بیشتر در ویژگی‌های جدید Remastered The Last of Us Part II که در ۱۹ ژانویه منتشر می‌شود – PlayStation.Blog غواصی کنید

The Last of Us Part II Remastered در ۱۹ ژانویه عرضه می‌شود، و ما اینجا در Naughty Dog بسیار هیجان‌زده هستیم که به بازیکنان جدید و بازگشته راهی قطعی برای تجربه داستان الی و ابی می‌کنیم. همراه با ویژگی‌های جدید پشت صحنه و حالت‌های جدید، Part II Remastered در نظر گرفته شده است تا به بازیکنان اجازه دهد عمیق‌تر از گذشته در داستان و گیم‌پلی غواصی کنند.

قبل از عرضه در اواخر این هفته، ما هیجان‌زده‌ایم که تریلر ویژگی‌های جدیدی را به نمایش بگذاریم که کمی بیشتر به همه راه‌هایی که The Last of Us Part II Remastered نسخه اصلی را بهبود می‌بخشد، می‌پردازد. آن را در زیر بررسی کنید:

برای بازیکنان بازگشتی که منتظر ورود به نسخه بازسازی شده بودند، ارتقاء ۱۰ دلاری به عنوان قسمت دوم Remastered در دسترس خواهد بود! اگر مالک دیجیتالی یا فیزیکی The Last of Us Part II در کنسول پلی‌استیشن ۴ هستید، به محض اینکه قسمت دوم Remastered در دسترس قرار گرفت، به فروشگاه PlayStation مراجعه کنید تا ارتقا را خریداری کنید. اگر مالک The Last of Us Part II از طریق دیسک هستید، باید کپی‌های دیسک را از طریق درایو دیسک در PS5 خود قرار دهید تا نسخه دیجیتال The Last of Us Part II Remastered را دانلود و پخش کنید. می‌توانید ذخیره‌های موجود را از بازی اصلی PS4 وارد کنید و از جایی که آن را متوقف کردید ادامه دهید. پیشرفت موجود Trophy نیز به The Last of Us Part II Remastered منتقل خواهد شد.

بدون حالت بازگشت

وقتی صحبت از غنائم شد، حالت جدید و هیجان‌انگیز تک‌نفره Remastered Remastered بدون بازگشت، مجموعه‌ای از غنائم جدید خود را ارائه می‌کند که باید شما را تشویق کند تا در همه چیزهایی که این حالت ارائه می‌کند، جستجو کنید. با فهرستی متشکل از ۱۰ کاراکتر، از جمله برخی از آنها که تا به حال در دنیای The Last of Us قابل بازی نبوده، مودهای جدید هیجان انگیز گیم پلی، و خیلی چیزهای دیگر، ما خوشحالیم که همه شما به این افزوده جدید به دنیای The بپرید. آخرین نفر از ما. No Return همچنین تعدادی از ویژگی‌های دسترس‌پذیری Part II Remastered را ادغام می‌کند و همراه با توانایی ایجاد اجراهای سفارشی که به شما امکان می‌دهد هر طور که می‌خواهید اجرا کنید، مشتاقانه منتظر شنیدن زمان شما با No Return هستیم.

بیشتر در ویژگی‌های جدید Remastered The Last of Us Part II که در ۱۹ ژانویه منتشر می‌شود – PlayStation.Blog غواصی کنید

و قبل از شروع اولین اجرای بدون بازگشت خود، مطمئن شوید که پرایمر ما را در حالت بقای سرکش جدید در The Last of Us Part II Remastered بررسی کنید. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم نمرات Daily Run شما چگونه در مقایسه با سایرین در تابلوهای امتیازات قرار می گیرند!

گیتار رایگان بازی و ویژگی های بیشتر

در حالی که No Return به گونه ای طراحی شده است که به بازیکنان اجازه می دهد در سطح عمیق تری با نبرد The Last of Us Part II Remastered درگیر شوند، این یکی از چندین ویژگی جدید است که در Part II Remastered گنجانده شده است. اگر قبلاً برای خلاصه‌ای از تجربه کامل که شامل گیتار رایگان نیز می‌شود، تریلر ویژگی‌های بالا را تماشا نکرده‌اید. این حالت به شما این امکان را می دهد که کاملاً در مینی بازی گیتار نوازی ما غوطه ور شوید در حالی که در نقش جوئل، الی و آهنگساز The Last of Us گوستاوو سانتائولالا می نوازید و بر روی گیتار، بانجو و طنین انداز استیل می نوازید. از پدال‌های FX برای تعدیل عملکرد خود استفاده کنید و مهارت موسیقی خود را با ویژگی مورد علاقه طرفداران آزمایش کنید که ما بسیار خوشحالیم که در حالت خاص خود مورد توجه قرار می‌دهیم.

Part II Remastered افزوده‌های جدیدی به مجموعه ویژگی‌های دسترس‌پذیری ما دارد، مانند Speech to Vibrations و Cinematic Descriptions، که قبلاً در The Last of Us Part I گنجانده‌ایم. ما هیجان‌زده هستیم که این ویژگی‌ها را به تجربه بازسازی‌شده Part II بیاوریم. همچنین باید حالت Speedrun را معرفی کنیم، که در قسمت اول نیز معرفی کردیم. ما همچنین مواردی مانند نور پویا، فریم به جلو، جهت نگاه، و گزینه‌های قاب و لوگوی جدید برای حالت عکس اضافه کرده‌ایم، و ما خوشحالیم که آن را به اشتراک می‌گذاریم. حالت عکس در حالت بدون بازگشت نیز قابل استفاده خواهد بود و به شما اطمینان می دهد که می توانید تمام لحظات غیرمنتظره و هیجان انگیز دویدن خود را ثبت کنید.

توسعه Inside The Last of Us Part II Remastered

ما همچنین ویژگی هایی را اضافه کرده ایم که امیدواریم قدردانی عمیق تری از بازی و توسعه آن به شما بدهد. این شامل ساعت ها تفسیر توسعه دهندگان جدید همراه با سینما از نیل دراکمن، هالی گراس، لورا بیلی، تروی بیکر، اشلی جانسون و شانون وودوارد است. همچنین سه سطح گمشده وجود دارد که برش هایی از مراحل اولیه را نشان می دهد که به بازی نهایی راه پیدا نکرده اند. این دنباله‌ها – Boar Hunt، Jackson Party و Sewers – شامل تفسیر توسعه‌دهنده هستند که قصد و برنامه‌های این بخش‌ها را توضیح می‌دهند، که می‌توانید با فعال کردن آنها از طریق تعامل‌پذیرهایی که در این سطوح پخش شده‌اند، بشنوید.

برای ارائه نگاهی اجمالی به پشت صحنه تولید The Last of Us Part II، با هیجان به اشتراک می گذاریم که Grounded II: Making The Last of Us Part II در یک پست به The Last of Us Part II Remastered اضافه خواهد شد. -راه اندازی به روز رسانی، (تاریخ انتشار TBA) و برای تماشای آنلاین در دسترس باشد (تاریخ انتشار TBA). این مستند دنباله‌ای بر مستند اصلی Grounded برای The Last of Us است، این مستند نگاهی عمیق به توسعه اصلی قسمت دوم ارائه می‌کند. منتظر کانال‌های اجتماعی Naughty Dog باشید تا به‌روزرسانی‌هایی در مورد زمان انتظار آن داشته باشید.

در ضمن، اگر قبلاً آن را تماشا نکرده‌اید، حتماً تریلر ویژگی‌های عالی ما را ببینید. همانطور که در ۱۹ ژانویه وارد ماجراجویی خود می شوید، به ما اطلاع دهید که در برابر دویدن های روزانه بدون بازگشت چگونه عمل می کنید و عکس های حالت عکس بازسازی شده قسمت دوم خود را با استفاده از هشتگ #NoReturn با ما به اشتراک بگذارید! ما در هفته های آینده برخی از موارد دلخواه خود را در توییتر رسمی Naughty Dog به اشتراک خواهیم گذاشت.

از همه ما در Naughty Dog، از کسانی از شما که با The Last of Us Part II Remastered به این داستان بازگشتید بسیار سپاسگزاریم. و به همه بازیکنان جدید ما – خوش آمدید! ما از حمایت شما سپاسگزاریم که به ما اجازه دادید تجربیاتی را ایجاد کنیم که برای تیم ما بسیار مهم است و بدانیم آنها چقدر برای شما مهم هستند.


درباره حالت بقای جدید بدون بازگشت The Last of Us Part II Remastered بیشتر بدانید اینجا.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/16/dive-deeper-into-new-the-last-of-us-part-ii-remastered-features-out-jan-19/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *