تاریخ انتشار بازی هارولد هالیبوت به سبک استاپ موشن در آوریل منتشر می شود

هارولد هالیبوت با ظاهر نسبتاً جذاب تاریخ اکران خود را مشخص کرده است.

این بازی روایی سبک استاپ موشن در تاریخ ۱۶ آوریل برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه می شود. همچنین در Game Pass در دسترس خواهد بود.

تیم Slow Bros پس از این اعلامیه گفت: “داشتن تاریخ اکران برای ما باورنکردنی و سورئال است! این نشان دهنده پایان یک دوره است: ماراتن روشن کردن این رویای ما.”


تاریخ انتشار بازی هارولد هالیبوت به سبک استاپ موشن در آوریل منتشر می شودتریلر تاریخ انتشار هارولد هالی‌بات – بازی‌های آینده نمایشگاه بهار ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد


تریلر تاریخ انتشار Harold Halibut.

اکنون نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم این بازی چگونه بازیکنان را تحریک می‌کند، چه احساسی در آنها ایجاد می‌کند، آنها را در زندگی‌شان یادآوری می‌کند و شاید الهام‌بخش آن‌ها باشد. در نهایت همه می‌توانند هارولد را از طریق این دنیای مینیاتوری که اثر انگشت واقعی ما را نشان می‌دهد، عروسک‌گردانی کنند. برای آنها ساخته شده است.”

هارولد هالیبوت دارای ظاهری منحصر به فرد و نسبتا خاص استاپ موشن است که با استفاده از مدل های فیزیکی ساخته شده با تکنیک های مجسمه سازی و مدل سازی کلاسیک ایجاد شده است. اما به نظر می رسد همه آن چیزی نیست که هارولد هالیبوت دنبال آن می رود. سازنده همچنین قول داده است که یک “داستان سینمایی پرچرب” را برای بازیکنان تجربه کنند. به گفته سازنده، تقریباً ۱۲ ساعت طول می کشد تا بازیکنان هارولد هالیبوت را کامل کنند، اگرچه یک بازی کامل کننده می تواند تا ۱۸ ساعت طول بکشد.

کریس تاپسل ما اخیراً دموی هارولد هالی‌بات را برای چرخش انتخاب کرد و تحت تأثیر قرار گرفت و از دیگران درخواست کرد که روی آن نخوابند.

“این گواهی است بر قدرت نوشتن به همان اندازه که سبک، در اینکه چگونه شخصیت‌های آن به طور منحصر به فردی عمیق، خنده‌دار و بسیار عجیب از نظر انسانی احساس می‌کنند، و چگونه به خوبی نشان می‌دهد که سندروم زنده دنیای کوچک زندگی روستایی که در زیر آب وجود دارد اما کاملاً حفظ شده است. او در ما نوشت برداشت های نمایشی هارولد هالیبوت.

مانند استارفیلد یا پیشتازان فضا، یک آزمایش فکری جالب انجام شد و با آن اجرا شد – اما فراتر از استارفیلد یا پیشتازان فضا، به این ایده زمان و مکان داده شده است تا باقی بماند، و با انجام این کار اجازه داد تا یک اکوسیستم کامل از زندگی شکوفا شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/stop-motion-style-narrative-game-harold-halibut-lands-april-release-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *