Need for Speed ​​Unbound، The Outer Worlds، Tales of Arise، Assassin’s Creed Valhalla و موارد دیگر – PlayStation.Blog

مجموعه کاتالوگ بازی فوریه برای PlayStation Plus هیجان‌های مسابقه‌ای، ماجراجویی علمی تخیلی و مجموعه‌ای از ورودی‌های یک سری RPG کلاسیک را گرد هم می‌آورد. در Need for Speed ​​Unbound به خیابان ها بروید، در The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition به فضا بروید، سپس اکشن تحسین شده فانتزی RPG را در سری Tales of… تجربه کنید. این و بسیاری از عناوین دیگر از ۲۰ فوریه قابل بازی هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به هر بازی بیندازیم.

PlayStation Plus Extra و Premium | کاتالوگ بازی

Need for Speed ​​Unbound، The Outer Worlds، Tales of Arise، Assassin’s Creed Valhalla و موارد دیگر – PlayStation.Blog

Need for Speed ​​Unbound | PS5

با کمپین های جداگانه تک نفره و چند نفره، این آخرین نسخه در فرنچایز Need for Speed ​​از Criterion Games ساعت ها اکشن مسابقه ای الکتریکی و آدرنالین را ارائه می دهد. با زمان مسابقه دهید، بر پلیس ها پیشی بگیرید، و در مسابقات هفتگی مقدماتی شرکت کنید تا به چالش مسابقه خیابانی نهایی Lakeshore در The Grand برسید. گاراژ خود را با سواری‌های سفارشی تنظیم‌شده دقیق بسته‌بندی کنید و خیابان‌ها را با سبک خود، تناسب‌های انحصاری، و موسیقی متن جهانی پر جنب و جوشی که در هر گوشه‌ای از جهان پخش می‌شود، روشن کنید.

The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition | PS5

The Outer Worlds یک بازی RPG علمی تخیلی تک نفره از توسعه دهنده Pillars of Eternity و Fallout: New Vegas است. وقتی در یک کشتی مستعمره‌نشین به سمت دورترین لبه‌های کهکشان گم می‌شوید، دهه‌ها بعد از خواب بیدار می‌شوید تا خود را در میان یک توطئه عمیق بیابید که مستعمره دوردست هالسیون را تهدید می‌کند. دورترین نقاط فضا را کاوش کنید و با جناح‌های مختلفی روبرو شوید که همگی برای قدرت با هم رقابت می‌کنند و تصمیم بگیرید که چه شخصیتی خواهید شد زیرا انتخاب‌های شما تعیین می‌کنند که داستان چگونه پیش می‌رود.

قصه های ظهور | PS4، PS5

از Bandai Namco یک ورودی جدید در مجموعه طولانی مدت “Tales” ارائه می شود که شامل گروه های مختلف شخصیت ها، سیستم رزمی بصری و ارزشمند و داستانی جذاب است. ۳۰۰ سال است که رنا بر داهنا حکومت می کند، سیاره را از منابع آن غارت می کند و کرامت و آزادی مردم را سلب می کند. داستان با دو نفر شروع می شود که در جهان های مختلف متولد شده اند و هر کدام به دنبال تغییر سرنوشت خود و ایجاد آینده ای جدید هستند. داستان‌های برخاسته در دنیایی سرسبز که ارزش جنگیدن را دارد، یک تجربه JRPG درجه یک را ارائه می‌کند.

Assassin’s Creed Valhalla | PS4، PS5

تبدیل به یک جنگجوی افسانه ای وایکینگ شوید که در داستان های نبرد و شکوه بزرگ شده است. به دشمنان خود حمله کنید، شهرک خود را افزایش دهید و قدرت سیاسی خود را در تلاش برای به دست آوردن جایگاهی در میان خدایان در والهالا بسازید. مکانیک های RPG پیشرفته به شما این امکان را می دهند که رشد شخصیت خود را شکل دهید و بر دنیای اطراف خود تأثیر بگذارید. با هر انتخابی که می کنید، از اتحادهای سیاسی و استراتژی جنگی گرفته تا گفتگو و پیشروی تجهیزات، مسیر خود را به سوی شکوه تراش خواهید داد. ساختمان هایی را بسازید و ارتقا دهید که امکان سفارشی سازی عمیق را فراهم می کند، از جمله پادگان، آهنگر، سالن خالکوبی و غیره. اعضای جدیدی را به قبیله خود جذب کنید و تجربه وایکینگ خود را شخصی کنید.

دنیای لگو | PS4

LEGO Worlds یک محیط باز از جهان‌هایی است که به‌طور رویه‌ای تولید شده‌اند که تماماً از آجرهای لگو ساخته شده‌اند که می‌توانید آزادانه آن‌ها را دستکاری کرده و به صورت پویا با مدل‌های LEGO پر کنید. هر چیزی را که می توانید تصور کنید یک آجر در یک زمان ایجاد کنید، یا از ابزارهای محوطه سازی در مقیاس بزرگ برای ایجاد رشته کوه های وسیع استفاده کنید و جهان خود را با جزایر گرمسیری پر کنید. سازه های پیش ساخته را رها کنید تا هر دنیایی را مطابق میل خود بسازید و سفارشی کنید. با استفاده از هلیکوپتر، اژدها، موتور سیکلت یا حتی گوریل کاوش کنید و گنجینه هایی را باز کنید که گیم پلی شما را بهبود می بخشد. مشاهده کنید که خلاقیت‌هایتان از طریق شخصیت‌ها و موجوداتی که به روش‌های غیرمنتظره‌ای با شما و یکدیگر تعامل دارند، زنده می‌شوند. در LEGO Worlds هر چیزی ممکن است.

دنیای ژوراسیک لگو | PS4

چهار فیلم ژوراسیک – پارک ژوراسیک، دنیای گمشده: پارک ژوراسیک، پارک ژوراسیک III، دنیای ژوراسیک – را در قالب لگو طنز تجربه کنید. این ماجراجویی سرگرم‌کننده صحنه‌ها و سکانس‌های اکشن فراموش‌نشدنی فیلم‌ها را بازسازی می‌کند و به طرفداران اجازه می‌دهد لحظات کلیدی را بازی کنند و به آن‌ها فرصت می‌دهد تا به طور کامل زمین‌های وسیع Isla Nublar و Isla Sorna را کشف کنند. کهربای لگو را جمع آوری کنید و با DNA آزمایش کنید تا دایناسورهای کاملاً اصلی بسازید، و در حین انجام ماموریت های ویژه Free Play، خلاقیت های جدید خود را در پادوک ها قرار دهید.

کتاب سرکش | PS4، PS5

چالش یک دک‌ساز سرکش با مکانیک‌های منحصربه‌فرد از توسعه‌دهندگان Faeria و ریچارد گارفیلد، خالق Magic: The Gathering را در آغوش بگیرید. تیمی متشکل از دو قهرمان بسازید که هر کدام کارت ها و توانایی های خود را دارند. نقاط قوت خود را برای شکست بیش از ۴۰ رئیس و دشمن ترکیب کنید. عاقلانه از بین ۲۰۰ کارت، ۸۰ یادگار و ۳۰ جواهر قابل ترکیب انتخاب کنید. شما هرگز با یک عرشه دو بار بازی نخواهید کرد.

لردهای سرکش | PS4

نقش شیطان را در این سرکش فانتزی تاریک بازی کنید. شما که بسیاری از ماه‌های پیش را شکست داده‌اید، سرانجام با وفادارترین شاگردان خود برمی‌گردید تا از آن شکارچیان شیطان بدبخت انتقام بگیرید. دویدن پشت سر هم بازی کنید و مصنوعات باستانی را جمع آوری کنید تا قدرت خود را بازیابید و جایگاه واقعی خود را پس بگیرید. تیم خود را از نابغه های شیطانی معروف مانند دراکولا، اسب سوار بی سر یا مری خونین راه اندازی کنید. مجموعه مهارت های آنها را بسازید و برای رویارویی با هر انسانی که جرأت دارد در راه شما بایستد، هم افزایی ایجاد کنید.

Tales of Zestiria PS4

در یک دنیای فانتزی به سبک قرون وسطایی که توسط جنگ و درگیری های سیاسی پاره شده است، بار چوپان را بپذیرید و با تاریکی انسانی مبارزه کنید تا از دنیای خود در برابر بدخواهی محافظت کنید و انسان ها و سرافیم را در این اکشن RPG متحد کنید.

پلی استیشن پریمیوم | کلاسیک

مقاومت: قصاص | PS4، PS5

Experience Resistance: Retribution، ابتدا بر روی PSP منتشر شد و اکنون با فیلترهای رندر بالا، عقب، ذخیره سریع و فیلترهای ویدیوی سفارشی بهبود یافته است. جیمز گریسون، تفنگدار سابق بریتانیایی، که از انتقام‌جویی تغذیه می‌شود، قصد دارد مراکز تبدیل Chimeran را به هر قیمتی نابود کند. او که توسط مقاومت اروپایی، The Maquis به خدمت گرفته شد، به زودی متوجه می‌شود که Chimera روش جدیدی برای تبدیل انسان‌ها ایجاد کرده‌اند.