا است. اگر هنوز به دنبال هدیه ای برای کسی در زندگی خود هستید که استرس تعطیلات را احساس می کند، ما فقط یک سال از Headspace داریم.

Headspace ارائه می دهد ۳۰% تخفیف هدیه سالانه برای مدت زمان محدود، بنابراین می توانید خواب بهتر، استرس کمتر و مراقبت از خود را با هزینه کمتر هدیه دهید. معمولاً ۶۹٫۹۹ دلار برای یک سال، شما فقط ۴۸٫۹۹ دلار (حدود ۴٫۰۸ دلار در ماه) در طول فروش با مراجعه به صفحه Gift Headspace و وارد کردن مشخصات هدیه گیرنده خود (نام، آدرس ایمیل). همچنین می‌توانید یک پیام شخصی‌شده اضافه کنید و تاریخ خاصی را که می‌خواهید هدیه‌تان تحویل داده شود، انتخاب کنید. هدیه گیرنده شما یک ایمیل از Headspace با پیام شخصی شما در روز انتخابی شما دریافت خواهد کرد. شما همچنین می توانید یک اشتراک سه ماهه هدیه دهید، اما تقریباً به همان میزانی که با قرارداد هدیه سالانه پرداخت می کنید (۳۸٫۹۹ دلار در مقابل ۴۸٫۹۹ دلار)، بنابراین سالانه را برای ارزش بهتر انتخاب کنید.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

برنامه های مدیتیشن به عنوان خروجی برای تنش زدایی، بهبود خواب و ایجاد تمرین ذهن آگاهی، شتاب بیشتری به دست آورده اند. هدسپیس است یک گزینه محکم که صدها مدیتیشن هدایت شده را برای استرس، اضطراب، بهره وری، ورزش، خواب و موارد دیگر ارائه می دهد. این برنامه حتی تمرینات کوچکی را برای زمانی که در تنگنای زمانی قرار دارید ارائه می دهد، اما واقعاً می تواند از زمینی استفاده کند. در حالی که ما هیچ راهی برای دانستن آنچه در سال ۲۰۲۴ برگزار می شود نداریم، داشتن Headspace به عنوان ابزاری برای هدایت این دیوانگی مطمئناً برای هیچ کس ایده بدی نیست – به خصوص با چنین هزینه کم.

موضوعات
سلامت روان


منبع: https://mashable.com/article/dec-19-headspace-gift-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *