Pixel 8 و Pixel 8 Pro: چرا پرچمداران نوآورانه Google باید خرید بعدی شما باشند

اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار جدید پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو گوگل چیزهای زیادی برایشان دارند: مشخصات برتر، کیفیت ساخت عالی، طراحی چشم‌نواز، و ویژگی‌های نرم‌افزاری نوآورانه برای متحول کردن عکس‌برداری و فیلم‌برداری شما.

اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو واقعاً باید در لیست شما باشند – با فرض اینکه تلفنی می‌خواهید که بتواند تمام روز کار کند، به شما کمک کند کارها را سریع‌تر انجام دهید، و عکس تهیه کنید و ویدیوهایی که باعث حسادت دوستان شما خواهد شد.

در حال حاضر می توانید آن را بردارید گوگل پیکسل ۸ از Carphone Warehouse از ۲۶٫۹۹ پوند در ماه، بدون هیچ چیزی برای پرداخت پیشاپیش – این به شما ۲۵۰ گیگابایت داده در هر ماه نیز می دهد.۱.

اگر Pro را ترجیح می دهید، گوگل پیکسل ۸ پرو از Carphone Warehouse از ۲۹ پوند پیش پرداخت و ۳۹٫۹۹ پوند در ماه در دسترس است، و دوباره آن طرح خاص با ۲۵۰ گیگابایت داده برای استفاده هر ماه ارائه می شود.۱.

این معاملات خیره کننده هستند – و شما در ازای پول خود چیزهای زیادی دریافت می کنید.

پیشرو در هوش مصنوعی

Pixel 8 و Pixel 8 Pro: چرا پرچمداران نوآورانه Google باید خرید بعدی شما باشند

پیکسل ۸ (اعتبار تصویر: گوگل)

Pixel 8 و Pixel 8 Pro دارای ابزارهای هوش مصنوعی شگفت‌انگیزی هستند که به شما کمک می‌کنند بهترین نتایج را از دوربین تلفن دریافت کنید. Best Take عکس‌های مشابه را در یک تصویر خارق‌العاده ترکیب می‌کند که در آن همه به بهترین شکل ممکن به نظر می‌رسند۲.

اگر چندین عکس پشت سر هم بگیرید، می‌توانید بهترین ظاهر را برای هر فرد در کادر انتخاب کنید و همه آنها را با هم ترکیب کنید – بنابراین بچه‌های شما لزوماً مجبور نیستند روی یک عکس لبخند بزنند تا شما با یک عکس بیرون بیایید. عکس عالی

سپس Audio Magic Eraser وجود دارد: هرگز اجازه ندهید سر و صدای پس‌زمینه ناشی از کارهای جاده‌ای، باد یا هواپیمای در حال عبور دوباره ویدیوهای شما را خراب کند. Audio Magic Eraser از هوش مصنوعی گوگل برای کاهش صداهای حواس پرتی با چند ضربه استفاده می کند تا بتوانید صدای دلخواه را بشنوید.۳.

Google Pixel 8 از پشت، در دست نگه داشته شده است

پیکسل ۸ (اعتبار تصویر: گوگل)

همچنین می‌توانید با پاک‌کن جادویی که به راحتی حواس‌پرتی را از بین می‌برد، مانند بمب‌افکن‌های عکس، در Google Photos بازی کنید. یا رنگ و روشنایی را طوری تغییر دهید که یک شی دقیقاً با هم ترکیب شود۳.

چیزی که در مورد این ویژگی ها جذاب است، نه تنها قدرت آنهاست، بلکه این است که چگونه می توان آنها را به راحتی اعمال کرد. کارهایی که قبلاً در یک برنامه ویرایشگر عکس یا ویدیو ساعت‌ها طول می‌کشید، اکنون تنها در چند ثانیه در تلفن شما قابل انجام است.

عملکردی که می توانید به آن وابسته باشید

شخصی در حال برقراری تماس با Google Pixel 8

پیکسل ۸ (اعتبار تصویر: گوگل)

پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو بر روی تراشه جدید Tensor G3 گوگل کار می کنند. این قدرتمندترین تراشه پیکسل تاکنون است. این به طور سفارشی با هوش مصنوعی گوگل برای ویژگی های جدید عکس و ویدیو و راه های هوشمندتر برای کمک در طول روز طراحی شده است. و پیکسل ۸ را فوق العاده سریع و کارآمد می کند۴.

همه چیز از عملکرد گرافیکی گرفته تا تشخیص صدا را افزایش می‌دهد و این تازه آغاز ارتقاء روی این تلفن‌ها است. همچنین دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را در هر دو گوشی دریافت می‌کنید، در حالی که Pixel 8 Pro شامل دوربین‌های به‌روزرسانی‌شده و سطح بالا برای عکس‌های بهتر در نور کم، سلفی‌های واضح‌تر و بهترین زوم پیکسل تا کنون است.۴.

همچنین می‌توانید تمام روز از این تلفن‌ها استفاده کنید – به لطف باتری تطبیقی ​​پیکسل که می‌تواند بیش از ۲۴ ساعت دوام بیاورد.۵ و تا ۷۲ ساعت برای برق زمانی که به آن بیشتر نیاز دارید۵. به علاوه، این تلفن‌های پیکسل اکنون سریع‌تر از همیشه شارژ می‌شوند۶.

Google Pixel 8 برای برقراری تماس استفاده می شود

پیکسل ۸ (اعتبار تصویر: گوگل)

سپس صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی وجود دارد۷ در پیکسل ۸ و ۶٫۷ اینچ۸ در Pixel 8 Pro: هر دو دارای صفحه نمایش با وضوح بالا هستند که رنگ‌های واضح، واضح و جزئیات غنی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، به لطف Super Actua، پیکسل ۸ پرو درخشان ترین صفحه نمایش را در میان پیکسل ها دارد۹. هر دو نمایشگر دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیز هستند۱۰.

همه اینها در طرح‌هایی با دقت در نظر گرفته شده و ظریف که ظاهر و احساسی عالی دارند، با روکش فلزی فوق‌العاده و استفاده گسترده از مواد بازیافتی پیچیده شده است.۱۱. البته آن برآمدگی آشنای دوربین پیکسل در پشت این گوشی ها نیز وجود دارد.

خرید کنید گوگل پیکسل ۸ یا گوگل پیکسل ۸ پرو از انبار کارفون با تحویل رایگان روز بعد۱۲ حالا و شروع کنید به لذت بردن از همه چیزهایی که آنها ارائه می دهند – پس از امتحان کردن آنها، دیگر نمی خواهید به برند دیگری از گوشی بازگردید.


شرایط و ضوابط:

۱٫ پرداخت قیمت ماهانه مشروط به واجد شرایط بودن بررسی اعتبار و حداقل مدت ۲۴ ماهه در تعرفه انتخابی. قیمت ماهانه و هزینه‌های خارج از بسته مطابق با CPI + 3.9٪ افزایش می‌یابد.

۲٫ به برنامه Google Photos نیاز دارد. ممکن است روی همه تصاویر کار نکند. ۵-۷ عکس متوالی در عرض ۱۰ ثانیه می گیرد. روی عکس های ۲ تا ۵ نفر کار می کند. در نور کم یا با حیوانات خانگی کار نمی کند

۳٫ به برنامه Google Photos نیاز دارد. ممکن است روی همه عناصر صوتی کار نکند.

۴٫ در مقایسه با گوشی های پیکسل قبلی.

۵٫ برای «بیش از ۲۴ ساعت»: عمر باتری تخمینی براساس آزمایش با استفاده از نمایه میانگین مصرف باتری کاربر Pixel در ترکیبی از مکالمه، داده، آماده به کار و استفاده از سایر ویژگی‌ها. میانگین عمر باتری در طول آزمایش تقریباً ۳۱ ساعت بود. آزمایش باتری در یک شبکه اپراتور اصلی انجام شد. برای «حداکثر ۷۲ ساعت»: عمر تخمینی باتری براساس آزمایش با استفاده از نمایه میانگین مصرف باتری کاربر Pixel در ترکیبی از مکالمه، داده، آماده به کار و استفاده از ویژگی‌های محدود دیگری که در حالت «بهینه‌سازی باتری شدید» (که ویژگی‌های مختلف را غیرفعال می‌کند) پیش‌فرض هستند. از جمله اتصال ۵G). آزمایش باتری در یک شبکه اپراتور اصلی انجام شد. برای هر دو ادعا: آزمایش باتری در اواسط سال ۲۰۲۳ در کالیفرنیا بر روی سخت افزار و نرم افزار پیش از تولید با استفاده از تنظیمات پیش فرض انجام شد، با این تفاوت که فقط برای ادعای «تا ۷۲ ساعت»، حالت Extreme Battery Saver فعال بود. عمر باتری به عوامل زیادی بستگی دارد و استفاده از ویژگی های خاص باعث کاهش عمر باتری می شود. عمر واقعی باتری ممکن است کمتر باشد.

۶٫ در مقایسه با گوشی های پیکسل قبلی. نرخ شارژ سریع سیمی (تا ۲۷ وات در Pixel 8 و حداکثر ۳۰ وات در Pixel 8 Pro) بر اساس استفاده از شارژر ۳۰ واتی USB-C Google متصل به پریز دیواری است. نتایج واقعی ممکن است کندتر باشد. آداپتورها جداگانه فروخته می شوند.

۷٫ هنگامی که به صورت مورب به عنوان یک مستطیل اندازه گیری می شود، صفحه نمایش ۶٫۲ اینچ است. منطقه قابل مشاهده واقعی کمتر است. ابعاد ممکن است بر اساس پیکربندی و فرآیند ساخت متفاوت باشد.

۸٫ هنگامی که به صورت مورب به عنوان یک مستطیل اندازه گیری می شود، صفحه نمایش ۶٫۷ اینچ است. منطقه قابل مشاهده واقعی کمتر است. ابعاد ممکن است بر اساس پیکربندی و فرآیند ساخت متفاوت باشد.

۹٫ روشنایی HDR با نسبت روی پیکسل ۱۰۰٪ اندازه گیری شده است. حداکثر روشنایی با نسبت روی پیکسل ۵ درصد اندازه‌گیری شد.

۱۰٫ نمایش صاف برای همه برنامه ها یا محتوا در دسترس نیست.

۱۱٫ مواد بازیافتی حداقل ۱۸ درصد گوشی را بر اساس وزن تشکیل می دهند.

۱۲٫ قبل از ساعت ۸ بعد از ظهر دوشنبه تا یکشنبه (به استثنای تعطیلات بانکی) به صورت رایگان تحویل روز بعد در اکثر مناطق (به شرط در دسترس بودن) سفارش دهید.


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-pixel-phones/the-pixel-8-and-pixel-8-pro-why-googles-innovative-flagships-should-be-your-next-buy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *