تاریخ انتشار PowerWash Simulator Warhammer 40K DLC اعلام شد

موجودات باهوش در FuturLab توسعه دهنده PowerWash Simulator می دانند که چگونه ما را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردانند. راضی نیستیم که همه ما را با تمیز کردن موظف کنیم Tomb Raider’s Croft Manor یا نوار بهشت ​​هفتم از Final Fantasy 7اکنون چالش پاکسازی دنیای تاریک Warhammer 40K را برای ما به وجود آورده است.

بسته ویژه PowerWash Simulator Warhammer 40K اواخر این ماه، در تاریخ ۲۷ فوریه برای رایانه های شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن و سوییچ عرضه می شود. می توانید تیزر کوچکی از آن را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

ما اولین بار در مورد این DLC Warhammer 40K سال گذشته شنیدیم، استودیو متعاقبا اعلام کرد که ما می توانیم انتظار می رود زمانی در سه ماهه چهارم منتشر شود. بدیهی است که این اتفاق نیفتاد، اما خبر خوب این است که اکنون زمان زیادی برای انتظار باقی نمانده است.


تاریخ انتشار PowerWash Simulator Warhammer 40K DLC اعلام شدبسته ویژه PowerWash Simulator Warhammer 40,000 در ۲۷ فوریه عرضه می شود


تریلر PowerWash Simulator Warhammer 40K Special Pack.

تیم Powerwash اعلام کرد: “در اعماق جنگ صلیبی Indomitus، لشکرکشی های بی امان در سراسر کهکشان، انواع ماشین های امپراتوری را با انبوهی از خاک آغشته کرده است. به عنوان یکی از اعضای Adeptus Mechanicus، این افتخار منحصر به فرد شماست که پروتکل تصفیه نهایی را انجام دهید.” از این امر شریف

«شما از یک مدل شخصیت کاملاً جدید Adeptus Mechanicus برخوردار هستید و به خوبی برای پاکسازی مراسم با ماشین لباسشویی برقی سفارشی MK2 Aqua-Santica Arquebus مجهز هستید؛ ادغام کامل انسان و ماشین.»

بنابراین، دقیقاً چه شیلنگی را می‌گیرید تا همه آن مانند جدید بدرخشد؟ باید وسایل و ماشین‌های زیر را در نسخه‌های DLC بدرخشید و بدرخشید:

● Ultramarines Land Raider

● Dark Angels Deathwing Redemptor Dreadnought

● تانک Astra Militarum Rogal Dorn

● شوالیه امپراتوری هاوکشرود

● The Blood Angels Thunderhawk

آیا برای چالش آماده هستید؟


مخازن برای خاطرات
مخازن برای خاطرات | اعتبار تصویر: آزمایشگاه آینده

برای اطلاعات بیشتر در مورد Powerwash Simulator، تام ما سال گذشته با توسعه دهنده گفتگو کردجایی که آنها در مورد موفقیت بازی و آنچه می تواند در خط لوله (شلنگ) بعدی باشد بحث کردند.


منبع: https://www.eurogamer.net/powerwash-simulator-warhammer-40k-dlc-release-date-announced?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *