بیشتر شاهزاده هلو: زمان نمایش! تحولات در تریلر جدید در کانون توجه قرار گرفته است

نینتندو برخی دیگر از تغییرات هلو را در بازی Princess Peach: Showtime! فاش کرده است.

به دنبال افشای ماه گذشته از هلو نینجا و هلو دختر گاوچراننینتندو چهار نقش دیگر را که هلو می تواند در بازی آینده سوییچ انجام دهد، نشان داده است.

به دومین تریلر تبدیلی که هلو اسکیت‌باز، هلو دزد بی‌نقص، هلو پری دریایی و هلو توانا را نشان می‌دهد، نگاهی بیندازید.


بیشتر شاهزاده هلو: زمان نمایش!  تحولات در تریلر جدید در کانون توجه قرار گرفته استپرنسس هلو: زمان نمایش! – تریلر Transformation: Act II (Nintendo Switch)


پرنسس هلو: زمان نمایش! – تریلر Transformation: Act II

هلو اسکیت باز می تواند از چرخش برای از بین بردن دشمنان استفاده کند، در حالی که هلو داشینگ دزد دارای ابزارهایی است، از جمله چیزی که به نظر می رسد یک قلاب درگیر است که می تواند برای گول زدن دشمنان از آن استفاده کند. پری دریایی هلو توانایی کنترل ماهی را در حین خواندن دارد و هلو توانا با قدرتی مافوق بشری به دشمنانش مشت می زند.

من چندین مقایسه (بسیار تاسف بار) Mighty Peach با Samus را دیده ام. Metroid Prime 4 یک بازی کاملا مجزا و کاملا واقعی است (امیدوارم).

تحولات جدید اعلام شده لو رفته اوایل صبح امروز، زمانی که گمان می‌رود این اطلاعات به طور تصادفی قبل از اینکه قرار باشد منتشر شود.

ما نگاه خوبی به پرنسس هلو: Showtime داشتیم! در حین دایرکت نینتندو در سپتامبرجایی که بیشتر تم تئاتری آن به ما نشان داده شد زیرا هلو تئاتر اسپارکل را از طریق قدرت لباس پوشیدن از دست یک جادوگر شیطانی نجات می دهد.

قرار است در ۲۲ مارس به عنوان یکی از کلیدی ترین نسخه های نینتندو سوییچ در سال جاری عرضه شود – حداقل تا زمان سوئیچ ۲ می رسد.


منبع: https://www.eurogamer.net/more-princess-peach-showtime-transformations-enter-the-spotlight-in-new-trailer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *