بیش از ۴۰ معامله ارزش گرفتن از فروش دوستان و خانواده کوهل را دارد

نگاهی گذرا به بهترین معاملات Kohl’s در طول فروش دوستان و خانواده:


بهترین پیشنهاد مخلوط کن

سیستم آشپزخانه حرفه ای پلاس نینجا با Auto-iQ

۱۴۲٫۴۸ دلار در Kohl’s
(با کد SHOP25 87.51 دلار پس انداز کنید + ۲۰ دلار Kohl’s Cash کسب کنید)
مخلوط کن نینجا و لوازم جانبی

بهترین پیشنهاد سرخ کن هوا

فر دیجیتالی ۸ در ۱ نینجا فودی

۱۳۴٫۹۹ دلار در Kohl’s
(با کد SHOP25 95 دلار پس انداز کنید + ۲۰ دلار Kohl’s Cash کسب کنید)
فر دیجیتالی بادی نینجا فودی

بهترین پیشنهاد قهوه ساز

قهوه ساز ۲ در ۱ کویزینارت هات و یخ

۱۴۹٫۹۹ دلار در Kohl’s
(با کد SHOP25 120 دلار پس انداز کنید + ۳۰ دلار Kohl’s Cash کسب کنید)
قهوه ساز داغ و یخی Cuisinart

بهترین پیشنهاد چمدان

چمدان سامسونیت زیپلیت ۵ هاردساید اسپینر (کمدی دستی ۲۰ اینچی)

۱۲۵٫۹۹ دلار در Kohl’s
(۱۵۴ دلار پس انداز کنید + ۲۰ دلار پول نقد Kohl کسب کنید)
کیف دستی Samsonite Ziplite 5

تا زمانی که این را نگوییم فصل فروش تمام نشده است. برای هر کسی که هنوز هدایایی دارد تا لیست خود را چک کند – یا افرادی که خرید خود را تمام کرده اند و می خواهند با خود رفتار کنند – فروش دوستان و خانواده کوهل فرصت مناسبی است.

Kohl’s فروش سالانه دوستان و خانواده خود را این هفته – از ۱۱ تا ۱۷ دسامبر – هم در فروشگاه ها و هم به صورت آنلاین برگزار می کند. با استفاده از کد SHOP25 هنگام تسویه حساب، می توانید ۲۵٪ تخفیف اضافی برای محصولات فروش انتخاب شده، از جمله برخی از مارک های آشپزخانه و چمدان مورد علاقه ما کاهش دهید. لوازم نینجا و چمدان‌های سامسونایت به‌ویژه در این فروش ظاهر می‌شوند و قیمت‌هایی که آمازون و سایر رقبا را به شدت شکست می‌دهند.

در حالی که این فروش شامل بسیاری از معاملات دیگر در مورد لوازم الکترونیکی، محصولات خانگی و موارد دیگر می شود، آنها از پس انداز اضافی حذف می شوند و در بیشتر موارد با سایر خرده فروشان مطابقت دارند. بنابراین، ما آنها را از لیست بهترین معاملات زیر حذف کردیم.

به یاد داشته باشید که در هنگام تسویه حساب از کد SHOP25 استفاده کنید تا زمانی که این قیمت ها را به سبد خرید خود اضافه می کنید منعکس شوند. و استفاده از آن را فراموش نکنید پول نقد کوهل شما از خریدهای خود بین ۲۵ تا ۳۱ دسامبر درآمد کسب می کنید. این زمان عالی است که بعد از تعطیلات کمی به خودتان غذا بدهید.

معاملات آشپزخانه در Kohl’s

انتخاب ما: سیستم آشپزخانه حرفه ای پلاس نینجا BN801 با Auto-iQ

۱۴۲٫۴۸ دلار در Kohl’s (87.51 دلار صرفه جویی کنید) + ۲۰ دلار Kohl’s Cash



چرا ما آن را دوست داریم

در حال حاضر فروخته شده در بهترین خرید و وب سایت خود نینجا، سیستم مخلوط کن Ninja BN801 یکی از آیتم های داغ این فصل تعطیلات است. دارای طراحی جدید فانتزی و عملکردی بیشتر از سیستم آشپزخانه حرفه ای اصلی نینجا، BL770، که در لیست ما قرار دارد. بهترین مخلوط کن ها. با پنج برنامه از پیش تعیین شده Auto-iQ، می توانید یک اسموتی یا نوشیدنی یخ زده درست کنید، مواد مغذی را از میوه ها و سبزیجات استخراج کنید، مخلوط ها را خرد کنید، پوره ها را مخلوط کنید و حتی تا دو پوند خمیر درست کنید. در جعبه، پایه موتور ۱۴۰۰ پیک وات، پارچ ۷۲ اونسی Total Crushing، دو فنجان ۲۴ اونسی تک سرو، یک کاسه پردازشگر دقیق ۶۴ اونس و یک راهنمای الهام از دستور تهیه خواهید داشت. در حال حاضر نشسته است ۱۸۴٫۹۹ دلار در آمازوناما شما می توانید آن را فقط برای دریافت کنید ۱۴۲٫۴۸ دلار در Kohl’s با استفاده از کد کوپن SHOP25 در پرداخت ناگفته نماند که با خرید خود ۲۰ دلار Kohl’s Cash به دست خواهید آورد.

معاملات بیشتر آشپزخانه در Kohl’s

هنر آشپزی

کوریگ

نینجا

حتی معاملات آشپزخانه بیشتر

معاملات سفر در Kohl’s

انتخاب ما: چمدان سامسونیت زیپلیت ۵ هاردساید اسپینر (۲۰ اینچی دستی)

۱۲۵٫۹۹ دلار در Kohl’s (154 دلار صرفه جویی کنید) + ۲۰ دلار نقد Kohl’s



چرا ما آن را دوست داریم

برای جت‌ست‌هایی که به دنبال یک کیف دستی سبک وزن برای سفرهای آخر هفته هستند، سامسونایت زیپلیت ۵ یک گزینه بادوام است که در زمان فروش دوستان و خانواده در Kohl’s بیش از نصف تخفیف دارد. Ziplite 5 همه جعبه‌های مناسب را برای چمدان‌های قابل اعتماد بررسی می‌کند: با پوسته سبک و ۱۰۰ درصد پلی‌کربنات ساخته شده است، ۱.۵ اینچ اضافی گسترش می‌یابد، و دارای چرخ‌های اسپینر، قفل ترکیبی مورد تایید TSA، و یک پورت USB و یک جیب باتری است. البته باطری جداگانه فروخته می شود). رنگ‌های متنوعی دارد و می‌توانید آن را با چمدان‌های بزرگ خود مطابقت دهید – هر سه اندازه (کمپانی ۲۰ اینچی، اسپینر ۲۵ اینچی، اسپینر ۲۸ اینچی) با قیمت‌های بسیار پایین در زمان فروش Kohl به فروش می‌رسند. چمدان دستی را فقط ۱۲۵٫۹۹ دلار (۲۷۹٫۹۹ دلار) بگیرید و تا پایان هفته ۲۰ دلار به صورت نقدی Kohl به دست آورید.

معاملات بیشتر سفر در Kohl’s

معاملات حتی بیشتر در Kohl’s


منبع: https://mashable.com/article/dec-12-kohls-friends-and-family-sale-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *