بولتن امنیتی اندروید دسامبر وارد شد، هنوز به‌روزرسانی پیکسلی وجود ندارد

از آنجایی که برنامه به‌روزرسانی Google مانند گذشته نیست، ما دوست داریم به شما کمک کنیم به‌روزرسانی هر ماه را پیگیری کنید. و با پیگیری، منظورم این است که در اولین دوشنبه ماه به شما اطلاع می‌دهیم که آیا به‌روزرسانی وجود دارد یا لازم است کمی بیشتر صبر کنید.

برای به‌روزرسانی نوامبر، بیلد جدید اندروید ۱۴ را در اولین دوشنبه دریافت کردیم، مانند زمانی که گوگل قبلاً استفاده می‌کردیم به برنامه اول دوشنبه متعهد شده بود. برای ماه دسامبر، به نظر می‌رسد گوگل روز متفاوتی را برای حذف نسخه‌ای که در نهایت یک نسخه انتشار سه ماهه پلتفرم (QPR) با رفع اشکال‌های متعدد و کاهش ویژگی پیکسل بعدی است، تعیین کرده است.

در حال حاضر، گوگل فقط بولتن امنیتی جدید دسامبر اندروید را به ما داده است (اینجا)، جایی که تیم اندروید یک بار دیگر چندین آسیب پذیری امنیتی را برطرف کرده و لیست بلندبالایی از آنها را برای شرکا ارائه کرده است. آنها همچنین در یادداشتی اشاره کردند که «اطلاعات مربوط به آخرین به‌روزرسانی هوایی (OTA) و تصاویر میان‌افزار دستگاه‌های Google در بولتن به‌روزرسانی پیکسل دسامبر ۲۰۲۳ در دسترس است، در حالی که به بولتن پیوند داده می‌شود، که هنوز زنده نیست (اینجا).

البته، اغلب هر زمان که این اخبار بولتن را به اشتراک می‌گذارم، گوگل به‌روزرسانی ماهانه پیکسل را بر روی ما قرار می‌دهد و این همه اتلاف انرژی است که به شما بگویم. در زمان ارسال این پست، آنها این کار را نکرده اند و من بیشتر از حد معمول منتظر ماندم. اگر امروز کاهش یابد، من بسیار شگفت زده خواهم شد.

ما همه چیز را زیر نظر خواهیم داشت و لحظه ای که به روزرسانی دسامبر Pixel منتشر می شود، به شما اطلاع می دهیم زیرا واقعاً یک آپدیت بزرگ است. به عنوان مثال، این باید یکی از بزرگ‌ترین موارد باشد، با فرض اینکه گوگل قصد دارد چیزهای جدیدی را به خط جدید پیکسل ۸ وارد کند و ده‌ها باگ که با اندروید ۱۴ معرفی شده‌اند را برطرف کند.

صبور باشید دوستان


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/04/decembers-android-security-bulletin-arrives-but-no-pixel-update-yet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *