Need for Speed ​​سال جدید سرویس زنده Unbound را برای تولد ۳۰ سالگی سریال دریافت می کند

تیم Need for Speed ​​سی‌امین سالگرد این فرنچایز را با یک سال دیگر از محتوای سرویس زنده برای جدیدترین نسخه آن، Unbound، جشن می‌گیرد.

توسعه دهنده Criterion Games در مطلب جدیدی به اشتراک گذاشته است: “سورپرایز! ما هنوز اینجا هستیم.” پست وبلاگ، جایی که نقشه راه دو ساله Need for Speed: Unbound را شرح داد. NFS امسال ۳۰ ساله می شود و با این میراث عظیم، ما نمی توانستیم بیکار بمانیم. با این حال، امسال کمی متفاوت از سال قبل خواهد بود.

این استودیو گفت امیدوار است بازیکنان امسال با سری Need for Speed ​​”خاطرات جدیدی” بسازند، اما اعتراف کرد که “در حال حاضر نمی تواند هر آنچه که همه می خواهند بسازد”. با این حال، کاری که می تواند انجام دهد این است که با جامعه خود برای تصمیم گیری در مورد اینکه سریال در آینده چگونه باشد، همکاری کند.


Need for Speed ​​سال جدید سرویس زنده Unbound را برای تولد ۳۰ سالگی سریال دریافت می کندNeed for Speed ​​Unbound – بررسی فناوری DF – PS5 در مقابل Xbox Series X/S – معیار بازگشت است!


Digital Foundry از آنچه که Criterion با Need for Speed: Unbound به دست آورد تحت تأثیر قرار گرفت.

“چشم انداز ما این است که در دومین سال خدمات زنده ما، برای اولین بار، تجربه نهایی NFS را در یک مکان شروع کنید. بازخورد و گیم پلی شما به شکل گیری آینده این فرنچایز نمادین کمک می کند. همانطور که بازی می کنید، کریتریون گفت: ما به چیزهایی که می‌خواهید ببینید و نمی‌بینید گوش می‌دهیم، مشاهده می‌کنیم و به آن‌ها واکنش نشان می‌دهیم.

ابتدا، تیم در سال آینده چهار “حجم” جدید از محتوا را اضافه خواهد کرد. این موارد که هر چند ماه یک بار راه اندازی می شوند، شامل “به روز رسانی های موضوعی هیجان انگیز، با حداقل یک حالت اصلی جدید به هر جلد اضافه می شود”. همچنین رویدادها، چالش ها و رتبه های بیشتری برای به دست آوردن وجود خواهد داشت.

این استودیو همچنین قصد دارد “حداقل دو” خودروی کاملاً قابل تنظیم جدید را به عنوان بخشی از Speed ​​Pass منتشر کند. کریتریون گفت: «و وقتی می‌گوییم اتومبیل‌ها، منظور ماشین‌ها به معنای NFS است که هیچ‌کس دیگری نمی‌سازد». ما فقط در مورد مدل‌های پایه و رنگ‌های موجود در آنجا صحبت نمی‌کنیم، بلکه در مورد خودروهایی صحبت می‌کنیم که با کیت‌های بدنه کاملاً قابل تنظیم با تعداد بی‌شماری از قطعات قابل تعویض ارائه می‌شوند تا بتوانید سواری خود را همانطور که می‌خواهید تغییر دهید.»

Criterion گفت که همچنین بر روی رفع باگ های درخواستی و سایر بهبودهای انجمن خود تمرکز خواهد کرد.

یک آهنگ پریمیوم جدید از جلد شش به Speed ​​Pass اضافه خواهد شد. Criterion گفت که این به بازیکنان «دسترسی فوری» به یکی از «وسایل نقلیه جدید داغ» Need for Speed ​​را می‌دهد و توانایی کسب تمام محتوای سفارشی‌سازی آن را باز می‌کند.

“تصفیه Speed ​​Pass ما به این صورت است که چگونه می‌توانیم محتوای جدید و گیم پلی منحصر به فرد را از طریق یک رویکرد ساده‌تر به شما ارائه دهیم. اگر این مورد شما نیست، ما همچنان یک آهنگ رایگان از Speed ​​Pass ارائه خواهیم داد. با وسایل نقلیه جدید و سفارشی‌سازی‌هایی که می‌توانید از آن لذت ببرید.”

به طور خلاصه، Criterion گفت سال آینده آن سالی با یادگیری و گوش دادن به Need for Speed: Unbound توسعه دهنده خواهد بود و بر اساس بازخوردهایی که دریافت می کند. در عین حال، در حال کار با یک “شورای بازیکنان” است در حالی که همه اینها ادامه دارد، که شامل اینفلوئنسرهای Need for Speed ​​نیز می شود.


Need for Speed: نقشه راه سال دوم بدون محدودیت
اعتبار تصویر: بازی های معیار

Need for Speed ​​Unbound دریافت شد نقد مثبت از Eurogamer، به عنوان “یک مسابقه آرکید که می تواند پا به پا با Forza Horizon فاتحانه تمام شود” توصیف می شود. با این حال، مدت کوتاهی پس از انتشار پنج عضو ارشد تیم با سابقه طولانی Criterion را ترک کردند به بازی های فیوز را تشکیل می دهند.


منبع: https://www.eurogamer.net/need-for-speed-gets-new-year-of-unbound-live-service-for-series-30th-birthday?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *