تاریخ انتشار Star Wars Outlaws خیلی دور نیست

یوبی سافت تریلر جدیدی از داستان Star Wars Outlaws را منتشر کرده است – و به همراه آن، تاریخ انتشار بازی را تأیید می کند.

خوشبختانه، ماجراجویی پرفروش جنگ ستارگان زودتر از آن چیزی که خیلی ها انتظار داشتند راه اندازی می شود: در ۳۰ آگوست ۲۰۲۴٫ اعتبارات بیشتری را برای نسخه های طلایی یا نهایی بازی جمع کنید، یا مشترک Ubisoft+ شوید، و سه روز دسترسی زودهنگام خواهید داشت.

تریلر امروز کانتینایی پر از بیگانگان جنگ ستارگان و تنظیمات را نشان می دهد. طرفداران گروه هایی مانند Crimson Dawn and the Hutt Clan، Twi'leks، Mon Calamari و Quarren و نبرد با TIE-Fighters و AT-ST ها را می شناسند.

تریلر داستانی Star Wars Outlaws بیشتر ماجراهای کی وس و اسلیرو شرور را نشان می دهد.در یوتیوب تماشا کنید

یک شرور با ظاهری به نام اسلیرو می گوید: “این یک عصر طلایی برای دنیای اموات است. امپراتوری هر گوشه از کهکشان را کنترل می کند، اما آنها توسط شورشی که متوقف نمی شود، پرت می شوند.” “این فرصتی است برای کسب درآمد میلیونی.”

کی وس، قهرمان فیلم Outlaw و “شرور جدید مورد علاقه دنیای اموات” که با سندیکای جنایتکار قدرتمند اسلیرو – Zerek Besh – که اکنون می خواهد او را بمیرد، تداخل پیدا کرده است.

ما می‌بینیم که وس از یک یاغی همکارش ماموریت می‌گیرد (آیا توبرت از فیلم Only Murders in the Building؟) برای پیشی گرفتن از Zerek Besh. طرح وس؟ برای غارت ثروت سلیرو و استفاده از سرمایه برای خرید آزادی او.


تاریخ انتشار Star Wars Outlaws خیلی دور نیست


اسکرین شات «جنگ ستارگان یاغی» که نمای بیرونی یک بار کانتینا را در خیابان سیاره بیگانه نشان می‌دهد.


اسکرین شات جنگ ستارگان یاغی ها که یک سفینه فضایی را در حال نزدیک شدن به سیاره ای در دوردست نشان می دهد.


اسکرین شات Star Wars Outlaws که کی وس را در حال نفوذ به یک پایگاه نئونی نشان می دهد.

اعتبار تصویر: یوبی سافت

بعدی در ادامه می آید بیشتر از آنچه قبلا دیده ایم: Jabba the Hutt و Han Solo در کربنیت منجمد شده‌اند، مناظر وسیعی از سیاره‌های جهان باز بازی را تماشا می‌کنند، رفیق زیبای شما مانند axolotl، Nix، نگهبان‌ها را پرت می‌کند و اشیا را می‌دزدد.

تریلر با افراد بد به پایان می رسد که می گویند Vess “در چیزی بزرگتر مخلوط شده است”، همانطور که می بینیم Vess با دزدان دریایی، امپراتوری و کرم های شنی شبیه Dune درگیر شده است. چیزهای هیجان انگیزی است

Star Wars Outlaws بازی بعدی استودیو The Division و Avatar: Frontiers of Pandora Massive Entertainment است. دیزنی داشت اخیراً پیشنهاد شده است که این بازی در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود – بنابراین زودتر رسیدن آن یک سورپرایز خوب است.

Outlaws' Gold Edition شامل Season Pass، شامل دو DLC، یک ماموریت انحصاری در راه اندازی شامل Jabba the Hutt، و برخی اقلام آرایشی است. نسخه نهایی با لوازم آرایشی بیشتر و یک کتاب هنر دیجیتال به آن اضافه می کند.

همانطور که به صورت آنلاین مشاهده شد، Star Wars Outlaws برای نصب بازی نیاز به اتصال اینترنت دارد، حتی با یک کپی فیزیکی.

این بازی یکی از دو عرضه اصلی ناشر یوبی سافت در سال جاری است Assassin's Creed: کد نام Redورود سامورایی ها به مجموعه قدیمی چتباتون تاریخی.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-wars-outlaws-release-date-not-too-far-far-away?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *