تاریخ انتشار فیلم ترسناک دکل نفتی Still Wakes the Deep مشخص شد

Still Wakes the Deep، بازی ترسناک روایی امیدوارکننده ای که بر روی یک سکوی نفتی جریان دارد، در تاریخ ۱۸ ژوئن برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه خواهد شد.

این پروژه بعدی مورد انتظار استودیو بریتانیایی The Chinese Room است که قبلاً Dear Esther، Amnesia: A Machine for Pigs و Everybody's Gone to the Rapture را ساخته بود.

فیلم Still Wakes the Deep که در دهه ۱۹۷۰ روی یک سکوی نفتی دورافتاده اسکاتلندی می گذرد، به نظر می رسد یک اثر ترسناک دوره جوی با تداخلی از عناصر ماوراء طبیعی و مقدار زیادی از عناصر ترس روانی باشد. شما به عنوان یک کارگر روی سکو بازی می کنید، در ابتدا توسط یک خدمه احاطه شده اید – حداقل تا زمانی که فاجعه رخ دهد.


تاریخ انتشار فیلم ترسناک دکل نفتی Still Wakes the Deep مشخص شدتریلر Still Wakes The Deep Release Date – Future Games Showcase Spring 2024 را نمایش می دهد


تریلر کاملا جدید از Still Wakes the Deep.

جان مک کورمک، کارگردان خلاق، پیش از این، زمانی که به عمق الهام بخش بازی پرداختم، به من گفت: «سرگیجه، غرق شدن، کلاستروفوبیا، همه ترس‌های کلاسیک در یک سکوی نفتی هستند. و فاصله از خشکی، اگر ارتباط کم شود، قطع می‌شوید». بله، من فقط با خواندن مجدد آن به خوبی سرد شدم.

Still Wakes the Deep به گونه ای طراحی شده است که تکاملی طبیعی از بازی های قدیمی استودیو با محوریت روایت باشد، با تمرکز بیشتر بر روی گیم پلی در حالی که سعی می کنید در سکوی نفتی زنده بمانید زیرا مناطق آن تغییر می کند و رازهای آن آشکار می شود.

از آخرین بازی اتاق چینی مدت زیادی می گذرد – چهار سال از بازی کوچکتر Orpheus کوچک، و تقریبا یک دهه از زمانی که همه به رپچر محبوب همه رفته اند. من در اواخر سال گذشته از اتاق چینی بازدید کردم تا بفهمم در این مدت چه کاری انجام داده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/oil-rig-horror-still-wakes-the-deep-gets-release-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *