یاغی های جنگ ستارگان در کره جنوبی رتبه ۱۹+ را کسب کردند

بازی RPG Star Wars Outlaws جهان باز Ubisoft تنها به دلیل گنجاندن عناصر قمار درون بازی در کره جنوبی به عنوان بزرگسالان رتبه بندی شده است.

امتیاز ۱۹+ این بازی دیروز در وب سایت این بازی منتشر شد کمیته رده بندی و مدیریت بازیهیئت رتبه بندی بازی های کره جنوبی، همانطور که توسط reddit کاربر Ajxtt.

بر اساس راهنمای رتبه بندی GRACامتیاز بالای ۱۹ زمانی استفاده می شود که تصور شود یک بازی حاوی “بازنمایی هایی از ایده های ضد اجتماعی، مذهب و اخلاق عمومی است که از نظر احساسی و جسمی برای کودکان زیر ۱۹ سال مضر است”.

تریلر فیلم Star Wars Outlaws: Official World Premiereدر یوتیوب تماشا کنید

به طور خاص، Star Wars Outlaws به دلیل قمار علامت گذاری شده است. بر اساس GRAC، یک بازی به دلیل “تولید مجدد روحیه قمار (وجود برانگیختن اشتیاق استفاده بیش از حد از پول بازی، یا وابستگی به شانس، اما عدم کسب یا از دست دادن واقعی دارایی خود) رتبه بندی می شود.

حتی بدون ترجمه از امتیاز کاملتوصیف کننده محتوا برای قمار تنها چیزی است که تأیید شده است (유 – موجود، در مقابل 무 – موجود نیست).


یاغی های جنگ ستارگان در کره جنوبی رتبه ۱۹+ را کسب کردند
تصمیم هیئت رتبه بندی کره جنوبی برای قانون شکنان جنگ ستارگان. | اعتبار تصویر: یوروگیمر / GRAC

در زبان انگلیسی، مبنای امتیاز ۱۹+ به شرح زیر است (ترجمه شده توسط Eurogamer): “تصویر واقعی از رفتار سوداگرانه. حضور یک بازی کوچک که شامل شرط بندی و پرداخت درون بازی است.”

در این رتبه بندی هیچ مکانیک قمار در دنیای واقعی مانند لوت باکس ذکر نشده است. Eurogamer برای تایید با یوبی سافت تماس گرفته است و اگر پاسخی شنیدیم به‌روزرسانی خواهیم کرد.

در کره جنوبی، قمار به شدت کنترل می شود و غیرقانونی تلقی می شود، که می تواند در تصمیم هیئت مدیره برای دادن امتیاز ۱۹+ به Star Wars Outlaws به جای ۱۵+ ملایم تر باشد (که در صورتی که بازی دارای “سطح پایینی از بازتولید” باشد داده می شود. روحیه قمار”.

در ابتدای سال، مالک جنگ ستارگان دیزنی گفت Outlaws در اواخر سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵، و ایکس باکس سری X/S، اگرچه بعداً در بازه زمانی «در سال ۲۰۲۴» عقب نشینی کرد. بازی دوباره به مکان‌های آشنا مانند تاتوئین و موس آیزلیبا هیچ سیاره ای که به صورت رویه ای تولید شده است بینش، بصیرت، درون بینی.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-wars-outlaws-rated-19-in-south-korea?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *