اسپین آف Stellaris عنوان را کنار می گذارد و تبدیل به Nexus 5X می شود

با وجود ماه‌ها در Steam Early Access و صدها نقد مثبت بازیکنان، Stellaris Nexus دیگر وجود ندارد. در عوض، اسپین آف در حال برداشتن گام نادری برای تغییر نام تجاری خود – کنار گذاشتن کامل برند Stellaris – برای راه اندازی با نامی جدید است.

اعلام کرد سال گذشته به‌عنوان نسخه‌ای سریع‌تر از ژانر ۴X، این پروژه اکنون Nexus 5X نامیده می‌شود (پنجمین «X» برای «eXpress» است).

دکس گین، مدیر استودیوی Whataboy Games به Eurogamer گفت: “هدف اصلی دسترسی زودهنگام این است که بفهمیم بازی شما چه کار می کند و چه چیزی باید بهتر شود – و درس بزرگ برای ما این بود که نام ما باید بهتر باشد.”


اسپین آف Stellaris عنوان را کنار می گذارد و تبدیل به Nexus 5X می شودتاریخ انتشار Nexus 5X 1.0 | پارادوکس آرک


تریلر معرفی مجدد Nexus 5X امسال.

Ginn گفت که توصیف خود به عنوان یک اسپین آف Stellaris از خارج باعث شده بود که بازی به عنوان Stellaris-lite برچسب گذاری شود.

اگرچه جناح‌ها و رهبرانی که در این بازی حضور دارند از دنیای Stellaris به عاریت گرفته شده‌اند، اما هرگز قصد ما طراحی بازی‌ای نبود که بتوان آن را به‌عنوان «Stellaris-Lite» دید – این چیزی نیست که طراحی اصلی این بازی تاکنون امتحان کرده است. بدست آوردن.

گین ادامه داد: «در عوض، تمرکز ما بر ایجاد طیف وسیعی از روش‌های مکانیکی برای بازیکنان برای درگیر شدن با یکدیگر بود که منعکس کننده نوع شیمی‌ای است که در یک بازی رومیزی در یک شب بازی می‌بینیم.» منفعت و خیانت متقابل که شب های بازی را به یاد ماندنی می کند.

در واقع، این ایده اصلی که یک بازی Nexus 5X را می‌توان در حدود یک ساعت بازی کامل کرد، به این احساس تمایل دارد که یک تجربه بازی استراتژی اجتماعی معمولی را به اشتراک بگذارید.

گین خاطرنشان کرد: «در بازخوردها و واکنش‌هایی که از بازیکنان می‌دیدیم، احساس بسیار قوی داشتیم که چیزی که بازیکنان از آن لذت می‌برند، احساس رقابتی «بازی روی تخته دیجیتال» بازی است.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوب


تریلر معرفی Stellaris Nexus سال گذشته.

افزودن عنصر “express” – و برجسته شدن آن در عنوان بازی – برای توضیح بهتر این موضوع طراحی شده است که بازی به اصول اصلی ژانر ۴X – کاوش، بهره برداری، گسترش، نابود کردن – در طولی که اجازه می دهد پایبند است. برای یک تجربه استراتژی در دسترس تر از “شروع تا پایان”.

Ginn ادامه داد: «این تمرکز هم زمان و هم مکانیک باعث می‌شود که یک بازی چند نفره ۵X برای جلسات بازی چند نفره همزمان یا «استراتژی اجتماعی» مناسب‌تر باشد. “همیشه فقط اتفاقات روی تخته نیست که یک هفته بعد در مورد آن صحبت می کنید، بیشتر اوقات این شیمی روایت بین بازیکنان است که نکات برجسته شب را تشکیل می دهد.

ما می‌خواستیم یک بازی رایانه‌ای طراحی کنیم که تمام تنش‌های «شب بازی» بین بازیکنان را افزایش دهد و در عین حال تمام عمق استراتژیکی را که بازیکنان از یک عنوان پرچرب ۴X انتظار دارند، ارائه دهد.

در نهایت، Ginn تأیید کرد که تنظیمات Nexus 5X در جهان Stellaris تغییر نخواهد کرد، حتی اگر با عنوان جدید بازی از آن بی‌تأکید شود.

گین در پایان گفت: «Stellaris یک فضای رویایی برای یک عنوان علمی تخیلی ۴X است. “بازی هنوز در دنیای Stellaris جریان دارد، [but] تغییر نام منعکس کننده تغییر تمرکزی است که در میان بازیکنان در طول دسترسی زودهنگام دیده‌ایم که از تصور اولیه درباره این بازی به عنوان یک بازی Stellaris-lite به یک بازی «سریع ۴X / استراتژی اجتماعی» حرکت کرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/stellaris-spin-off-ditches-title-becomes-nexus-5x?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *